Meillä käytiin eilen tämän tyyppinen keskustelu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

Mies: Mulla on aamulla klo 10 alkaen palaveri ja sen jälkeen asiakaskäynti klo 16, siellä menee alle puol tuntia eli oon kotona klo kuuteen mennessä.

Minä: Eli tuut joskus 8 jälkeen

Mies: No ei, vaan kuuteen mennessä kun palaveri kestää noin 5 tuntia ja asiakaskäynnissä ei mee kauan, minä olen kuuteen mennessä kotona.

Minä: Sen kun näkis. Kuitenkin menee taas paljon myöhempään

Mies: Ei mene, ei varmana mene vaan tulen ajoissa

:headwall: :headwall: Että mua niin korpeaa |O Siis toi mies on ihan surkea pitämään mitään aikataulujaan, ainakin minun suhteeni ja se miehen pomo on vielä surkeampi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O

Sellasia ne on, ryökäleet! Mun mies soitti 16:15, kun oli lähdössä töistä, että tarviiko kaupasta mitään (ei tarvinnu), kauppa on työpaikan vieressä, työmatka kestää autolla max. 10min. Kotiovesta astui sisään 17:20, että näin meillä.

Ei ole kivaa, miehellekään. :/
Meillä tuo oli niin tuttua kun mies oli keittiöasennushommissa päätyökseen, ei pitäneet aikataulut ja mä kotona hermoilin ja mies hermoili töissä. :/

Jos mun mies sanoo tulevansa kello 18, niin odotan sitä aikaisintaan kello 19:30, ja kuolen shokkiin jos mies tuleekin jo vaikkapa puoli seiskalta =) .
Mutta yleensä miehen työaika on 9-21 tai 10-22, kuusi päivää viikossa....joten eipä tarvitse hermoilla tuleeko se kuudelta, seitsemältä vai kenties kahdeksalta |O

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ei ole kivaa, miehellekään. :/
Meillä tuo oli niin tuttua kun mies oli keittiöasennushommissa päätyökseen, ei pitäneet aikataulut ja mä kotona hermoilin ja mies hermoili töissä. :/

Niinpä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Taas ihmettelen:
Ihme ukkoja teillä...

Nii-i, ihmeellinen mies kun tekee työnsä loppuun vaikka aikataulu kusee pahemman kerran. Vaimo kun ei maksa palkkaa :kieh: :kieh: :laugh:

Mutta ihmettelen kyllä sitäkin, että jotkut asiakkaat saattaa soitella illalla joskus ysin aikaan, joskus soitti puoli kahdeltatoistakin. Ja jouluna :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Miehen työ on niin tarkkaan ( kirjaimellisesti ) aikataulutettu ettei muutoksia juurikaan tuu.
Ellei oo joku poikkeustilanne; onnettomuus, tajuton keli tms.

Meillä tää on just niin tätä. Ensin pomo sopii palaverin, jonne saapuu kolme tuntia myöhässä, sitten asiakas soittaa että menenkin kaupan kautta, tuletteko tunnin myöhemmin, sitten on joku toinen työntekijä myöhässä ja jos ei muuta vikaa niin varaosat jossain hornan kuusessa :kieh: Siihen päälle vielä noi muutaman sadan kilometrin ajot päivässä :headwall:

No ei ainakaan vietä aikaansa baarissa :laugh: :xmas:

Uusimmat

Yhteistyössä