meillä kummittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäuskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
No, mä tiedän että jos haluaa pahasta eroon siihen auttaa vain ja ainoastaan se että pyytää sitä apuun joka siihen ainoana pystyy.

Pahalla on monet keinonsa ja se on taitava huijaamaan.

Mistä olet varma, että kyseessä on paha? Joskus voi olla eksynyt, hämmentynyt tai jotain kesken jättänyt? ei siis paha.

lapset pelkäävät.
Joka tapauksessa se aiheuttaa epämiellyttäviä tunteita.
Ja tästä tuli vielä mieleen että mä siis pyydän Jeesusta pitämään aina pahan poissa, kaikki hyvä on tietenkin tervetullutta, kuten enkelit ja kaikki se hyvä mistä mä en ole tietopinen, mutta jota Jeesus pitää hyvänä meille.

Pelko on luonnollinen reaktio asioille, joita ei ymmärrä. Sekin aiheuttaa epämiellyttävää oloa. Ja hämillään oleva, itse pelokas henki tartuttaa olotilansa ympäristöönsä, aivan kuten ahdistunut ihminenkin. luulisin.

taidan olla tosi tylsä, kun ekana tuli mieleen että lapsi saa varmaan kauhukohtauksia (vai mitä ne olikaan), jos tiettyyn aikaan aina tapahtuu. Ja tottakai vilunväristyksiä ja muuta voi tulla ihan vain pelosta. Mutta tiedäppä sitten

No, mä tiedän että jos haluaa pahasta eroon siihen auttaa vain ja ainoastaan se että pyytää sitä apuun joka siihen ainoana pystyy.

Pahalla on monet keinonsa ja se on taitava huijaamaan.

Mistä olet varma, että kyseessä on paha? Joskus voi olla eksynyt, hämmentynyt tai jotain kesken jättänyt? ei siis paha.

lapset pelkäävät.
Joka tapauksessa se aiheuttaa epämiellyttäviä tunteita.
Ja tästä tuli vielä mieleen että mä siis pyydän Jeesusta pitämään aina pahan poissa, kaikki hyvä on tietenkin tervetullutta, kuten enkelit ja kaikki se hyvä mistä mä en ole tietopinen, mutta jota Jeesus pitää hyvänä meille.

Pelko on luonnollinen reaktio asioille, joita ei ymmärrä. Sekin aiheuttaa epämiellyttävää oloa. Ja hämillään oleva, itse pelokas henki tartuttaa olotilansa ympäristöönsä, aivan kuten ahdistunut ihminenkin. luulisin.

Olen eri mieltä koska meillä on ollut niitä jotka pelottaa (täydellinen järkyttävä pelkotila jossa itselläkin uskoa todella koetellaan että saa lapsen vierellä oltua vahva) ja niitä jotkA ei pelota.

Ap, usko mua!
Kokeile edes noita mun neuvoja.
Menemällä yliluonnolisille sivuille et saa apua.

Alkuperäinen kirjoittaja tylsimys:
taidan olla tosi tylsä, kun ekana tuli mieleen että lapsi saa varmaan kauhukohtauksia (vai mitä ne olikaan), jos tiettyyn aikaan aina tapahtuu. Ja tottakai vilunväristyksiä ja muuta voi tulla ihan vain pelosta. Mutta tiedäppä sitten

Erittäin todennäköinen selitys tuokin. Koirahan aistii adrenaliinin ja jos lapsi pelkää, koirakin pelkää. Oli sitten syynä paha uni tai mikä tahansa.

Sano lapselle että käskee "oliota" menemään valoon. Nämä henget ovat jääneet välimaastoon roikkumaan, eivätkä tiedä minne mennä. Voisin kertoa meiltä yhden karmivan jutun..en aikaisemmin uskonut näitä juttuja, mutta nykyään uskon.

ei ole kauhukohtaus, niitäkin meillä ollut mutta tuolloin unessa tai puoliunessa ja erilainen. nyt lapsi hereillä ja johdonmukainen. huoneita vaihdettu tulokkaan myötä, nyt ainoa järkevä huonejako:(

Alkuperäinen kirjoittaja inhottavia:
Sano lapselle että käskee "oliota" menemään valoon. Nämä henget ovat jääneet välimaastoon roikkumaan, eivätkä tiedä minne mennä. Voisin kertoa meiltä yhden karmivan jutun..en aikaisemmin uskonut näitä juttuja, mutta nykyään uskon.
kerro!

sitäpaitsi en allekirjoita tuota jos lapsi pelkää koira pelkää-juttua kun yleensä meidän koiramme pikemminkin hakeutuisi mahdollisimman lähelle ihmisiä eikä menisi yksin kokonaan muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja epäuskoinen:
sitäpaitsi en allekirjoita tuota jos lapsi pelkää koira pelkää-juttua kun yleensä meidän koiramme pikemminkin hakeutuisi mahdollisimman lähelle ihmisiä eikä menisi yksin kokonaan muualle.

Riippuu kyllä paljon koirasta. Normaali, terve koira ottaa puolustuskannan. Toiset piiloutuvat.

Sen verran vielä, että ei tarvitse ääneen Jeesusta pyytää apua.
Paha pystyy tehdä sut äänettömäksi.
Mulle on käynyt niin että en saanut ääntä pihalle mutta ajatuksissa huusin Jeesusta apuun ja se auttoi.

Te ootte hulluja sanon minä!mene nyt puhumaan lapselle olioista..sehän saa täyden tuen siihen että niitä oikeesti olisi jos rakas mamikin niin uskoo hei halooooooooo

Alkuperäinen kirjoittaja rönsyileee siis:
Te ootte hulluja sanon minä!mene nyt puhumaan lapselle olioista..sehän saa täyden tuen siihen että niitä oikeesti olisi jos rakas mamikin niin uskoo hei halooooooooo

Tiedätkös, kun esikoinen pelkäsi mörköjä, joihin ei tsekään oikeasti uskonut, auttoi se ,että laitettiin mörönkarkoitin. ;) Ja lapsi tiesi, etten minä usko hänen mörköihinsä.

Uskoohan joku Jeesukseenkin.

joo se mörkö karkotin on jotenkin leikkisä mutta nää jutut menee ihan överiks täällä.En kyllä ite nukuttais lapsia siinä huoneessa yötäkään enään et kait uskon kanssa johonkin..aluks nyt vaihtaisin niitä huoneita kuitenkin.

Minä sain omasta kodista sinne jääneen vieraan pois juttelemalla. Selitin kuin lapselle, että tämä on nyt meidän koti ja sinä et voi enää olla täällä, sanoin, että mene pois, tänne et voi jäädä. Lopuksi lausuin Isä meidän rukouksen hiljaa ääneen.

ihan nousee karvat pystyyn ku näitä lukee. Mäkin uskon että rukoukset varmasti auttaa. Mä uskon jolllain tapaan siihen että on yliluonnollisia asioita, henkiä yms. Meilläkin mies on sellainen että uskoo vaan siihen mitä näkee itse....

Meidän talo rakennettu Saksalaisten tukikohdan päälle. Metsässä hautoja, korsuja jne..
Tyttö oli 2-vuotias kun alkoi joka ilta nukkumaan mennessä huutamaan kuin puukosta. Se kiljuminen oli jotain niin karmaisevaa, oikeaa pelkoa. Menin viereen ja kysyin että mikä hätänä.
Näytti sormella (hyi ku menee kylmät väreet itellä) että tuo musta setä laittaa mulle sähköä suuhun?!? siis 2-vuotias puhuu jotain tuollaista =O Ja kertoili minkä näköinen on jne..
No tätä jatkui useampi viikko. Aina heräsi nukahdettuaan ja huuto alkoi.
Loppujen lopuksi lapsi ei enää suostunut menemään omaan huoneeseen ollenkaan.

Ystäväni äiti kysyi saako hän pyytää yhtä näkijää katsomaan mikä/kuka meillä on. Lupasin ja aikoi soittaa kun asia selviää. No puhelu tuli, olin naapurissa silloin. Kuulemma vainaja (paha sellainen)jäänyt sinne roikkumaan. Näkijä oli ajanut sen pois. No eipä siinä vielä mitään, hieman epäluuloinen kun olin koko asiaan... Menin kotiin niin tyttö tuli ensimmäisenä ovelle minulle sanomaan että nyt se paha setä lähti ja meni omaan sänkyyn nukkumaan. Ja todellakin ne kaikki huudot/itkut ja pelot loppuivat siihen...

Alkuperäinen kirjoittaja inhottavia:
Meidän talo rakennettu Saksalaisten tukikohdan päälle. Metsässä hautoja, korsuja jne..
Tyttö oli 2-vuotias kun alkoi joka ilta nukkumaan mennessä huutamaan kuin puukosta. Se kiljuminen oli jotain niin karmaisevaa, oikeaa pelkoa. Menin viereen ja kysyin että mikä hätänä.
Näytti sormella (hyi ku menee kylmät väreet itellä) että tuo musta setä laittaa mulle sähköä suuhun?!? siis 2-vuotias puhuu jotain tuollaista =O Ja kertoili minkä näköinen on jne..
No tätä jatkui useampi viikko. Aina heräsi nukahdettuaan ja huuto alkoi.
Loppujen lopuksi lapsi ei enää suostunut menemään omaan huoneeseen ollenkaan.

Ystäväni äiti kysyi saako hän pyytää yhtä näkijää katsomaan mikä/kuka meillä on. Lupasin ja aikoi soittaa kun asia selviää. No puhelu tuli, olin naapurissa silloin. Kuulemma vainaja (paha sellainen)jäänyt sinne roikkumaan. Näkijä oli ajanut sen pois. No eipä siinä vielä mitään, hieman epäluuloinen kun olin koko asiaan... Menin kotiin niin tyttö tuli ensimmäisenä ovelle minulle sanomaan että nyt se paha setä lähti ja meni omaan sänkyyn nukkumaan. Ja todellakin ne kaikki huudot/itkut ja pelot loppuivat siihen...

:o
HYI HELVETTI!!!

Meilla tapahtui aikoinaan kotona kaikenlaista. Esineet vaihtoivat paikkaa, taulut
tippusivat seinilta, tv meni pois itsekseen pois paalta yms.
Olin varma, etta olen tullut hulluksi, kun johonkin laittamani esine ei ollutkaan
siina missa piti vaan ihan muualla ja lapset olivat liian pienia niita siirtelemaan.
Ei ole vielakaan selvinnyt liittyiko asia asuntoon vai ex-mieheeni. Muutimme
myohemmin pois ja tilanne rauhottui. Uudessa asunnossa oli vain kaksi outoa
juttua, olin silloin yh. Keittion poydalla oleva juomalasi poksahti tuhansiksi
sirpaleiksi, kello oli n. 11 yolla, hiukan kaverin kanssa saikahdettiin. Toinen
juttu oli kun parvekkeen ovi avautui nopeasti(oli hiukan raollaan) ja verhot
lepattivat ulos. Ulkona ei kuitenkaan tuullut yhtaan.
Esikoisen ollessa pieni, n. 1,5v han jutteli aina nukkumaan mennessa jonkun
kanssa, valilla kuului kovaa naurua, kuin aikuisen.
Nyt on rauhallista, ollut jo vuosia. En ole tarvinnut sen enempaa vippaskonsteja,
asenteella tama on minun kotini menty eteenpain. Kuolleitten sukulaisteni
kuvia laitoin jossain valissa seinalle, rauhoitti taulujen tippumisen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meilla tapahtui aikoinaan kotona kaikenlaista. Esineet vaihtoivat paikkaa, taulut
tippusivat seinilta, tv meni pois itsekseen pois paalta yms.
Olin varma, etta olen tullut hulluksi, kun johonkin laittamani esine ei ollutkaan
siina missa piti vaan ihan muualla ja lapset olivat liian pienia niita siirtelemaan.
Ei ole vielakaan selvinnyt liittyiko asia asuntoon vai ex-mieheeni. Muutimme
myohemmin pois ja tilanne rauhottui. Uudessa asunnossa oli vain kaksi outoa
juttua, olin silloin yh. Keittion poydalla oleva juomalasi poksahti tuhansiksi
sirpaleiks
i, kello oli n. 11 yolla, hiukan kaverin kanssa saikahdettiin. Toinen
juttu oli kun parvekkeen ovi avautui nopeasti(oli hiukan raollaan) ja verhot
lepattivat ulos. Ulkona ei kuitenkaan tuullut yhtaan.
Esikoisen ollessa pieni, n. 1,5v han jutteli aina nukkumaan mennessa jonkun
kanssa, valilla kuului kovaa naurua, kuin aikuisen.
Nyt on rauhallista, ollut jo vuosia. En ole tarvinnut sen enempaa vippaskonsteja,
asenteella tama on minun kotini menty eteenpain. Kuolleitten sukulaisteni
kuvia laitoin jossain valissa seinalle, rauhoitti taulujen tippumisen.

Mulla menee kylmät väreet selässä kun luen näitä!!! :| HYI yök!!

ap:lle kuule otahan yhteyttä seurakuntaan( vaikka et kuuluisikaan kirkkoon) ja pyydä sieltä kodin pyhítys! meillä auttoi tuollainen ja en tasan oo uskovainen mutta niin vain usein nähty kummitus lähti..

Tapahtui meilla muitakin juttuja, en nyt enaa muista kaikkia. Taulujen
tippuminen tapahtui kun olimme itse hereilla, kaikki putosi yksi kerrallaan.
Niin,nyt tuli viel yks juttu mieleen , kerran tiskatessa joku puhalsi korvaan,
vieressani on seina joten ainakaan ei tullut mistaan ovesta yms.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mun pankkitilillä käy joku prkleen haamu hakemassa rahaa, tai mulla on huono muisti joskus :laugh:

Mikä tilimuoto sinulla on? Ajattelin itse irtisanoa karttuvan säästötilini, sillä ei sinne mitään kartu tai edes säästy. Huijausta!

Yhteistyössä