meillä kummittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäuskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pyytäkää lasten suojelusenkeleiltä apua, että suojavat lasten huoneen häiriöiltä ja ohjaavat eksyneen hengen valoon. Voisiko henki olla myös, jokin aiemmin kuollut sukulainen, joka käy katsomassa teitä. Omia lapsiani on isäni käynyt katsomassa, mutta lapsia hän ei koskaan häirinnyt. Minä itse heräsin vieraaseen, kun lapset olivat vielä samassa huoneessa. Pyydän joka ilta enkeleiltä suojaa yöksi ja talo on hyvin rauhoittunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mun pankkitilillä käy joku prkleen haamu hakemassa rahaa, tai mulla on huono muisti joskus :laugh:

Mikä tilimuoto sinulla on? Ajattelin itse irtisanoa karttuvan säästötilini, sillä ei sinne mitään kartu tai edes säästy. Huijausta!

sama tilimuoto kun mulla, joskus sinne jotain jääkin mutta varmasti häipyy pian... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
mun pankkitilillä käy joku prkleen haamu hakemassa rahaa, tai mulla on huono muisti joskus :laugh:

Mikä tilimuoto sinulla on? Ajattelin itse irtisanoa karttuvan säästötilini, sillä ei sinne mitään kartu tai edes säästy. Huijausta!

sama tilimuoto kun mulla, joskus sinne jotain jääkin mutta varmasti häipyy pian... :o

Tilissä vika... Selvä juttu. :saint:

Minäkin herännyt muutaman kerran kun kuollut äitini on sängyn vieressä, yöllä kuuluu askeleita.... kauhistuin ensikerran vain kun äitini oli täysin saman näköinen kuin kuolinvuoteellaan. uskon Jumalaan ja tuonpuoleisiin asioihin. Äitini yrittää sanoa jotain hiippailullaan?

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Pyytäkää lasten suojelusenkeleiltä apua, että suojavat lasten huoneen häiriöiltä ja ohjaavat eksyneen hengen valoon. Voisiko henki olla myös, jokin aiemmin kuollut sukulainen, joka käy katsomassa teitä. Omia lapsiani on isäni käynyt katsomassa, mutta lapsia hän ei koskaan häirinnyt. Minä itse heräsin vieraaseen, kun lapset olivat vielä samassa huoneessa. Pyydän joka ilta enkeleiltä suojaa yöksi ja talo on hyvin rauhoittunut.

Olin juuri samaa kehoittamassa. Voittehan illalla lasten kanssa nukkumaan mennessä kaikki pyytää apua suojelusenkeleiltänne.Tehkää siitä joka iltainen rukous tms. Koska ihmisillä on vapaa tahto enkelit eivät voi auttaa ellei apua ensin pyydetä. Voit jutella itsekin hengelle ja kertoa kuinka tämä on teidän koti ja jos hän näkee valon hänen tulisi mennä sitä kohti. Kuten joku sanoikin älä ole vihainen. Hän voi olla joku vasta kuollut kuka ei tajua vielä olevansa kuollut.

Ei varmasti ole helppo tilanne..

henkiä, rukouksia ja enkeleitä. herätyyyyyyyyyyyyyys, nyt on vuosi 2008 :wave:

Mitä? Ovatko hengetkin käyneet vanhanaikaisiksi? Eikö niitä enää valmisteta? :o toisaalta, kovin on ollut hengetöntä esim. talkoohommat, se selittäisikin paljon.

nukutus sujui jotenkuten, lapsi sanoi että kato äiti useamman kerran ja ihan kuin velmuili jollekin muulle, sinnikkäästi kuitenkin nukutin omaan sänkyynsä ja lauloin samalla hengellisiä lauluja. nyt nukkunut rauhallisesti. ja tässä sitä odotellaan että miten tänä yönä menee:( kiitos kuitenkin kommenteistanne, oikeasti kun tätä asiaa miettinyt niin jotenkin tosiaan tuntuu ettei nyky-yhteiskunta anna oikeasti työkaluja/apuja tämänkaltaisiin tilanteisiin, ennen tällainen olisi ollut enemmän elämään kuuluvaa, tosin yhtä pelottavaa jne. mutta tästä puhuvaa ei olisi pidetty samalla tavalla hulluna kuin nyt-2008.kaikki pitää lajitella ja lokeroida, eli en usko että yliluonnolliset ilmiöt ovat vähentyneet, niistä ei vain kukaan uskalla puhua tai niistä puhuvat laitetaan psyk. piiriin??? vai olenko ihan väärässä???

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä olen niin dorka, etten koskaan ole tajunnut että kummitukset ja kristinusko jotenkin liittyvät toisiinsa?
Ei ne minunkaan mielestä pitäis mitenkään liittyä. Jokus sanoi joskus, että jos on levotonta ja tuntuu siltä, että likkuis ylimääräistä sakkia talossa, niin pitäis laittaa Uusi Testamentti esille. Kysäisin sitten, että mitäs se auttaa, jos ei itse usko koko kirjaan, niin totesi vain, että jotkut muut saattavat uskoa.

Mutta asiasta toiseen, tulipas sopivaan aikaan luettua ketjua, kun kakkonen sai just kauhukohtauksen ja osotteli minun selän taakse

:o Pakko tunnustaa, että vähän kyllä kylmäsi. Mutta noilla kauhukohtauksilla voisi selittää asian. Ja senkin, että tapahtuu samaan aikaan. Koska yleensä kauhukohtaukset tulevat noin 2 tuntia nukahtamisen jälkeen. Sitä en muista, että minkäikäisenä ne loppuvat, mutta aika tavallisia ovat kaksivuotiailla ja siitä vähän vanhemmilla.

Alkuperäinen kirjoittaja inhottavia:
Meidän talo rakennettu Saksalaisten tukikohdan päälle. Metsässä hautoja, korsuja jne..
Tyttö oli 2-vuotias kun alkoi joka ilta nukkumaan mennessä huutamaan kuin puukosta. Se kiljuminen oli jotain niin karmaisevaa, oikeaa pelkoa. Menin viereen ja kysyin että mikä hätänä.
Näytti sormella (hyi ku menee kylmät väreet itellä) että tuo musta setä laittaa mulle sähköä suuhun?!? siis 2-vuotias puhuu jotain tuollaista =O Ja kertoili minkä näköinen on jne..
No tätä jatkui useampi viikko. Aina heräsi nukahdettuaan ja huuto alkoi.
Loppujen lopuksi lapsi ei enää suostunut menemään omaan huoneeseen ollenkaan.

Ystäväni äiti kysyi saako hän pyytää yhtä näkijää katsomaan mikä/kuka meillä on. Lupasin ja aikoi soittaa kun asia selviää. No puhelu tuli, olin naapurissa silloin. Kuulemma vainaja (paha sellainen)jäänyt sinne roikkumaan. Näkijä oli ajanut sen pois. No eipä siinä vielä mitään, hieman epäluuloinen kun olin koko asiaan... Menin kotiin niin tyttö tuli ensimmäisenä ovelle minulle sanomaan että nyt se paha setä lähti ja meni omaan sänkyyn nukkumaan. Ja todellakin ne kaikki huudot/itkut ja pelot loppuivat siihen...

hyi kauhia.. :o alan saada sätkyjä jo pelkästään siitä että telkkarin valot välähtelee :headwall:

Olen uskossa ja olen joutunut tiettyinä aikoina kokemaan myös "pahan" läsnäoloa. Muutama pointti, kysymys ei ole kuolleista ihmisistä tms vaan paholaisen henkiolennoista, demoneista. Jumala on suurempi, ja vain Jumalan antamalla auktoriteetilla niitä voi ajaa pois. Kannattaa rukoilla, pyytää Jeesuksen apua. Ei enkeleitä rukoilla! Jumalaa voi pyytää lähettää enkeleitä. Olen nähnytkin sellaisen. Joku syy kyseisiin tilanteisiin on. Usein kyseisissä paikoissa on tapahtunut jotain, jokin esine on liittynyt johonkin epäpuhtaaseen, tai ihmiset ovat avanneet elämänsä pahoille voimille omien tekojensa kautta. Ei ihme että v 2008 ilmiöt vain lisääntyy, koska ihmiset pelaavat enemmän kuin koskaan demonisten voimien kanssa erilaisten "spirituaalisten" juttujen kautta, uususkonnot, meditaatiot, jooga ym ym yleisimpiä kuin koskaan. Paha puetaan valkeuden kaapuun.

minulle on ihan sama mikä tai mitä se mahdollisesti voisi olla, minä vain haluan siitä eroon!!!yö oli selkeästi rauhallisempi, valvoin yli puolen yön ja kävin istumassa lastenhuoneessakin. huh. nyt on vain saanut itsensä jännittämään kyseistä huonetta, tänäänkin häijy tunne kun yksin itsekseni laitoin lasten sänkyjä kiinni:(
jospa tämä tästä, kiitokset teille jotka oikeasti otitte kantaa asiaan!

Meidän vauva seurailee katseellaan jotain ja hymyilee ja naureskelee jollekin. Se kaihertaa, ettei vauva vielä alkuun hymyillyt meille ollenkaan, mutta seinille ja lattialla oleville tyhjille kohdille hymyt kohdistuivat.
:/
Juu ja minäkin olen aistinut talossa jotain outoa jo ennen lapsia. Tämä kummitus oli vuosia poissa ja kuopuksen syntymä ilmeisesti laukaisi sen taas.

AP:lle Kun seuraavan kerran tulee inho olo sielä huoneessa niin sano sille että mene valoon.
Ja ei tarvitse ede ääneen sanoa. Ja toista se kolme kertaa. Mulla on oikeesti toiminut tuo.
Öisin herään joskus sellaiseen tunteeseen että joku seisoo vieressä ja tuijottaa. Sitten olen mielessäni sanonut kolme kertaa että "Mene valoon" ja sen jälkeen tuli heti sellainen rauha.
Ja se inha olo lähti pois. Kokeile, et menetä mitään!

Ja huomio vielä, että itsekin hieman epäileväinen näihin juttuihin, mutta tuo on toiminut joka kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja Meilläkin kummittelee:
Meidän vauva seurailee katseellaan jotain ja hymyilee ja naureskelee jollekin. Se kaihertaa, ettei vauva vielä alkuun hymyillyt meille ollenkaan, mutta seinille ja lattialla oleville tyhjille kohdille hymyt kohdistuivat.
Juu ja minäkin olen aistinut talossa jotain outoa jo ennen lapsia. Tämä kummitus oli vuosia poissa ja kuopuksen syntymä ilmeisesti laukaisi sen taas.

Voihan se olla lapsen suojelusenkeli..

Alkuperäinen kirjoittaja Hurtta:
Alkuperäinen kirjoittaja Meilläkin kummittelee:

Voihan se olla lapsen suojelusenkeli..

Aivan. Ei kuulosta "kummittelulta". Vauvat näkevät sellaista, mitä me emme näe :)

Amanda, miten jooga liittyy tähän? Oletko harrastanut? Minä olen ja siinä ei kyllä ole mitään tähän asiaan liittyvää. Mielen tyhjennystä ettei ajattele mitään, hengityksen opettelua ja venyttelyä..

Alkuperäinen kirjoittaja jopo:
Amanda, miten jooga liittyy tähän? Oletko harrastanut? Minä olen ja siinä ei kyllä ole mitään tähän asiaan liittyvää. Mielen tyhjennystä ettei ajattele mitään, hengityksen opettelua ja venyttelyä..

Joogahan on alun alkaen meditaation muoto ja työkalu henkiseen kasvuun ja "valaistumiseen". Nykyään se on länsimaissa aerobiciin verrattavissa oleva liikuntamuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja jopo:
Sitäpä juuri tarkoitan että kun se jooga on sitä "aerobiciä" nykyisin niin miten liittyy tähän?

Onhan se pelottavaa joidenkin mielestä, ajattelepa nyt, jos jonkun tajunta laajenee ja alkaa nähdä asiat eri tavalla, kuin luterilainen yhteiskunta vaatii :saint:

Henkilökohtaisesti pidän joogan käyttämistä pelkästään liikuntamuotona jonkin asteisena pyhäinhäväistyksenä. Mutta jos siitä on ihmiselle apua, kai perimmäinen tarkoitus toteutuu. =)

Yhteistyössä