meillä kummittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Ei minusta mikään tee "oikeaa henkilöä" neuvomaan muita, en ole sen oikeampi kuin kukaan muukaan joskin kyllä yritän ihan vilpittömästi auttaa ja pohtia mitä nuo sinun näkysi ovat olleet. Siksipä laitoinkin tuon linkin kun nimenomaan en ole mikään ammatti-ihminen enkä halua puoskaroida ja pahentaa kenenkään asioita. En halua neuvoa väärin. Edes vahingossakaan.

Mutta sinulle uskalsin vastata koska mielestäni on ihan mahdollista että olet lapsena nähnyt tavallista rankempia painajaisia. Melkoisia painajaisia kyllä ovat olleet, sen myönnän.

Et tainnut ihan ymmärtää, mitä tarkoitin? Paljasta mulle sielusi, mä paljastan sulle pahuuteni..

En halua neuvoa väärin. Edes vahingossakaan.

Nöyryys unohtuu monesti omasta uskostaan innostuneilta. Se että Jumala on vastannut rukoukseen tai pariin ei vielä tee kenestäkään asiantuntijaa jolla muita luotettavammat faktat siitä miten henkimaailma toimii tai miten raamattua kuuluu tulkita.

Kaikenlaiset ehdottomat totuudet nakertavat uskottavuutta, yhtälailla uskovaisten kuin tieteen nimeen vannovien suusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kristitty nuori äiti, mihin uskonlahkoon sä kuulut?

Ev.lutteihin kuulun, mutta helluntaisrk:n ja vapaakirkon tilaisuuksissa olen käynyt myös ja karismaattiseen suuntaan olen kallellani siten että uskon Pyhän Hengen työhön myös nykyäänkin. Mm. armolahjoihin. Tv7 katson paljon!

No sillä sinä sitten niin kiihkosti täältä asiasta puhut, jos ihan perus ev.lut. oisit, niin et jaksais jaaritella ja puolustella loputtomiin.

Tää on niin mielenkiintoinen ketju, että jatkuvasti tänne palaan.. jopa siitä huolimatta, että viime yönä näin painajaisia kaikista kummituksista ja hengistä..tavarat liikkui enkä saanut unessa valoja päälle, en mistään huoneesta... kuitenkin palaan tänne lukemaan :O
Itse pelkään aivan suurenmoisesti tälläisiä juttuja ja sitä että myös omalle kohdalle joskus tälläistä sattuisi... kaksi perheenjäsentä on kuollut 10v sitten ja sitä pelkään jos he joskus "näyttäytyy", vaikka tiedänkin, etteivät he pahaa mulle tee. Joskus tietyissä paikoissa tunnen heidän lasnäolon, mutta siitä tulee vain hyvä ja lämmin mieli :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kvanttifysiikankin väitetään välillä olevan "vain" uskon asia. :)

Korkeintaan samalla tavalla kuin painovoima on "vain" uskon asia. Kvanttifysiikka on harvinaisen hyvin todistettu tiede, sen yhtälöistä voidaan ennustaa tapahtumia tarkasti. Suuri osa nykyteknologiasta ei olisi mahdollista ilman kvanttifysiikan käyttöä. Nyt on lisäksi paljastunut että kasvien yhteyttäminenkin käyttää hyödyksi erästä kvantti-ilmiötä.

http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen2.asp?id=55854

Kristitty nuori äiti, mihin uskonlahkoon sä kuulut?

Ev.lutteihin kuulun, mutta helluntaisrk:n ja vapaakirkon tilaisuuksissa olen käynyt myös ja karismaattiseen suuntaan olen kallellani siten että uskon Pyhän Hengen työhön myös nykyäänkin. Mm. armolahjoihin. Tv7 katson paljon!

No sillä sinä sitten niin kiihkosti täältä asiasta puhut, jos ihan perus ev.lut. oisit, niin et jaksais jaaritella ja puolustella loputtomiin.

Puolustella?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menee kylmät väreet ku lukee näitä.

No ei mene jos luottaa Jeesukseen, Jumalan poikaan. Silloin ei kylmiä väreitä tarvitse tuntea kun tietää, että Kaikkivaltias on suojana.

Suosittelen! Siinä se Jeesus on yhtä lähellä teitä kaikkia kuin on minuakin. Mutta ei Jeesus pyytämättä seuraan tuppaa, pyytäen kyllä tulee.

Aamen <3

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No missäs se viteo?

Ei sitä ole eikä tule, kyllähän sen arvasi että siinä vaiheessa kun todisteita pitäis esittää niin ei kuulu mitään. Ei tule edes kysymään "aikomiaan" ohjeita että miten video laitetaan nettiin!

Ehkä vielä kuitenkin käy jossain vaiheessa selittelemässä poissaoloaan tyyliin "jäin taas partsille jumiin" tai vastaavaa.

provo oli koko ap

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no niin sori kun on kestänyt... laittakaas niitä ohjeita tulemaan että saan videon koneelle. puhelin on nokia slide 6600i

No yleensähän kännykän mukana tulee sellanen johto minkä kautta kuvia ja videoita voi siirtää koneelle.. Sitä en kyllä tiiä saako tänne kaksplussalle mitenkää videoita lähetettyä? Mihinhän sä voisit sen laittaa ja linkittää sitte meille, onko kellään ideoita?

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no niin sori kun on kestänyt... laittakaas niitä ohjeita tulemaan että saan videon koneelle. puhelin on nokia slide 6600i

No yleensähän kännykän mukana tulee sellanen johto minkä kautta kuvia ja videoita voi siirtää koneelle.. Sitä en kyllä tiiä saako tänne kaksplussalle mitenkää videoita lähetettyä? Mihinhän sä voisit sen laittaa ja linkittää sitte meille, onko kellään ideoita?

no youtube.

Nostelen, koska ap:n ja muiden joille on tapahtunut "henkimaailman" juttuja; kiinnostaa.

Ja tiedoksi ap: kyselit tuo aikasemmin mikä on kolmas silmä; mun sisko sanoi joskus et se on tos silmien välis otsalla.

Ja sivuuttelkin aika vauhdilla ton uskovaisen kristityn äidin tekstit; en jaksa sen jeesusvouhotusta, anteeksi vaan.

Tää kummitusketju ainaki on mielenkiintonen. (Mul oli joskus ala-asteella n. 30 vuotta sitten kaveri jonka kotona tapahtui kaikenlaista, siksi kiinnostaa tää ketju).

Alkuperäinen kirjoittaja dhj:
Tietysti käy niin, että videon saaminen nettiin onkin liian hankalaa, joten sitä ei koskaan nähdä. :D

Enpä olis arvannut!

Eiköhän ap:n mies senverran osaa tekniikkaa että saa pätkän laitettua YouTubelle kännykästä!? Ei vaikeata.

Tässä ketjussa näköjään pyörii kokoajan porukkaa, jotka luulevat ap:n tarinoiden olevan totta??!!??

Siis mikä kumma teitä vaivaa, vai oletteko tosiaan noin yksinkertaisia?

Toinen juttu sitten taas on se, että nämä kummitus- ja henkimaailman jutut saa heti kaikki sekopäät liikkeelle.

Aloitetaas uus ketju vaihteeks vaikkapa elämästä ulkoavaruudessa. Siinä saa nauraa vielä enemmän.

Yhteistyössä