meillä kummittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
kerron muutaman esimerkin... oon ihan paniikissa täällä....

eilen illalla puhuin miesystävän kanssa ja katselin hoitopöydälle ja siinä viikatut pyykit alkoi yht äkkiä liikkua, luulin että kuvittelin,mutta mies ystävä tuli meille ja sama tapahtui...

no tänään oltiin lasten kanssa keittiössä ja kaksi kirjaa tippui olohuoneesta itestään ja poika säntäsi olkkariin ja huusi että tyttö lukee kirjaa :O

no poika jäi olkkarii leikkimään pikkuautolla ja hirvee kälkätys kuuluu keittiöön ja yht äkkiä kuuluu oota tuomas hakee auton. poika haki auton ja meni takas olkkariin kurkkasin keittiön ovelta yksi auto liikku ITESTÄÄN ja toisella ajoi poika...

no laitoin pojan nukkumaan jälleen hirvee kälkätys kuuluu huoneesta ja menin katsoo niin äiti kato tyttö.. kysyin että missä ja näytti mun viereen poika jatkoi juttelua ''tytölle'' jutteli joo okei jne yht äkkiä laittaa käden mun vatsan päälle ja sanoo äiti vauva pipi jatkaa taputtamista sanoo tyttö

ja olen just ite saanut tietää odottavani kaksosia ja siitä ei olla pojan aikana puhuttu mitään.. tuli mieleen kun tänä aamuna tuli hiukan verta paperiin että onkohan kaikki hyvin varsinkin nyt kun poika yht äkkiä tollai sano.

oon ihan pelko perseessä mitä tää oikein on?

Hyhhh, olisin kyllä kanssa ihan kauhuissani moisessa kodissa. Millaisessa kodissa asutte? Onko naapureita vieressä? Onko talossa joskus tapahtunut jotain, pystytkö sitä mistään selvittämään`?

koitapa saada kontaktia tähän "tyttöön". seuraavan kerran kun poikas juttelee hänelle,niin käske kysymään että mitä tyttö tekee teillä,ja mitä hän haluaa?

siis se haluaa leikkiä pojan kanssa. + sitten tänä aamuna oli pojan vieressä poika huutaa yht äkkiä että äiti tyttö uli viekkuun...

meillä soi äsken piano/urku musiikki eteisessä siskokin kuuli sen puhelimeen

Raskaana olevilla pyörii usein lähistöllä sen tulevan lapsen sielu. Ehkä muitakin henkiä..
Sillon kun itse olin raskaana niin välillä tunsin että mua tarkkaillaan, tai etten ole yksin.
Ja kun vauva syntyi, se jokelteli jonkun supisijan kanssa.. kuultiin molemmat se exän kanssa monena iltana. Oisko se ollut joku suojelijahenki sitten.. tai joku läheinen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis se haluaa leikkiä pojan kanssa. + sitten tänä aamuna oli pojan vieressä poika huutaa yht äkkiä että äiti tyttö uli viekkuun...

:D Nyt menee hyvä juttu ihan piloille. Jotain rajaa.
Urkumusiikki on selitettävissä muusikkomiehellä tai talossa on asunut muinoin sellainen? :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mutta miksi on jäänyt leikkimään? eikö kukaan ole saattamassa tai odottamassa?

poika joskus ehkä 4kk sitten puhui sedästä mikä oli sen huoneessa nyt ei ole siitä ainakaan vielä onneksi puhunut....

olisko se tyttö voinut kertoa ettö toinen vauvoista olisi pipi kun poika kuunteli tyttöä tarkkaan ja kommentoi just että joo ja okei ja yht äkkiä katsoo mua surullisesti ja laittaa kätensä mahani päälle ja sanoo että vauva pipi

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.

Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.

selitäs tarkemmin..

On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".

Alkuperäinen kirjoittaja kb:

:D Nyt menee hyvä juttu ihan piloille. Jotain rajaa.
Urkumusiikki on selitettävissä muusikkomiehellä tai talossa on asunut muinoin sellainen? :)

mutku on ihan 100% totta

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mutta miksi on jäänyt leikkimään? eikö kukaan ole saattamassa tai odottamassa?

poika joskus ehkä 4kk sitten puhui sedästä mikä oli sen huoneessa nyt ei ole siitä ainakaan vielä onneksi puhunut....

olisko se tyttö voinut kertoa ettö toinen vauvoista olisi pipi kun poika kuunteli tyttöä tarkkaan ja kommentoi just että joo ja okei ja yht äkkiä katsoo mua surullisesti ja laittaa kätensä mahani päälle ja sanoo että vauva pipi

Ei voi olla. Ihmisen sielu ei voi tulla kummittelemaan toisille ihmisille. Sen sijaan demonit voi ottaa jonkun edesmenneen ihmisen muodon ja äänen ja käyttää niitä.

Yhteistyössä