Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tää olis ollu niin mielenkiintoinen ketju (oli sitten totta tai ei), mutta mä en jaksa lukea kun nää jeesustelijat tulivat tänkin ketjun pilaamaan. Pitäsköhän tänne kaksplussalle perustaa ihan oma osio noille uskovaisille. Enkä mä tarkoita etteikö jokainen sais tuoda omia ajatuksiaan ja arvomaailmaansa esille, mutta miksi pitää pilata aina kaikki näillä jeesus-jutuilla!
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tää olis ollu niin mielenkiintoinen ketju (oli sitten totta tai ei), mutta mä en jaksa lukea kun nää jeesustelijat tulivat tänkin ketjun pilaamaan. Pitäsköhän tänne kaksplussalle perustaa ihan oma osio noille uskovaisille. Enkä mä tarkoita etteikö jokainen sais tuoda omia ajatuksiaan ja arvomaailmaansa esille, mutta miksi pitää pilata aina kaikki näillä jeesus-jutuilla!
Alkuperäinen kirjoittaja Pöööö!:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tää olis ollu niin mielenkiintoinen ketju (oli sitten totta tai ei), mutta mä en jaksa lukea kun nää jeesustelijat tulivat tänkin ketjun pilaamaan. Pitäsköhän tänne kaksplussalle perustaa ihan oma osio noille uskovaisille. Enkä mä tarkoita etteikö jokainen sais tuoda omia ajatuksiaan ja arvomaailmaansa esille, mutta miksi pitää pilata aina kaikki näillä jeesus-jutuilla!
Tämän ketjun vika ei ollut jeesuskirjoituksissa vaan siinä, että koko aloittajan juttu oli alunalkaenkin valhetta ja suurin osa äideistä on kahdeksanvuotiaan tasolla kun toivovat että valheita kummituksista saisi lukea vielä lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja Pöööö!:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tää olis ollu niin mielenkiintoinen ketju (oli sitten totta tai ei), mutta mä en jaksa lukea kun nää jeesustelijat tulivat tänkin ketjun pilaamaan. Pitäsköhän tänne kaksplussalle perustaa ihan oma osio noille uskovaisille. Enkä mä tarkoita etteikö jokainen sais tuoda omia ajatuksiaan ja arvomaailmaansa esille, mutta miksi pitää pilata aina kaikki näillä jeesus-jutuilla!
Tämän ketjun vika ei ollut jeesuskirjoituksissa vaan siinä, että koko aloittajan juttu oli alunalkaenkin valhetta ja suurin osa äideistä on kahdeksanvuotiaan tasolla kun toivovat että valheita kummituksista saisi lukea vielä lisää.
Mutta mua olis kiinnostanu! Katon mä kauhuleffojakin, vaikka tiedän että ne ei ole totta. Mutta ärsyttää, kun sitä jeesusta pitää työntää joka väliin. Tehköön hihhulit oman jeesus-ketjun!
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja Pöööö!:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tää olis ollu niin mielenkiintoinen ketju (oli sitten totta tai ei), mutta mä en jaksa lukea kun nää jeesustelijat tulivat tänkin ketjun pilaamaan. Pitäsköhän tänne kaksplussalle perustaa ihan oma osio noille uskovaisille. Enkä mä tarkoita etteikö jokainen sais tuoda omia ajatuksiaan ja arvomaailmaansa esille, mutta miksi pitää pilata aina kaikki näillä jeesus-jutuilla!
Mutta mua olis kiinnostanu! Katon mä kauhuleffojakin, vaikka tiedän että ne ei ole totta. Mutta ärsyttää, kun sitä jeesusta pitää työntää joka väliin. Tehköön hihhulit oman jeesus-ketjun!
Alkuperäinen kirjoittaja M:Tässä ketjussa näköjään pyörii kokoajan porukkaa, jotka luulevat ap:n tarinoiden olevan totta??!!??
Siis mikä kumma teitä vaivaa, vai oletteko tosiaan noin yksinkertaisia?
Toinen juttu sitten taas on se, että nämä kummitus- ja henkimaailman jutut saa heti kaikki sekopäät liikkeelle.
Aloitetaas uus ketju vaihteeks vaikkapa elämästä ulkoavaruudessa. Siinä saa nauraa vielä enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tekö oikeasti uskotte että jotain videokuvaa muka kummittelusta on tulossa? Tsiisus mitä idiootteja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tekö oikeasti uskotte että jotain videokuvaa muka kummittelusta on tulossa? Tsiisus mitä idiootteja.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja ap:te ketkä uskotte tähän juttuun niin mitä tekisitten tässä tilanteessa?
ei tekisi mieli vielä muuttaa koska en voi saada kaksosista raskaustodistust vielä eiks se ollut vasta viikko 16 tjsp? mutta en haluaisi asua kummitustalossaka.. enkä halua että mun lapsi näkee jtain mitä ei pitäisi, mutta näkishän se sitten niitä muuallakin.
voinko saada jonku tänne kotiin joka tulisi katsomaan mitä tytöllä asiaa jne? poika ei vielä osaa kertoa kun puheenkehityksen viivästymää..
ja asutaan kerrostalossa ekassa kerroksessa.
Ota yhteys johonkin paikalliseen seurakuntaan, esim vapaaseurakuntaan tai helluntaiseurakuntaan, niissä on uskovaisia ihmisiä, jotka pyynnöstä ajaa pois demoneja. Koska kyse on nyt demonisesta ilmiöstä ja siitä et pääse eroon muutakuin sillä että ne ajetaan teidän kodista pois ja niitä ei voi sieltä ajaa pois kuin elävässä uskossa oleva ihminen. Ja mielellään joku kokenut sellainen. ELi yhteys seurakuntaan ja he auttavat pääsemään eroon niistä. Varmasti täällä ehdotetaan kaikenmaailman selvännäkijöitä ym mutta ei kannata. Jos pysyvästi haluatte rauhan asuntoon niin tee kuten ehdotin. Ja huom ei siis mitään leipäpappia paikalle vaan oikeesti joku sellanen joka tietää näistä asioista, niitä löytyy parhaiten noista seurakunnista jotka mainitsin. Missäpäin asutte, mietin vaan tietäisinkö itse jonkun joka asuis siellä lähellä?
Arvasin mitä kirjoitat seuraavaksi ja just meni niin, eli luterilaisten haukkumiseksi ja vapaiden suuntien ylistykseksi. On se kumma kun olen vuosikymmenet kulkenut luterilaisissa tilaisuuksissa enkä ole vielä kohdannut yhtään leipäpappia, missähän ne luuraa?? Jos itse olisin ap:n tilanteessa pyytäisin kyllä ensin luterilaista pappia (esim. yhtä tuttua joka ollut uskossa 15 v asti...) siunaamaan kodin.
Kodissa voi kyllä kummitella vaikkei kukaan harrastaisi okkultismia. Selvää on että ainut oikea apu tilanteeseen on Jeesus, ei mikään selvännäkijä tms. Rukoilen ap: ja hänen perheensä puolesta.
NIin vielä piti mainita että minä taas tiedän paaaljon paaljon leipäpappeja, oonhan ollu evlut piireissä melkein koko ikäni. Meidänkin kaupungibn evlut kirkon papeista osa on ihan suoraan tunnustanut etteivät he usko "sillä tavalla" kuin RAamatussa sanotaan ja yksikin on sitä mieltä että kaikki uskonnot ovat samalla viivalla ja uskot mihin vaan niin samaan paikkaan oot menossa. Ei elävässä uskossa olevat tollasia puhu.