Meillä leivotaan joulutorttuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
...sateinen päivä ja hyvä päivä käyttää se leipomiseen. Lapset halusi leipoa joulutorttuja ja sehän passaa. Meillä ei olla ennenkään kalenteria katsottu koska voi torttuja ja pipareita tehdä. Piparitaikinaa en vaan kaupasta löytänyt, muuten olisi tehty niitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:
...sateinen päivä ja hyvä päivä käyttää se leipomiseen. Lapset halusi leipoa joulutorttuja ja sehän passaa. Meillä ei olla ennenkään kalenteria katsottu koska voi torttuja ja pipareita tehdä. Piparitaikinaa en vaan kaupasta löytänyt, muuten olisi tehty niitäkin.

Voi vitsi, nyt mun rupes tekeen mieli joulutorttuja

:p

Lidlissä oli muuten jo joulukalentereita ja muutakin joulusuklaata...

Mä kans tänään mietin et tekiskö pipareita kun resptivihkossa tuli piparitaikinan ohje vastaan.

toi tuubissa oleva luumuhillo kuulosti aika kivalle... en ole kuullutkaan ennen. Mahtaakohan olla kovin paljon kalliimpaa? Tosin mä tuskailen aina sen voitelun kanssa, luumun laitto ei oo viel tuottanu tuskaa. Ja voihan niihin torttuihin laittaa ihan luumuja jos ei haluu sotkea sen hillon/marmeladin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
:p täytyy muuten testata tänä vuonna sitä tuubissa olevaa luumuhilloa,varmaan kätsympi käyttää

Tollaisesta en ole kuullutkaan?! Varmaan kätevä, mistähän sitä saa, ei tietenkään vielä mistään...

mä näin s-marketissa tota tuubi luumua,hinnasta en osaa sanoa ku en kattonu

Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
mä tein torttuja ja täytteks laitoin vanilijakastiketta, tuli hyviä!

Mä otin just pari pellillistä uunista pullaa vaniljakastiketäytteellä :p
Ja poitsu leipo pari pullaukkoa ja jonkun ihme pullaklöntin,joka on täynnä rusinoita :D

Ja just poika tuli sanoon:musta on epäreilua kun en saa ensimmäistäkään pullaa :laugh: (ne on jäähtymässä nyt)

Yhteistyössä