Meillä oli hirveän iso riita tänään mä lulin jo että menen turvakotiin

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
kun en jaksanut kuunnella miestä :kieh: hän inhoa että mä aloitin mainostenjakajan työn :kieh: meillä oli niin kamala riita hän sanoi ettei hän vie ne mainokset autolla(ei auta siis)ja että mä voin saada töitä hänen kanssa jos laitan toka lasta päiväkotiin(jos haluan)arghhhh.....mun olisi pitänyt huuta tunti että hänen pakko auta viedä ne lehdet autolla,loppujen loppuksi hän ei vei sitten mä otin lapsia ja lähdin ja sanoin hänelle että lähden turvakotiin :kieh: (paitsi mä en olisi lähtenyt kuitenkin vaan menisin kahville)niin,sitten mies ajoi mun perään kaikki katsoivat sielä hui nolo :ashamed: hän huusi autosta että ok anteeksi että mä autan älä lähde mutta mä vaan hänelle huusin takaisin että mee pois :ashamed: hui mikä riita oli :ashamed:
sorry mutta mun olisi pakko kertoa :ashamed: Ikinä ei mitään sellaista oli ja vielä töiden takia :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ootko:
suomalainen? En kyllä tajua, että jos SINÄ otat työpaikan vastaan, niin miksi miehen tulisi tehdä sun työt??

en ole!Virolainen olen.Siis kun minulla ei ole ajokortia vielä,niin miehelle pakko auta vai pitäisikö mun mennä bussilla mulla oli 1240 lehtia ja hän ei halunut auta sen takia vaan kun on pieni palkka ja raskas työ hänen mielestänsä hän ei vaan halua että mä olisin tehnyt tätä työtä,eikä mun äiti ja koko tää perhe arghhhh... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
suomalainen? En kyllä tajua, että jos SINÄ otat työpaikan vastaan, niin miksi miehen tulisi tehdä sun työt??

en ole!Virolainen olen.Siis kun minulla ei ole ajokortia vielä,niin miehelle pakko auta vai pitäisikö mun mennä bussilla mulla oli 1240 lehtia ja hän ei halunut auta sen takia vaan kun on pieni palkka ja raskas työ hänen mielestänsä hän ei vaan halua että mä olisin tehnyt tätä työtä,eikä mun äiti ja koko tää perhe arghhhh... :kieh:

No en tekis mäkään, kyl se niin paska palkka on.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No en tekis mäkään, kyl se niin paska palkka on.

mutta mä haluan vain kesällä tehdä tämä työ koska saan liikunta ja vaikka ne pienet rahat,en mä kiitos talvella semmosta edes halua tehä

Siinä vaan menee tappiolle, jos alkaa autolla jakamaan... :( Bensa kallista! Vanhat lastenvaunut monilla käytössä tai sit pyörään koreja ja laukkuja... Hienoa, että jaksat yrittää!

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: miehet..ne on joskus käsittämättömiä otuksia :hug: :hug:

niin :/ hän vielä nauranut koko aamu mä lulin jo että heitän häntä parvekelta,en tajua mikä PAHA on tehdä tommosta työtä jos mä itse haluan en tajua en arghhhh.....

No, mut jos SÄ halut tehdä sitä, miksi pakotat MIEHEN auttamaan?! Tee OIKEESTI itse jos kerta haluat!?
Ymmärrän miestäsi oikein hyvin!

Siis sinä olet ottanut lehdenjakajan töitä ja miehesi on ollut sitä vastaan. Sulla ei kuitenkaan ole korttia ja tarvit miehesi apua. Eikö tässä nyt ole aika suuri ristiriita. Ei ihme ettei mies kauhean innokas ole auttamaan. Vai onko tässä nyt joku juttu, mitä mä en tajunnut tai tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Siinä vaan menee tappiolle, jos alkaa autolla jakamaan... :( Bensa kallista! Vanhat lastenvaunut monilla käytössä tai sit pyörään koreja ja laukkuja... Hienoa, että jaksat yrittää!

mutta mä saan matkakorvaus eli ei ole häätä =) jos vaan mies olisi sama mieltä mun kanssa että mä haluan ihan oikeasti jotain tehdä,se on niin sopiva työ mulle ja mä en voi istua paikalla vain kotona,mä olin tottunut jo tehdä edes jotain :/

Oisit kysynyt mieheltäsi ENNEN kuin otit työn vastaan, että onko hän valmis auttamaan! En mäkään ihan innosta kiljuis, jos mun pitäis vielä oman työni lisäksi tehdä miehenkin työt. Ja vielä erityisesti, jos mies niin automaattisesti olettaisi.

no ikävä kyllä turvakoti ei voi ottaa vastaan tai ei pitäisi täyttää niitä paikkoja jos miehen kans tulee riita eikä han auta töiden teossa.

turvakoti on tarkoitettu esim perheväkivaltaa kokeneelle tai sen uhan alla olevalle.

se ei oo paikka millä uhataan miestä jos hän ei kuskaa autolla.

ootko hakenut kauppoihin töihin?kun tuntuu,että sun miehes on vastaan noita sun töitä..tosin omakin ois varmasti sitä ekaa työtäsi :whistle: ja ainakin pääkaupunkiseudulla on plussaa,jos osaa venäjää..kun asiakkaita aika paljon sieltä päin ja turistit olettaa,että kaikki osaa venäjää :o

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Siis sinä olet ottanut lehdenjakajan töitä ja miehesi on ollut sitä vastaan. Sulla ei kuitenkaan ole korttia ja tarvit miehesi apua. Eikö tässä nyt ole aika suuri ristiriita. Ei ihme ettei mies kauhean innokas ole auttamaan. Vai onko tässä nyt joku juttu, mitä mä en tajunnut tai tiedä.

EIIIIIII!!!!!!!!!Hän on halukas auta AINA,hän ei vaan halua että mä olisin tehnyt tätä työ seuravalla kerralla mulla on ihan täällä töitä missä mä asun eikä hän halua ollenkaan että mä menisin taas,mä en tajua mitä häntä vaiva? :headwall: Mitä sitten jos vaikka pieni palkka,ai niin hänen mielestä se on myös säälittävä työ :kieh:

Kuumimmat

Yhteistyössä