Meillä on paha parisuhdekriisi päällä, miestä ei vois vähempää kiinnostaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Mies tuli tänään kotiin ja alkoi selittämään yhdestä jutusta, jonka oli mielestään minulle jo aiemmin kertonut, että se ei päättynytkään hyvin (tuttu on kuollut). Olin aivan järkyttynyt ja aloin tietenkin tivaamaan, että mitämitä, missä milloin, miksei mulle oo kerrottu, jne.

Mies raivostui mulle ja alkoi kovaan ääneen kiroamaan (lasten kuullen prkl). En muista kovin tarkkaan, mitä mies puhui, kun olin edelleen aivan järkyttyneessä tilassa.

Aloin itku kurkussa vuodattamaan siinä muutakin asiaa ja mies vain juroi itseensä, eikä enää vastaillut kun "en tiedä" tai vain murahteli. Päh ja pyh!
Meillä on kriisi, mutta on äärettömän ikävää, että lapset joutuvat kuuntelemaan tätä.

Mistä löydän lähimmän pariterapian? Pakko tästä on lähteä johonkin suuntaan purkamaan muualle tätä vyyhteä. :'(

Luulen, että miehesi on pois tolaltaan tuon tutun kuoleman vuoksi, eikä oikein osaa ihan ykskaks käsitellä asiaa! Kurjaa tietty, jos lapset kuulevat tuommoista, mutta taas, juttu on ihan kovasti koetellut miestäsikin!

Jos tunnet olevasi pariterapiaa vailla, niin varmaankin neuvolaan kantsii ekaks soittaa(jos teillä siis pieniä lapsia), ja pyytää apuja/puh.numeroita sitä kautta. Tai sitten, jos mahdollista, että pääsette ensin miehen kanssa ihan kahdestaan jutskaamaan, niin sekin jo voisi tilannetta helpottaa. Onko isovanhempia/kummeja tai ystäviä, jotka ottaisivat vastuun lapsista edes joksikin tunniksi, ja lähdette miehen kanssa vaikka syömään tai jotain, että saatte jutella?? Tsemppiä!

Yhteistyössä