meillä tyttö oppi itse potalle:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma22

Vieras
ihanaa vihdoin ja viimein tyttö oppi potalle ja ihan itse menee siihen ei tuu sanoo mulle jos on pissahätä:) menee vaan istuu potalle tulee sit sanomaan jos on tehny potalle jotain..ikää tytöllä 1v11kk...ylpee äiti oon :) niin mites toi ulkoillu?? meillä kyl vaippa aina ku ulkona ollaan mut ei tee siihen mitään pari kertaa ollaan oltu ulkona ilman vaippaa ja kerran tuli pissa. niin miten tyttö oppi nyt olemaan ilman vaippaa ulkona tai jos mennään kylään??ja miten oppii yö kuivaksi??

Tosi nuorena oppi potalle! Onnittelut!

Kun meidän lapset ovat opiskelleet kuiviksi alkuun käytettiin vaippaa kun lähdettiin ulos tai asioille tai kylään. Sanoivat kyllä jos tuli hätä ja ehdittiin vessaan, vain pari vahinkoa taisi tulla jokaiselta. Myös yöllä käytettiin vaippaa ja kun useampi yö oli kuiva niin lopetettiin vaippojen laittaminen illallakin. Ja hyvin on mennyt jokaisen kohdalla, ei yövahinkoja.
Odottelenkin tässä innolla mitä tuo kuopus meinaa tehdä (tyttö 1 v 2 kk) kun oppi sanomaan kakka ja hokee sitä jatkuvasti kun se kakka on housussa. Ollaan harjoiteltu jo istumaan vähän potalla ja istuukin siinä mielellään. Saa nähdä mitä aika tuo tullessaan, mitään kiirettä en pidä kuivaksi opettamisessa, jokainen sen oppii omassa tahdissa.

Yhteistyössä