Meille syntyi pienen pieni tyttö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hekla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lämpimät onnittelut ja voimia pikkuiselle kasvamiseen!

1412849h50at1k4zm.gif

Alkuperäinen kirjoittaja troija:
On taas kovin moni mennyt tähän halpaan. Voi teitä, eikö hävetä, kun kustaan silmään?

En nyt tiedä mitä halpaan menemistä siinä on. Joku kirjoittaa että heille on syntynyt lapsi ja onnittelen tietysti. Jos sitten kyseessä on joku provo niin olkoot, ei se minua ainakaan jää nolottamaan.

(enkä siis sanoa että olettaisin tämän olevan provo)

Alkuperäinen kirjoittaja troija:
On taas kovin moni mennyt tähän halpaan. Voi teitä, eikö hävetä, kun kustaan silmään?

Minen lähtökohtaisesti todellakaan jaksa pähkiä onko joku aloitus provo vai ei. Siis yleensäkään.

Jos joku ilmoittaa saaneensa vauvan, minä onnittelen. Miksi pitäis käyttää energiaa miettimällä että mahtaakohan uutinen olla totta? Ei jymmarra...

Ehtona on nyt se, että vauvan täytyy olla n. 2500g painava, päästäkseen kotiin. Syöminen sujuu hyvin jo nyt ja vauva on virkeä ja hyvävointinen. Luultavasti saadaan tammikuussa pieni kotiin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Ehtona on nyt se, että vauvan täytyy olla n. 2500g painava, päästäkseen kotiin. Syöminen sujuu hyvin jo nyt ja vauva on virkeä ja hyvävointinen. Luultavasti saadaan tammikuun alkupuolella pieni kotiin :heart:

Eikös sun pitänyt mennä lepäämään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ihme että syntyy keskosena jo kun tuohon tahtiin lapsia vääntää, eihän se kroppa ehdi palautua entisestä kun uutta pukkaa, no onnea. Hyvä ettei pahemmim käynyt.

:o etpä sinäkään paljoa tiedä. Minulle syntyny neljä lasta vuoden välein ja joka kerta on rv vain pidentyny. Jos on terve ihminen ja terve kroppa niin ihminen kestää aika paljon.
Onnea ap.lle.

Ihmiset ovat yksilöitä, se että sinulla ei käynyt kuinkaan on ihan sama kuin verrata tupakan polttoa, "kyllä minäkin selvisin ilman keuhkosyöpää" kun siihen kuitenkin moni kuolee. Ihan yhtä iso riski on tällainen lapsitehtailu putkeen kun kroppa ei ehdi palautua. Ei se ole terveellekkään se paras vaihtoehto ja joku niistä raskauksista voi olla sitten liikaa.

Onnea vauvasta! =)

Mun sisko sai viikoilla 29+4 pojan, joka painoi vähän reilun kilon (olikohan 1190g) ja oli 40 cm pitkä. Poika pääsi kotiin pari viikkoa ennen laskettua aikaa, kun painoa oli tullut niin hyvin, eikä komplikaatioitakaan ollut.

Yhteistyössä