Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja troija:On taas kovin moni mennyt tähän halpaan. Voi teitä, eikö hävetä, kun kustaan silmään?
Alkuperäinen kirjoittaja troija:On taas kovin moni mennyt tähän halpaan. Voi teitä, eikö hävetä, kun kustaan silmään?
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:Ehtona on nyt se, että vauvan täytyy olla n. 2500g painava, päästäkseen kotiin. Syöminen sujuu hyvin jo nyt ja vauva on virkeä ja hyvävointinen. Luultavasti saadaan tammikuun alkupuolella pieni kotiin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Eikös sun pitänyt mennä lepäämään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuolla viikoilla syntynyt on ainaki noin kk ajan sairaalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Eikös sun pitänyt mennä lepäämään?
ei tarvi huolehtia, kyllä mä itse osaan mennä lepäämään jos tarvitsee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Eikös sun pitänyt mennä lepäämään?
ei tarvi huolehtia, kyllä mä itse osaan mennä lepäämään jos tarvitsee![]()
Porvoossa ei nukuta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ihme että syntyy keskosena jo kun tuohon tahtiin lapsia vääntää, eihän se kroppa ehdi palautua entisestä kun uutta pukkaa, no onnea. Hyvä ettei pahemmim käynyt.
etpä sinäkään paljoa tiedä. Minulle syntyny neljä lasta vuoden välein ja joka kerta on rv vain pidentyny. Jos on terve ihminen ja terve kroppa niin ihminen kestää aika paljon.
Onnea ap.lle.