meille syntyi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makulaku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuhannesti onnea! On se sullakin nopeat synnytykset. Mulla kesti eka 45 min, toka 1h15 min, tästä kolmannesta vaadin ja sain käynnistyksen koska matkaa sairaalaan on 160 km. Tämäkin synnytys kesti noin 1 h.

sama kuva kun minkä tämä makulaku on linkittänyt "Omakseen" ja tuo kuvan vauva siis syntynyt 6.9.2008, SAIRASTA touhua kyllä..ja tuosta linkittämisestä, mä ainakin sain ihan sairaalasta jo tuon nettiossun johon voi linkittää vastasyntyneen kuvansa, ja terveiset, pitäsköhän ilmoittaa tuonne sivustoillekin tämä, että kuva " varastettu" muuhun käyttöön?!

Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:
Synnytys alkoi 14.8 vesien menolla n. klo 23.27. Soitettiin siinä isommille lapsille hoitaja ja odoteltiin siinä kaikessa rauhassa. Hoitaja tuli ja lähettiin ajelemaan kohti sairaalaa. Sairaalassa oltiin n. 15 vaille 12.

hyvä mielikuvitus ja nopeeta toimintaa jos vartin sisällä oli vedet ensin menny, olitte soittanu hoitajan, joka ehti tulla, ja sit jo sairaalassa 23.45??ja lapsi ulkona siitä varttia myöhemmin...no uskoo ken haluaa. Itse varmaan uskot näihin juttuihis??

ja hyvä heitto "odoteltiin siinä sit kaikessa rauhassa" just..tässä näkee et joku ei ehkä ymmärrä ettei nää jutut mee kun tunnin mittasissa sairaalasarjoissa :) ja kyllä meillä ollut tapana, että kun vedet menny soitto synnärille, ja sieltä sitten kehoteltu joko tulemaan ta odotteleen, riippuen ihan supareiden kestosta.

onnea kovasti <3 mulla ekan synnytys kesti 7h20..sairaalas oltii jo edellisenä aamuna =) kuopus pitiki sit kiirettä ku menin sairaalaa ni kello oli jotai 21.55 ja 8cm auki ja poika synty 22.47 <3

Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta!:
Hei!!! Katsokaas täältä sivulta vähän alaspäin, NÄYTTÄÄKÖ TUTULTA VAUVALTA???
http://www.syntyneet.fi/syntyneet/?hospitalID=35

Täällähän on melkoinen salapoliisi :laugh:
Mutta tosiaan, miten joku viittii keksiä itselleen elämää ja kirjoitella täällä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta!:
Hei!!! Katsokaas täältä sivulta vähän alaspäin, NÄYTTÄÄKÖ TUTULTA VAUVALTA???
http://www.syntyneet.fi/syntyneet/?hospitalID=35

Täällähän on melkoinen salapoliisi :laugh:
Mutta tosiaan, miten joku viittii keksiä itselleen elämää ja kirjoitella täällä :o

Kysy aksulta

Uusimmat

Yhteistyössä