Älä heitä niitä pois vaan mene keskustelemaan asiasta sinne postiin, että laittavat sieltä takaisin ne kirjeet.
Totesin itse nimittäin että monesti voi olla täysin ylivoimaista sille lähettäjälle ymmärtää että osoite on muuttunut. Me muutettiin reilu vuosi sitten ja edelleen tulee välillä kirjeitä joihin on laitettu se tarkka että on mennyt väärään osoitteeseen ensin ja vielä firmoilta joista meille tulee kirjeitä myös oikealla osoitteella, lisäksi monissa firmoissa on meidän jommankumman tiedot väärin vaikka molemmat on sinne yhtäaikaa ilmoitettu. Kaikista huvittavinta oli, kun juuri tuli koulusta lasten mukana osoite listat niin niissä kaikissa oli eri tiedot, yhdessä minä asuin vielä vanhassa osoitteessa yhden pojan kanssa ja toisessa minä ja mies asui tässä uudessa, mutta yksi pojista asui vielä vanhassa ja vielä kaiken huippuna kelassa oli tieto että meidän pienin asui vielä vanhassa osoitteessa (jossa se ei ole edes ikinä asunut).
Eli aina tuoettä kirjeet tulee väärään paikkaan ei ole asukkaiden vika, vaan noi firmat tms. sekoilee ihan tunteella.