Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Vais niin. No jos vastaanotto on nykyään päivittäin tämmöstä niin mikäpä siinä...
Älä välitä..älä kommentoi noille idiooteille,ni ne ei jaksa kauaa irvailla

Itellä niillä on tylsää,ku mitään EI VOI ikinä tapahtua kellekkää,ku aina on provo..
Jo tätä on jatkunu vuosikausia... Ehkä mie näen minun maailman erilailla ko tylsät tavis kotiäidit, koska löyvän hauskuutta ja kivoja asioita ihan arkisistaki jutuista, joita muilla ei aivot ehkä ees rekisteröis tapahtuvaksi. Mulle on muuten ihan sama mitä joku minusta ajattellee mut se ei oo kivvaa että joka helvetin ketjuun eksyy kymmenkunta päänaukojaa joita "ei kiinnosta" ja jotka "ei välitä" ja joitten mielestä mie keksin kaiken. En tiä jos ne ite semmosta harrastaa, provoilua siis, mut mie en ainakkaan näe sellasessa toiminnassa mittään mielenkiintosta, kyllä mulla on parempaaki tekemistä päivisin ko istua miettimässä soopaa palstalle.... Alkaa kyllä pikkuhiljaa kyllästyttää sen verran paljon että tekis mieli vaan kadota koko palstalta. Aivan järjetöntä tämä toiminta täällä nykyään.... Viime yönäki on ollu joku haukkumisketju jossa on taas levitelty VARMAA TIETOA muka minun suusta ja eräs palstalainen sen mulle tallettanu ja luin sen, yli puolet siitä sonnasta oli huuhaata.
Jotku vissin ottaa vähän liian henkilökohtasesti jonku toisen asiat täällä... :headwall: