Meinasin ostaa kukkia, mutta en sitten ostanutkaan -tyypit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua jotenkin nyppii nämä ihmiset, jotka harrastaa tätä, että tulee kylään (syystä tai toisesta tai muuten vaan) ja sitten sanoo, että "katselin kaupassa teidän vauvalle sitä ja tätä ja meinasin ostaa, mutta en sitten ostanutkaan" tai "meinasin tuoda kukkiakin, mutta en viitsinytkään.." jne jne

En tiedä, mutta mua jotenkin ärsyttää tommonen. Siis miksi pitää sanoa, että on aikonut ostaa, mutta ei sitten ostanutkaan mitään? Onko se jotenkin sama kuin oikeastaan olisi ostanutkin, kun on sentään AJATELLUT ja MEINANNUT ostaa.

Itsekin joskus olen katsellut kaupassa jotain ja olen meinannut jollekin ostaa, mutta ei kävisi mielessäkään mainsotaa, että "katselin sitä ja tätä ja oli ihana mutta en sitten ostanutkaan kuitenkaan".

Alkuperäinen kirjoittaja joo moi:
no meillä viä saattaa tulla lisäys että kun en arvannut tuoda allergiaperheeseen... hei haloo... mä oon allerginen koiralle en kukille...

Minusta se on aika huomaavaisesti ajateltu, ei kaikkien voi kuitenkaan olettaa muistavan että mille teillä oltiin allergisia. Minusta on aina mukava jos allergioita ylipäätään huomioidaan, meille taas oltais tulossa vaikka minkälaisten eläinten kanssa välillä kylään, vaikka olen allerginen suunnilleen kaikille karvasille eläimille...

Mun äiti ja täti tekee tätä jatkuvasti. Olen niin tottunut, että ohitan ihan samantien, en jää analysoimaan, korvasta sisään ja toisesta ulos. On kieltämättä ärsyttävä tapa.

Yhteistyössä