meinasin pakata sairaalakassin, mutta ei sitten :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoppuilijako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoppuilijako

Vieras
Meinasin tosiaan näin tehdä, mutta sitten tajusin, että en voinut vielä pakata mitään. Kännylaturia tarviin vielä ennen sitä, samoin hygieniavälineitä. Mies tuo mulle sitten kotiinlähtöpäivänä mun kotiinlähtövaatteet ja samoin vauvalle niin en sitten niitäkään sinne laita. Kameraakin käytetään tässä ennen sitä... En sitten viittinyt pelkkiä imetysliivejä laittaa kassiin valmiiks, eiköhän ne sitten saa samalla kun nuo muutkin :)

Kait se on sitten pakattava vasta kun alkaa supistella?

Mäkin olen saanut sinne shampoon, hoitoaineen ja suihkusaippuan. Vauvan kotiintulovaatteita en oo täysin edes päättäny ja kotiin taidan ite tulla samoissa kun menenkin. Ei kai tässä hätää vielä.. rv 37

Mä en olisi pystynyt silloin enää pakkaamaan kun lähtö tuli, hyvä että sain vaatteet puettua päälle.
Olin pakannut joskus rv35 (ja poika syntyi vasta 42 :D ) pesuaineiden jämät mukaan.

mulla oli kassi mukana mitään sieltä en tarvinnu koko reissun aikana. yksi yö oltiin sairaalassa ja kotiuduttiin niin että poika oli alle 24h vanha. suihkussa käytin sairaalan saippuaa..

-imetysliivit
-vauvan kotiintulovaatteet (valmiiksi) + esim. kaukaloon
- alushousut
- jotain suolaista evästä, lukemista (miehelle)
- muutama kolikko rahaa
- kampa/harja, hammasharja
- huulirasvaa
jne voi laittaa jo valmiiksi

joo, kyllä mä listaa olen tehnytkin, että mieskin osaa ne kyllä äkkiä vaan napata mukaan jos tulee aivan äkkilähtö. Ja asutaan kyllä aika lähellä sairaalaa että mies kyllä pääsee hakemaankin jos jotain jää.

Juu, pitää kattoa että otan varmaan imetyspaidan ja sellaset mammalökärit :D Siis kuitenkin sen näköset että kehtaa niillä ulos lähteä :D

Mulla oli kassissa valmiina farkut joita käytin ennen raskautta,paita/pusero,alusvaatteet,hygieniatarvikkeet(shampoo,hoitoaine,hammasharja,tahna)hiusharja+vauvantarvikkeet.
Ja valmiina oli aika paljon ennen.Kyllähän ne ylimääräiset shampoot jne tulee kotona käytettyä sitten kun kotiutuu.

Yhteistyössä