V
"vieras"
Vieras
Lauantaina kävin ruokakaupassa ja siinä ostoksia kassiin laittaessa viereisen kassan mummo pyysi väistymään hiukan, jotta saisi ostoksensa. No tietysti väistyin ja tilaa sillä oli siinä ne omansa ottaa. Jouduin sitten osaa harppomaan siitä kaukaa kun tämä raskausmaha oli tiellä ja en ylettänyt muuten. Latasin siinä ostoksiani ja kun mummo sai omansa niin kailotti kovaan ääneen rullatuolilla liikkkuvalle seuralaiselleen miten nuoren ihmisen pitäisi laihduttaa kun on noin kamalan lihava ettei toiset mahtu kassoille. Sinne se jatkoi matkaansa papattaen. Enpä viittinyt perään mitään huutaa. Olen kyllä tosi pulskassa kunnossa kun odotan viimeisilläni kaksosia ja tuo sf-mittakin on jo 42 eli tämä maha on tiellä joka asiassa. Ei vaan mummo huomannut minun olevan raskaana ja päälle on vielä turvotustakin niin paljon ettei kengät ole enää viikkoon menneet kiinni. Toppatakki oli auki ja kun mahaa ei nää suoraan niin voi luulla sitä perusmahaksikin. Hyvähän tällä mahalla on vaappua eteenpäin. Kaiken huipuksi se mummo oli itse reilusti ylipainoinen ja kulki huonosti rollaattorilla. Teki niin mieli sanoa jotain ja tosi rumasti, mutta esikoinen oli mukana niin en viitsinyt kun se olisi säikkynyt.
Yleensä tällä mahalla saa kaupoissakin hyvää palvelua maha huomioiden ja muutkin ihmiset huomioi hyvällä ja väistää ja antaa tietä kun jättivauvamaha tulee
Yleensä tällä mahalla saa kaupoissakin hyvää palvelua maha huomioiden ja muutkin ihmiset huomioi hyvällä ja väistää ja antaa tietä kun jättivauvamaha tulee