meinattiin eilen erota miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Kandeis mennä naimisiin ennen ku pentuja alkaa toisen kans värkkäämään niin ei tollase "heitetään sormukset mäkeen" hommat olis sitten ihan niin yksinkertasia, vaan sitä sitten pitäs vähän pysähtyä miettimään. Jos kerta noin hepposella pohjalla ollaan.

Just ja mitähän se naimisiinmeno siinä ratkasee?

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Kandeis mennä naimisiin ennen ku pentuja alkaa toisen kans värkkäämään niin ei tollase "heitetään sormukset mäkeen" hommat olis sitten ihan niin yksinkertasia, vaan sitä sitten pitäs vähän pysähtyä miettimään. Jos kerta noin hepposella pohjalla ollaan.

Just ja mitähän se naimisiinmeno siinä ratkasee?
suurempi paperi sota vain ;)

Minä ymmärrän kans tuota mustasukkaisuutta, etenkin raskaana ollessa on pari kertaa tullut miehelle sanottua ihan mitä sattuu ihan kenestä sattuu..epäiltyä kaikkee tyhmää..

Mulla se johtuu mitä varmimmin siitä että raskaana ollessa haluisin että mies pitäis extrahyvänä, halailis ja pussais enemmän ku normisti, ja kertois että tykkää juuri minusta, ja masusta..kuulostaa varmasti jonkun mielestä tyhmältä, mut tältä minusta tuntuu ja oon sen miehellekin sanonut; Oon tuplasti mustis ja epävarma itsestäni, kun raskaana oon. Anteeksi vaan ja koita kestää!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä ymmärrän kans tuota mustasukkaisuutta, etenkin raskaana ollessa on pari kertaa tullut miehelle sanottua ihan mitä sattuu ihan kenestä sattuu..epäiltyä kaikkee tyhmää..

Mulla se johtuu mitä varmimmin siitä että raskaana ollessa haluisin että mies pitäis extrahyvänä, halailis ja pussais enemmän ku normisti, ja kertois että tykkää juuri minusta, ja masusta..kuulostaa varmasti jonkun mielestä tyhmältä, mut tältä minusta tuntuu ja oon sen miehellekin sanonut; Oon tuplasti mustis ja epävarma itsestäni, kun raskaana oon. Anteeksi vaan ja koita kestää!

Tämähän oli kuin mun ajatuksista,kiva että joku edes ymmärtää:)

Niin, avioliitothan eivät Suomessa juuri koskaan pääty eroon :whistle:

meillä on sormukset lennelly jo vaikka minne eikä olla oltu vuottakaan naimisissa :D ollaan niin dramaattisia riitelijöitä, mies varsinki :whistle:

mut siis eihän tossa ole mitään järkeä olla mustis miehes kaverin kihlatulle. meillä on molemmilla kaveripiirissä ystäviä joiden kanssa joskus ollu sutinaa ja ihan kahvipöydässä istuttu kaikki yhdessä..... menisköhän ton raskauden piikkiin tommonen huoli. ja hyvällä mallillahan te ootta jos tämä oli kaikista pahin riita =)

hei ei tuossa nyt mitään järkeä. inhottavaa sitä kaveria ja sen naista kohtaan.

Meillä esikon kummitäti on miehen teiniiän seurutelukumppani. mutta molemmat siitä kasvanut ja muuttunut ihmisenä että ei tunnu että he koskaan edes olis seurustellut.
Anna tytölle mahdollisuus. ei tie vaikka teistä tulis parhaat kaverit.

ja eihä se mies sulle valehdellut vaan kaverilleen?jos oikein ymmärsin niin kaveri ei tie noiden kahden jutuista mutta sä tiet?ehkä ei vaan halua pahoittaa kaverin mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
hei ei tuossa nyt mitään järkeä. inhottavaa sitä kaveria ja sen naista kohtaan.

Meillä esikon kummitäti on miehen teiniiän seurutelukumppani. mutta molemmat siitä kasvanut ja muuttunut ihmisenä että ei tunnu että he koskaan edes olis seurustellut.
Anna tytölle mahdollisuus. ei tie vaikka teistä tulis parhaat kaverit.

ja eihä se mies sulle valehdellut vaan kaverilleen?jos oikein ymmärsin niin kaveri ei tie noiden kahden jutuista mutta sä tiet?ehkä ei vaan halua pahoittaa kaverin mieltä.

ei kun mies valehteli mulle kun aluksi sanoi seurustelun alkuaikoina jotta heillä oli sutinaa ja nyt kun paljastui että kihlattu oli tämä tyttö ja asiasta tuli puhe niin sanoi mulle että ei heillä koskaan ole ollut mitään.No eilen kun asiaa sitten selviteltiin niin myönsi valehdelleensa ja sanoi että silloin oli tämän toisen kanssa jotain kun me tavattiiin :/

Ja tämä kaveri kyllä tietää näiden sutinasta ja sen takia ei aluksi miehelle kertonut kuka kihlattu oli.

Ehkäpä tämäkin ajan kanssa selkenee,nyt on jo pahimmat pölyt laskentuneet ja mieli rauhoittunut =)

Kyllä toi pahastii kuulosti siltä että miehellä on vielä jotain fiiliksiä tuota naista kohtaan.Miks muuten tulis ongelmaa kihlauksesta tai on vaikeeta puhua asiasta...?

Alkuperäinen kirjoittaja älypää:
miten joku raskii viskata sormukset auton ikkunasta! Minä jos tekisin sellaisen tempun niin voisi harmittaa pikkuisen. Sormuksella oli hintaa 3000 euroa!

No toisille merkkaa enemmän sormus kuin se hinta. ;)

miten joku raskii viskata sormukset auton ikkunasta! Minä jos tekisin sellaisen tempun niin voisi harmittaa pikkuisen. Sormuksella oli hintaa 3000 euroa!

Hui minkä hintanen.No tuota kyllä miettisi muutama kerran ennenkuin viskaisi.Meillä makso aikanaan n.1000 markkaa ja nyt kun uudet ostettiin niin 460euroa.

Onko sulla joku erikoinen sormus?

Kyllä toi pahastii kuulosti siltä että miehellä on vielä jotain fiiliksiä tuota naista kohtaan.Miks muuten tulis ongelmaa kihlauksesta tai on vaikeeta puhua asiasta...?

Ongelma on varmaan se supermustasukkainen ja vainoharhainen vaimo, joka ilmeisesti kuvittelee miehen naivan tätä entistä säätöään kun tämä poikkeaa kylään kihlattunsa kanssa...tai oikeastaan niinpäin, että miehen ystävä poikkeaa kylään ja mukana on kihlattu, jonka kanssa mies on istunut käsi kädessä pari kertaa joskus reilu seitsemän vuotta sitten (!!!)

Hui minkä hintanen.No tuota kyllä miettisi muutama kerran ennenkuin viskaisi.Meillä makso aikanaan n.1000 markkaa ja nyt kun uudet ostettiin niin 460euroa.

Onko sulla joku erikoinen sormus?

on erikoinen ja vihkisormus, mutta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eipä se sormuskaan kamalasti tunnu merkkaavan, jos se kerran tuosta vaan lentää ulos auton ikkunasta.
Ap oli varmaan lapsellisuudessaan ottanut ensin oman sormuksensa sormesta pois ja antanut sen miehelleen sanoen että "tää on nyt loppu", ja mies vittuuntuneena paiskasi sitten sormukset ulos akkunasta. Miten mies muuten olisi saanut ap:n sormuksen?
Uusi sormus ei ole se sama sormus, vaikka olisi miten hieno ja kalliskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Juliet:

Ongelma on varmaan se supermustasukkainen ja vainoharhainen vaimo, joka ilmeisesti kuvittelee miehen naivan tätä entistä säätöään kun tämä poikkeaa kylään kihlattunsa kanssa...tai oikeastaan niinpäin, että miehen ystävä poikkeaa kylään ja mukana on kihlattu, jonka kanssa mies on istunut käsi kädessä pari kertaa joskus reilu seitsemän vuotta sitten (!!!)

jep jep,tämähän se ongelma sitten olikin.Kiva kun sekin selvisi =)

Olisikohan ihan vain niin, että mies on lopullisen kyllästynyt avokin tättäröimisestä ja vanhan asian penkomisesta...Ei siinä mitään kaipaavia tunteita ex:ää kohtaan tarvitse olla. Mihellä kun ne hormonit eivät perheen lisääntyessä tee samanlaisia tepposia kuin naisilla!

Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:

Eipä se sormuskaan kamalasti tunnu merkkaavan, jos se kerran tuosta vaan lentää ulos auton ikkunasta.
Ap oli varmaan lapsellisuudessaan ottanut ensin oman sormuksensa sormesta pois ja antanut sen miehelleen sanoen että "tää on nyt loppu", ja mies vittuuntuneena paiskasi sitten sormukset ulos akkunasta. Miten mies muuten olisi saanut ap:n sormuksen?

No eipä kyllä ap ottanut sormusta ensin pois vaan mies ja pyysi sitten multa sormuksen jonka jälkeen ne sitten lensivät ikkunasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
eikös se ole että 7 vuosi on ensimmäinen virstanpylväs suhteelle? Mutta voimia ja kyllä se siitä suttaantuu...jos sie et halua sitä naista teille sano se, ei kenenkään kotiin tarvitse pyytää sellaisia ihmisiä joita ei halua :hug: :hug:

meillä on kanssa 7 vuosi menossa ja tuntuu että tää on ollut tosi rankka vuosi että kyllä siinä jotain perää taitaa olla.. niin ja halit ap :hug:

No tuo on nimenomaan se ongelma. Ei kukaan normaali ihminen kilahda, jos miehen ystävän morsian tulee käymään. Ei, vaikka se morsio olisikin joskus säädellyt jotain sun miehesi kanssa vuonna yksi ja kaksi.
Miksi sä siitä niin kovasti suutuit? Oikeasti, oletko noin lapsellinen ja onko sulla noin huono itsetunto ja vilkas mielikuvitus, vai mitä? Pelkäätkö, että miehesi ei pysty pitämään näppejään erossa tästä naisesta, jos sattuu osumaan samaan aikaan samaan paikkaan, vai? Usko pois, tuonkaltainen kiukuttelu ja sairaalloinen mustasukkaisuus se vasta saattaakin ajaa miehen vieraisiin. Mies ei ole tehnyt mitään, ja muija kilahtaa totaalisesti, alkaa paiskomaan sormusta ja niin edelleen.

No eipä kyllä ap ottanut sormusta ensin pois vaan mies ja pyysi sitten multa sormuksen jonka jälkeen ne sitten lensivät ikkunasta.

Kauanko sä olit ehtinyt jäkättää miehellesi ennen tätä episodia?
Taidatte olla aika pentuja molemmat, ainakin henkisesti.

No tuo on nimenomaan se ongelma. Ei kukaan normaali ihminen kilahda, jos miehen ystävän morsian tulee käymään. Ei, vaikka se morsio olisikin joskus säädellyt jotain sun miehesi kanssa vuonna yksi ja kaksi.
Miksi sä siitä niin kovasti suutuit? Oikeasti, oletko noin lapsellinen ja onko sulla noin huono itsetunto ja vilkas mielikuvitus, vai mitä? Pelkäätkö, että miehesi ei pysty pitämään näppejään erossa tästä naisesta, jos sattuu osumaan samaan aikaan samaan paikkaan, vai? Usko pois, tuonkaltainen kiukuttelu ja sairaalloinen mustasukkaisuus se vasta saattaakin ajaa miehen vieraisiin. Mies ei ole tehnyt mitään, ja muija kilahtaa totaalisesti, alkaa paiskomaan sormusta ja niin edelleen.

Ja edelleen minä EN ole paiskonut sormustani mihinkään vaan mies.

Kauanko sä olit ehtinyt jäkättää miehellesi ennen tätä episodia?
Taidatte olla aika pentuja molemmat, ainakin henkisesti.

Ja mikäs sä oot ketään arvostelemaan?Helpottaako sun oloa kun pääset toisia haukkumaan?

Yhteistyössä