Menee hermot joka päivä ja HUUDAN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kapteeni Niilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kapteeni Niilo

Vieras
Vauva syntynee parin viikon päästä ja esikoinen on kolmen vanha.

Mies on hyvä mies, mutta laiska ja välinpitämätön.

Ja minä huudan. Huudan väsymystäni, turhautumistani, ärsyyntymistäni ja kaikkea siltä väliltä. Seksiä on taas harrastettu viimeksi yli kolme kuukautta sitten ja koko vuonna ehkä 6 kertaa...

Yksin pääsen/tulen lähteneeksi hirvein harvoin minnekään.
Parhaat ystävät asuu yli 100 km päässä, mulla ei autoa käytössä ja rahaakaan ei oo
niin, et vois irrotella miten sattuu.

Pyydän kyllä anteeksi huutoani, mutta ei tällainen peli vetele ei.

En nyt tiedä niin viisasta ajatusta, mut mulla on ihan sama tilanne! Tai vauva on nyt jo 4 kk ja toi toinen siis kolme vee. Ystäväiä mulla on lähellä, mut suurin osa niistä lapsettomia, sinkkuja, töissä käyviä, eli ei koskaan aikaa! Et siis ole ainoa! Meillä ei vaan isäntää paljon kotona näy ku on töissä niin paljon. Tänäänki on jo aamulla lähteny eikä edes viel tullu.

ottakaapas nyt miehes kanssa yhteistä kahdenkeskistä aikaa, menkää lomalle hop hop. Lapsi hoitoon. Ja ota omaa vapaata ainakin kerran päivässä. Mene pariksi tunniksi ulos lenkkeileen yms. Syö terveellisesti! näillä neuvoilla pääset jo pitkälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ottakaapas nyt miehes kanssa yhteistä kahdenkeskistä aikaa, menkää lomalle hop hop. Lapsi hoitoon. Ja ota omaa vapaata ainakin kerran päivässä. Mene pariksi tunniksi ulos lenkkeileen yms. Syö terveellisesti! näillä neuvoilla pääset jo pitkälle.

Hyviä neuvoja kyllä!

Mut on myös tää lapsenvahtiongelma ja se ei ainakaan helpota, kun vauva syntyy tosissaan koska tahansa.

Mutta täytyy tosissaan ruveta syömään terveellisemmin ja käydä iltaisin lenkillä. Kaksi tuntia varmaan mahdottomuus, mutta lyhyemmäksi ajaksi.

Yhteistyössä