H
"Heluna"
Vieras
Meillä 8 kk ikäinen vauva jonka kanssa on aika mahdotonta siivota koska konttaa aina tekemään jotain kiellettyä eikä pysy kuin hetken paikoillaan jos annan jotain tutkittavaa. Rattaissa ei viihdy hereillä eli päiväunien aikaan käydään kaupassa ja jos ehdin siivota päiväuniaikaan en ehdi päästä kuin alkuun niin vauva herää ja seuraavana päivänä on taas roskia, likaisia vaatteita ja astoita, kirjoja, lehtiä yms. Joka puolella eli melkein kun alottaisi alusta. Mies ei taas halua olla vauvan kanssa sitä aikaa, että saan siivottua vaan vänkää ettei taas tarvitse siivota. Edellisen kerran on kolme viikkoa sitten siivottu ja minua tympäisee kun saa kokoajan keräillä roskia ja ruuanpaloja vauvan kädestä ettei syö niitä. Ärsyttää olla täällä lian ja roskien keskellä mutta mies on sitä mieltä, että olen siivousfriikki eikä kenelläkään muullakaan siivota kokoaikaa. Hän siis mieltää, että jos on siivottu kolmeviikkoa sitten ei taas tarvitse. En edes kehtaa kutsua tänne ketään kylään koska itseänikin ällöttäisi kyläillä näin likaisessa kodissa. Mies syö aina sohvalla joten sohvakin on täynnä ruokatahroja ja vessa aivan törkeässä kunnossa. Miehen mielestä taas kaikilla muillakin on eli olen outo kun ajattelen, että vieraita varten tarvitsisi siivota.
Vauvan mentyä nukkumaan raivaan keittiön ja isoimmat roskat yms. Mutta tuntuu, että olen niin väsynyt etten jaksa alkaa mitään perusteellista siivousta tekemään kun yöt ovat niin katkonaisia ja päivisin ei ole aikaa levätä.
Tämä nyt oli tämmöinen ärsytyksen purkamistopik mutta jos jollain on jotain hyviä ideoita millä kodin saisi pidettyä siistimpänä niin kiitos!! Mies siis jättää aivan kaiken mihin sattuu jäämään niin päivänaikanakin kertyy uskomaton määrä tavaraa ympäriinsä.
Vauvan mentyä nukkumaan raivaan keittiön ja isoimmat roskat yms. Mutta tuntuu, että olen niin väsynyt etten jaksa alkaa mitään perusteellista siivousta tekemään kun yöt ovat niin katkonaisia ja päivisin ei ole aikaa levätä.
Tämä nyt oli tämmöinen ärsytyksen purkamistopik mutta jos jollain on jotain hyviä ideoita millä kodin saisi pidettyä siistimpänä niin kiitos!! Mies siis jättää aivan kaiken mihin sattuu jäämään niin päivänaikanakin kertyy uskomaton määrä tavaraa ympäriinsä.