menee vittu hermot justiinsa nyt....

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
ton pennun kans kun se ei suostu syömään muuten kuin itse ja se ei osaa kuin sotkea se ei ota multa lusikkaa ollenkaan vaan haluaa itse sohia omalla lusikalla lautasta. ja ruokaa ei mene ollenkaan suuhun.. mulla ei ole aikaa varaa eikä hermoja tommoseen

saa sitä harjoitella kunhan antaisi minun syöttää että jotakin menisi mahaan asti

lapsi ei ole syönyt tänään vielä mitään

*POKSHERMOTPALOI*

Etkö voisi samalla yrittää tunkea omalla lusikalla safkaa suuhun,kun toinen itse sohii sitä lautasta?
Ja vaatteet pois ipanalta näillä keleillä,niin ei tarvi pestä ainakaan pyykkiä

okei mä yritän vielä vaatteet pois lapselta ja itseltä sanomalehtiä lattioille muksulle oma lautanen millä märsätäja mä tungen lusikkaa suuhun jos ei ota multa lusikkaa niin olkoon sitten nälissään |O

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
okei mä yritän vielä vaatteet pois lapselta ja itseltä sanomalehtiä lattioille muksulle oma lautanen millä märsätäja mä tungen lusikkaa suuhun jos ei ota multa lusikkaa niin olkoon sitten nälissään |O

niin miellä onnistui. Eikä tarvi mitään vaatteita alkaa ottaan pois.

Meillä onnistui myös niin että sohaisin äkkiä lusikallisen ruokaa suuhun kun oli itse laittamassa omalla lusikalla :laugh:
toinen oli se, kun laittoi vaikka leivänpalasia pöydälle että sai niitä napsia niin samalla aina ruokaa suuhun ;)

Meillä poika (kohta 3v 9kk) on kamala. Ei totellut, varoitin että menee pian lastenhuoneeseen ja ovi menee kii. Siellä se on kai vartin huutanu, ei hele... Toi on kyllä jotenkin vajaa tai muuten typerä kun ei ymmärrä vaikka selkokielellä on sanottu että pois ei pääse ellei ole hetken hiljaa siellä. Menee hermot joka päivä... :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä poika (kohta 3v 9kk) on kamala. Ei totellut, varoitin että menee pian lastenhuoneeseen ja ovi menee kii. Siellä se on kai vartin huutanu, ei hele... Toi on kyllä jotenkin vajaa tai muuten typerä kun ei ymmärrä vaikka selkokielellä on sanottu että pois ei pääse ellei ole hetken hiljaa siellä. Menee hermot joka päivä... :headwall: |O

tässä oli pakko olla hirtehishuumoria. meinaa tuo vajaaksi haukkuminen. sellaista se vain on lasten kanssa. virheitä tekemällä oppii niin lapsi ja äitikin. ja pakkohan se opetteleminen on jostain alkaa, esim ruohonjuuritasolta.

ja aapeelle. kukaan ei vielä ole ruokakipon ääreen kuollut.

Alkuperäinen kirjoittaja jymmärtämätön:

tässä oli pakko olla hirtehishuumoria. meinaa tuo vajaaksi haukkuminen. sellaista se vain on lasten kanssa. virheitä tekemällä oppii niin lapsi ja äitikin. ja pakkohan se opetteleminen on jostain alkaa, esim ruohonjuuritasolta.

Juu no jos ei opi vaikka joka päivä samat paskat käydään läpi niin jotain on vialla. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja jymmärtämätön:

Juu no jos ei opi vaikka joka päivä samat paskat käydään läpi niin jotain on vialla. :headwall:

Noin mäkin luulin aikoinani. Ja nyt on mitä ihanin ja rauhallisin teini tuolla. Se oli vaan hiton rauhaton vauvana=ympärivuorokautinen koliikki ja sillä mentiin ensimmäinen vuosi. Sitten kouluikään asti kiristeli hermoja ihan vain tekemällä kaiken väärin. Ja mä luulin ettei siitä tuu "ihmistä" ikinä. Kouluun kun meni, niin johan muuttui.

Tää helle aiheuttaa kans syömättömyyttä.. Mä tarjoilen päiväruuan sijaan esim. jugurttia ja leipää, mehua (laimeaa) on tarjolla koko ajan. Kylmä vesimelonikin on hyvää. Illalla sitten syödään kunnon ruoka.

Antakaa niiden sotkea sillä omalla lusikalla, se on sitä opiskelua syömäpuuhiin. On mullakin kuva esikosta, kun "mie ite" söi purkin jugurttia ja n. 3/4 purkista oli päällä ja pöydällä ja paidalla ja... 1/4 oli purkissa ja mahassa. Mutta pojan ilme oli maailman onnellisin, kun "ite" sai syödä. Antakaa vaikka sormin syötäviä paloja tai just pieni satsi omalle lautaselle. Ja harva lapsi nälkään kuolee jos on ruokaa ja juomaa tarjolla... :whistle:

Hei haloo sanomalehdet lattialle huh huh, lapsat vajaita ,ihanko omista kullannupuista puhutte olette varmaan just yhden lapsen kaikki tietäviä ihania äitejä voi juma mitä juttuja ja vain niinkin tavis asiasta kun syöminen haloo!!!

Yhteistyössä