A
"anne"
Vieras
Ei ihme että miehesi osti moottoripyörän eikä viihdy seurassasi kun olet tuollainen ruikuttaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja jälleen kerran sinä mietit, mikä heille sopii sen sijaan että miettisit, mikä sinulle sopii silloin, jos sinä joudut heitä passaamaanNaura vaan! Kyse ei ole kahdesti päivässä tiskaamisesta, vaan 5 päivässä tiskaamisesta ja 10 ihmisestä. Vieläkö naurattaa. Toki kerttikset alkaa jo kuulostaa loistavilta, mutta luulen, että ei tule ihan sopimaan tähän joukkoon nekään. Minä alkaisin jo kallistumaan siihen. Mikä töissä on vikana? Ei kaikki vihaa työtänsä!
Kuule kyllä niitä on. Kiva jos muiden lähipiirit on täynnä ystävällisiä, välittäviä, huolehtivia ja auttavaisia. Kyllä kuulu naisetkin osaa ja ne vasta osaakin.
Nin osti ja aikoo ostaa toisenkin. Olen varmaan sitten tuplaruikuttaja!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27661205:Ja jälleen kerran sinä mietit, mikä heille sopii sen sijaan että miettisit, mikä sinulle sopii silloin, jos sinä joudut heitä passaamaanMutta usko huviksesi: mä ymmärrän sua paremmin kuin hyvin, koska parikymmentä vuotta sitten olin ihan samanlainen. Tosiasia kuitenkin on, että vain sinä voit itseäsi ja omaa elämääsi muuttaa. Jos jäät odottamaan, että muut sen tekisivät, niin sellaista päivää ei luultavasti koskaan tule. On tietty ikävää se vaihe, kun olet muiden silmissä itsekäs kuspää mulkero, mutta ihmisillä on tapana leppyä. Niitä, jotka eivät lepy, tuskin jäät kaipaamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27661205:Ja jälleen kerran sinä mietit, mikä heille sopii sen sijaan että miettisit, mikä sinulle sopii silloin, jos sinä joudut heitä passaamaanMutta usko huviksesi: mä ymmärrän sua paremmin kuin hyvin, koska parikymmentä vuotta sitten olin ihan samanlainen. Tosiasia kuitenkin on, että vain sinä voit itseäsi ja omaa elämääsi muuttaa. Jos jäät odottamaan, että muut sen tekisivät, niin sellaista päivää ei luultavasti koskaan tule. On tietty ikävää se vaihe, kun olet muiden silmissä itsekäs kuspää mulkero, mutta ihmisillä on tapana leppyä. Niitä, jotka eivät lepy, tuskin jäät kaipaamaan
![]()
Niin ei ja nyt tiedätte sitten syynkin. Vaimo ei halua tiskata 10 hengen astiastoja ja tehdä ruokia 2 viikkoa. Kyllä kuulkaa mopoilu lkaakin kiinnostamaan.
Meillä vietettiin aina lapsena semmoista joulua missä kokoonnuttiin isolla sakilla moneksi päivää pyhiä viettämään. Äiti veti aina stressiä ja itki ja tiskasi ja kokkasi ja itki ja repi tukkaa ja kiukkusi ja taas tiskasi ja märisi ja syytteli ja ja ja tiskasi vielä kerran.. Se stressi tarttui aina sitten muihinkin ja loppujen lopuksi kellään ei ollut kivaa. Inhoa joulua ja sen kireetä stressi tunnelmaa.. Heti kun saqin omia lapsia aloitin uuden perinteen linnoittautumalla kotiin. Kieltäydyn sukujoulusta joka vuosi ja saan vihat niskaan siitä joka vuosi.. Mutta voi miten ihana joulu on kun syödään pahviastioilla, pöydässä on vaan kinkku,sinappi,limppaa,karkkia ja sipsiä ja mussutetaan kaikkea mässyä kalsarit jalassa koko joulu. Nukutaan kun nukuttaa ja syödään kun tulee nälkä. Tiskataan sitten tammikuussa, mutta ei jouluna. Nykyään tykkään joulusta taas.
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27661301:Luin ketjua ja sympatiat olivat ap.n puolella.
Onnittelut, olet ottanut ensimmäisen askeleen...
Tuohan on noita asioita, joita voi joka päivä vähän opetella lisää, ei mitään paniikkia vaan lueskellen ja opiskellen ne vähitellen muodostuvat toimintamalliksi.
Tai äkkirysäyksellä, kuten Keittiksellä. Nauratti viestissään tuo kohta, että sanon aina kaikelle ei.
Tätä minäkin olen harrastanut, aina.![]()
Itselläni ei ole tuota hyväksikäytetyn taustaa.
Sen sijaan olen saanut maistaa sitä viimeisen viiden vuoden aikana, ihan aikuisena. Hyväksikäyttäjä on onneksi "vain" työnantaja, joten helpompi sairaudenkulku minulla.
Se on antanut kuitenkin minulle hyvän pohjan ymmärtää, miltä tuo avuttomuuden tunne ja uhriutuminen sitten tuntuu pitkän ajan kuluessa.
Upeaa, lokoisaa joulua ap.lle, (töissä meinaan itsekin käväistä )
Ajattele, tunne ja toimi jämäkästi :: Terveyskirjasto
Onneksi avauduin tänne. Nyt tuntuu jo helpottavalta. Menen töihin!