V
vieras
Vieras
Laskin juuri, että käteen jää 500? enemmän kuussa kun nyt kotona ollessa. Siitä hyvästä, luovun viikonlopuistani, illoistani, mieheni ei voi enää tehdä yhtään ylitöitä ja lapsi joutuu menemään melkein joka arkipäivä hoitoon. Ei sillä, kyllä mä töihin voin mennä ja menenkin, tuli vaan miehelle yllätyksenä tuo palkan pienuus. Mies on painostanut, että mun on mentävä töihin, että meidän taloudellinen tilanne olisi parempi. Olisitte nähneet hänen ilmeensä kun hänelle selvisi, että kokonaiset 500? parempi, se kun oli kuvitellut, että myyjä saa palkkaa n. 3000?/kk. Nyt hän sitten valittaa, että en mä saakaan mennä koska hän ei voi tehdä sitten ylitöitä (saa niistä itseasiassa niin hyvän korvauksen että mun palkka ei ole mitään siihen verrattuna) ja meillä ei ole sitten yhteistä vapaa-aikaa jne. No, sitä saa mitä tilaa. Yritin miehelle selittää ennen kun hain töitä, että se ei ehkä kannata, mutta hän ei kuunnellut. En aio enää perua kun sopimukset on allekirjoitettu ja työt alkaa pian. Mä kuulostan hyvin kiittämättömältä, mutta 500? korvaus tuosta menetetystä ajasta tuntuu vaan melko pieneltä :ashamed: