Meni hermo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kettuuntunut

Vieras
argh! Nyt meni hermot.
Oon ollu puol vuotiaan muksun kanssa kolme viikkoo keskenäni. Mies tuli tänään käymään kotona ja on ollu koko illan jotain prk puita raivaamassa, ei siis mikään pakko ollu sen sinne mennä..
Ite oon tosi väsyny ja oon niin oottanu et ois ees yhtenä iltana autamassa pojan kanssa. Pojalla siis nukkumaan meno tosi vaikeeta ja itkuista puuhaa.
Pistää niin suututtaa, kun ootti niin kovasti ja sai pettyy pahankerran.
Itteppähän oon tietty äijäni valinnu..
Joo, ja tiedän et monet on yh-vanhempia ja aina muksun kans kaksin eivätkä vaita...

Voimia sulle! Meillä mies on kyllä kotona ja käy töissä silloin tällöin. Muttei auta lapsen kanssa. On pää kipee, hartioita särkee tms.

Poika kohta 5v. ja itekseni oon saanut hoitaa. En oo käyny missään yksin sen jälkeen kun poika syntyi.

Auttaisko kylpy rauhoittamaan vaavi nukkumaan? Meillä tuo auttoi ja kun laitoin sänkyyn nukkumaan, hetken aikaa hieroin selkää ja hyräilin jotain tuttua sävelmää. Usein ei mikään tehonnut mutta joskus.

Jaksamista!

Kiitos tsempeistä!

Kylpy auttaa joskus nukahtamiseen, mut jos hepuli iskee niin se on vain yhtä kantelua ja sänkyyn silittelyä..

Meillä tää on onneksi (ainakin toivon) ohi menevää. Mies on toisella puolen suomea töissä niin siksi paljon pois. Mutta parin viikon päästä muutamme koko perhe perässä. Miehen työ on kyllä reissu hommia muutenkin, et jatkossakin saa olla pojan kaa kaksin. Sinänsä on ihan ok ollla pojan kans kotona, mut olin niin oottanu tätä iltaa ja sit ootus osoittautui ihan turhaksi.
Mies on muutenkin jossain asioissa tosi itsekäs ja se laittaa ärsyttää.
Mut kotona ollessaan kyll hoitaa paljon lasta, niin silloin kun täällä on :/

Aika kurjaa kun miehesi ei osallistu.. Ootko saanut muilta läheisiltä hoitoapua? Tekis varmasti hyvää joskus olla vähän itseksein. :)

Äitini asuu samassa kaupungissa. Käy töissä tosin hänkin. Joskus on poitsun kanssa.

Ois tosi ihanaa olla joskus kyllä ihan itsekseen. Lähtee vaikka hemmoteltavaksi johonkin kylpylään. ´huokaus´ ja ´haaveilee´ Ehkä sitten kun poitsu on isompi. :)

Yhteistyössä