Mulla oikeesti meni hermo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Lasten isä ei oo lasten kans ollenkaan. Muutaman kerran koko kesäkuun aikana tullu meille pariks tunniks leikkimään lasten kans ja yhesti lapset oli isänsä luona 4h.
Lapset haluis nähä isäänsä, mutta jos soitan isälle, et haluuko olla lasten kans, oon mä heti lastenvahtia vailla... Jos mä lapsenvahin haluan, soitan lapsenvahille!! En lasten isälle!! :kieh:
Ollaan erotu jo melkeen vuosi sitte ja lapset on sen yhen ainuan kerran ollu isänsä luona. Muuten isä käy lapsia tapaamassa meillä pari tuntia kerrallaan...noin kahen viikon välein... Muutaman kerran on ollu vuoden aikana yötä meillä, jolloin mä oon menny johkain muualle yöks.

Mulla meni hermo eilen ku isä ei ottanu lapsia luokseen pariks tunniks,(isommat kinunu isällään käymään jo kauan aikaa) Hänen olis kuulemma pitäny tietää aikasemmin...
Ja laitoin viestin että otetaan käytäntöön sitte se mitä on lastenvalvojalla sovittu, eli joka toinen vk loppu isällä, ni ei tarvii kitistä...ja tietää ainaki ajoissa millon lapset tulossa... Takasin sain tyyliin "Vitun haahka..."

No just! Tosi ikävää...mut niin se vaan on et monet isukit menee tossa kohtaa siitä mistä aita on matalin. Ja mä luulen et sun kannattaa pitää kiinni siitä sopimuksesta! Miksi et ole pitänyt muuten..vai eikö sekään ole onnistunut?
Veemäistä just kun aletaan vielä nimittelemään päälle kun itse kämmii..
T. nim. juuri eilen samankaltaisesta aiheesta väitellyt :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No just! Tosi ikävää...mut niin se vaan on et monet isukit menee tossa kohtaa siitä mistä aita on matalin. Ja mä luulen et sun kannattaa pitää kiinni siitä sopimuksesta! Miksi et ole pitänyt muuten..vai eikö sekään ole onnistunut?
T. nim. juuri eilen samankaltaisesta aiheesta väitellyt :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Mä oon sen takia soitellu ja kyselly et jos isä tulis lasten kans koska just lapset haluu nähä isäänsä....
Mutta tästälähin saa ottaa sitte joka toinen vk loppu... mä en jaksa enään.

sää pääset katsos rilluttelemaan ja liian helpolla jos ne lapset ovat isällään.soita lastenvalvojalle ja kerro asiasta tai sano ex ukolle että tehdään elariin tarkastus kun et ota noita lapsia koskaan ittelles.ne ei ukot tajua että lapsia siinä ajatellaan eikä sitä että äiti pääsee miehiin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sää pääset katsos rilluttelemaan ja liian helpolla jos ne lapset ovat isällään.soita lastenvalvojalle ja kerro asiasta tai sano ex ukolle että tehdään elariin tarkastus kun et ota noita lapsia koskaan ittelles.ne ei ukot tajua että lapsia siinä ajatellaan eikä sitä että äiti pääsee miehiin

persettähän mä menisinki jakeleen :kieh:

ja tästäki saan tieten kuulla ku oon tänne purkautunu... :|

sehän tässä kurjaa onkin vaikka asiat ja tapaamiset on paperilla niin mikään ei pakota isää ottamaan lapsiaan kylään....

meillä onneksi isä hakee joka toinen vloppu tytön itselleen,mutta siitäkin on tapeltu jo reilu vuoden,ei olla oikeen missään väleissä mutta sentään tytön ottaa niinkuin on sovittu....

Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:

Mä oon sen takia soitellu ja kyselly et jos isä tulis lasten kans koska just lapset haluu nähä isäänsä....
Mutta tästälähin saa ottaa sitte joka toinen vk loppu... mä en jaksa enään.

Joo, se on varmaan selkeintä niin.Toivottavasti saatte toimimaan... Meilläkin on hieman vaikeata ollut välillä näissä jutuissa ja isukki tulee aina meille..se alkaa jo riittää..on siis ollut yritystä aloittaa alusta, mut ei kai tästä mitään tule. Vaikeeta on!

Mun suhtautuminen miehiin positiivisesti uhkaa loppua ku lukee joka päivä näitä juttuja miten ääliöitä miehet todellaki jokapuolella on! |O

Se varmasti teillä ois kaikkein selvintä just toi joka toinen vkloppu; eipähän tuu äijälläkään nokankoputtamista!
Varmaan muuten oikeesti tavallaan pelkää että jos hän ottaa lapset
hoiviinsa, niin sinä pääset vielä miehiin, ja löydät paremman ku mitä hän oli! :kieh:

Meikäläinen on päättäny että jos tää suhde ei onnistu miehen kaa niin siirryn naisiin. enää en jaksa riidellä ja kärsiä ja saada paskaa niskaan. :kieh: varsinkin erotilanteissa tuntuu että miehiltä puuttuu järki kokonaan. |O ne ei varmaan tajuu kuinka paljon ne satuttaa muita ku vaan ajattelee ittensä. sori vuodatus.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

persettähän mä menisinki jakeleen :kieh:

ja tästäki saan tieten kuulla ku oon tänne purkautunu... :|

niin ne ukot on tyhmiä.totta se pelkää että uuden miehen satut vielä löytään

Meilläkin oli aluksi vaikeuksia. Ex asuu kaukana, mutta käy silloin tällöin täällä entisellä kotipaikkakunnallaan. Ja silloinkin viihtyi paremmin kavereidensa kanssa hummaillen. Ja yksi syy siihen, että ei halunut poikaa luokseen oli varmastikin se, että ei halunut, että minulla olisi hauskaa. Aika epäloogista, minulla on ihan mukavaa lapsen kanssa ja jos lapsenvahtia tarvin, niin soitan sitten lapsenvahdille. Ja toinen syy on se, että ex ei osaa olla lapsen kanssa yksin. Sillä pitää olla aina joku tyttökaveri joka hoitaa lasta osittain.

Nykyään tilanne on hiukan erilainen ja poika käy exän luona silloin, kun hän on maisemissa. Ei kyllä olis niin väliksi. Onhan se hyvä, että lapsella on jonkinlainen isä-poika suhde, mutta silti pitäisin lapsen mieluummin kotona. Niin monta petettyä lupausta, niin erilaiset kasvatusperiaatteet ja kaikkea muuta. Eli olisin ihna tyytyväinen, jos poika ei kävisi isänsä luona ollenkaan.

Minä en ole tyrkyttänyt sen jälkeen kun isukki ilmoitti ettei ole mikään lapsenvahti. erosta aikaa jo 2 v lapsi täyttää 3. Kautta rantain kylillä itkee kun ei saa tavata lastaan. En ole kieltänyt tapaamisia, ei olla kyllä mitään tapaamisoikeus lappujakaan kirjoitettu.Me pärjäämme hienosti, menohalujakin olis joskus mielessä,mut unohtuu kun pien pyrähtää syliin. Kyllä sitä ehtii sit joskus kun laps on isompi. Eikä lapsi ymmärrä edes kysellä isästä kun ei hän sitä taida muistaa. Kannattaa olla soittelematta eiköhän se joskus herroillekkin kolahda mitä ovat menettäneet.

Mua vaan harmittaa niin kovasti lasten puolesta... :(

sehän on lasten oikeus tavata isäänsä...

Mitä ne lapsetkaan tollasella isällä tekee joka ei okeasti heistä välitä! Mietitkö koskaan miten isä lapsiaan kohtelee jos asenne on välinpitämätön. Hommaa ennemmin joku lapsenvahti joka todella tykkää olla lastesi kanssa ja homma toimii .

..sanopas miehellesi että laskee sitten kummallako on enemmän "vapaata rillutteluaikaa", jos lapset ovat hänellä keskimäärin 4 vuorokautta kuukaudesta ja sinulla 26.

Kai se nykyäänkin laskuoppi sanoo että 26 > 4.

Älä nyt ole typerä tonnikeiju! Miksi ihmeessä otat miehen kotiisi tapaamaan lapsianne? Sehän on Sinun kotisi! Ja sinun pitäisi jo aloittaa uusi elämä ilman exän jatkuvia vierailuja! Hommaa lapsen vahti lähde tapaamaan ihmsiä! Hoida kuntoon lastenvalvojan luona sovitut tapaamis ajat ja pidä niistä kiinni!! Miehet ovat niin yksinkertaisia sikoja etteivät tajua tuollaisia kiltisti ja nätisti selvitettyjä asioita. Selvät säännöt ja niistä ei kannata tinkiä. Tehkööt isä tavallaan kotonaan lasten kanssa mitä tahtoo. Ei kannata antaa mitään pukeutumis tms. vinkkejä, vaan anna hoitaa kuin tahtoo, kunhan lapset tulevat ehjinä takaisin! Tsemppiä.

ikävä tilanne :hug:
Kyllä nyt isukki luistaa tehtävistään ja ikävästi.
Ihmettelen tätä yleisesti että eikö isät halua olla lastensa kanssa, kun vanhemmille tulee ero? Miks niin monet isät katoaa lasten elämästä (jotkut kokonaan, jotkut osittain) kun ero tulee?
Mä en pystys kuvitella olevani lapsestani erossa, ykskin päivä tekee tiukkaa jos on lapsi hoidossa :|

Siis mähän oon jo alottanu oman elämän kauan sitte! Hoidan lapsenvahin meille jos haluan johkain mennä. Nyt torstaina lapset menee mun äitille, että pääsen lomalle. En mä sen takia lapsia isälleen halua et saisin omaa aikaa. Lapsenvahit on sitä varten.
Mutta lapset ei ymmärrä sitä miks ei isän luo voi mennä...
Nyt on vaan niin ikävästi, että isä ottaa lapset joka toinen vk loppu ja jos ei se kelpaa, ni sit ei ota olleskaan.
Mä kyllä saan omaa aikaa itelleni.

Ja eihän se auta mitään lastenvalvojalle kertoa, että isä ei lasten kans oo. Kun ei oo, niin ei oo. Eihän niitä väkisinkään voi sinne viiä.

Alkuperäinen kirjoittaja npr:
..sanopas miehellesi että laskee sitten kummallako on enemmän "vapaata rillutteluaikaa", jos lapset ovat hänellä keskimäärin 4 vuorokautta kuukaudesta ja sinulla 26.

Kai se nykyäänkin laskuoppi sanoo että 26 > 4.

Juu ja laskettu on mutta hän kuulemma antaa kaikkensa meille :laugh: ja mä olen kohtuuton..näin siis meillä... :headwall:

Uusimmat

Yhteistyössä