T
TheUnforgiven
Vieras
elävän ravinnon hullutuksia ja terveellinen elämä juttuja (on vanhoillislestadiolainen) ja nyt ne on ystävineen alkaneet syömään elävää ravintoa ja osaksi tätini myös sen takia että hällä ollut rintasyöpä ja rinta leikattu tossa parivuotta sitten..kaikki pitää olla niin terveellistä ja hän alkaa lapsellenikin opettamaan elävän ravinon syömistä yms..mutta siis poinnti se että tänään menin tytön kanssa pitkästä aikaa käymään..olin tehnyt tytölle päiväuuan hänen päikkyjen aikaan valmiiksi ja otin sen mukaan sitten kun lähdimme että syöpi tädilläni..no olin sitten mikroon laittamassa sitä rokaa niin täti valittaa että nuo mikroruuat ei ole kellekkään hyväksi varsinkaan lapselle..olin että wtf?! mitkä mikroruuat..ei meillä ole koskaan syöty mitään mikroruokia..yök..no intti että juu tietäähän hän sen mutta siis että ruokaa ei kannata lämmittää mikrossa vie kaikki ravinnon yms..tekee ruuasta epäterveellistä ..tai jotain tuollaista höpötti..että kattilassa minä lämmitän aina..mä oikeesti otin nokkiini..sanoin että lämmittäkööt sitten sen itse jos ei anna laittaa mikroon..siis ei muuten tätini on rakas ja ihana ihminen mutta siis olen itse kauheessa flunssassa ja väsynyt sen takia niin pitäs alkaa ruuatkin kattiloissa lämmittää..kuinka moni muu täällä oikeesti lämmittää jäähtyneen ruuan kattilassa+!?