S
"Siis"
Vieras
Ei kai neljän tonnin NETTOtuloilla saa mitään asumistukia? Siinähän on bruttotulot jotain seittemän tonnin luokkaa!
Miksi asutte vuokralla noilla tuloilla?
Miksi asutte vuokralla noilla tuloilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
meni vaan vittuiluksi ja meidän haukkumiseksi tyhmäksi, invalideiksi ja vammaisiksi ym. joten ei se kuulu tähän lainkaan. Kysyin vaan alunperin, että mitä tehdä kun emme saaneet sitä mikä meille kuuluu. Sos.toimistosta sanottiin aikaa varatessa että vaikka taloudellinen tilanne olisi huono vain hetken aikaa, perustoimeentulotukeen on oikeutettu. Tänään virkailija (toinen, ei sama) olikin eri mieltä.
Mulla on Visa Hyposta, vuosimaksuton.Mistä saa VISA-kortin ilmaiseksi ja onko se oikeasti ilmainen? Minulla ainakin maksaa sen 40 vuodessa.
Jos osaat lukea, niin kesäloman takia ei ole tuloja TÄSSÄ kuussa. Viime kuussa saimme vain alkukuun palkan, vaikka ei se teille muille kyllä kuulu. Sillä alkukuun palkalla elettiin koko kuukausi ja sossun mukaan olis pitäny säästää tällekin kuulle siitä.
Sen verran vielä: kyllä on. Miehellä on oma auto ja firma maksaa bensat.
ettei tarkottanut että saatte vuokran + elämiseen sen päälle 600e??
Sen verran vielä: kyllä on. Miehellä on oma auto ja firma maksaa bensat.
Mikään työantaja ei "tietokonevirheen" takia jätä palkkoja puoleksitoista kuukaudeksi maksamatta. Ne pystyy pistämään kyllä käsin maksuun vaikka tänään.
Mistä saa VISA-kortin ilmaiseksi ja onko se oikeasti ilmainen? Minulla ainakin maksaa sen 40 vuodessa.
S-Pankin Visa-kortti on tietääkseni ilmainen. Tosin olen kuullut, että sitä ei ole monikaan saanut, vaikka olisi miten hyvät tulot, ei maksuhäiriötä jne.
Minulla on maksuton Stockmann Mastercard, jossa ei siis ole vuosimaksua.
K-Plussa Mastercard on myös maksuton.
1) koska emme tarvitse visaa muuten/normaalisti ja 2)kun varasin aikaa, kerroin tilanteen ja sos.toimiston virkailija lupasi tällöin meille normaalin perustoimeentulotuen. Nyt menikin niin ettei saadakaan jostain syystä.