H
haloo
Vieras
Jo on taas emännällä valituksen aiheet!!!!! On varmaan koko vuosi pilalla, kun mies lähtee viihteelle!! Mistä näitä vinkujia sikiää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mainio strategia, saat tahtosi läpi mutta päätät silti mököttää koko illan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta ihan rehellisesti, kuka pienten lasten isä lähtee joulupäivänä sinkkukaverinsa kanssa baariin joulupäivänä?![]()
Nimenomaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihme deekuja kun eivät voi olla edes joulua ryyppäämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta ihan rehellisesti, kuka pienten lasten isä lähtee joulupäivänä sinkkukaverinsa kanssa baariin joulupäivänä?![]()
Nimenomaan!!
Peesi.Olis saanu ukkokin käyttää omaa järkeään. Aika moni ei tykkäisi siitäkään, että sinkkukaveri tulee JOULUPÄIVÄNÄ kylään ryypiskelemään. Mutta noinhan se aina menee, mies keksii ääliöajatuksen, nainen ei oikein tykkää, homma peruuntuu jo oman älyttömyytensäkin vuoksi ja mies saa siitä hyvän syyn mököttää ja syyttää vaimoa. Vaimo sitten pyytelee anteeksi ja pahoittelee, vaikka alunperin koko typerä ajatus oli miehen.
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta ihan rehellisesti, kuka pienten lasten isä lähtee joulupäivänä sinkkukaverinsa kanssa baariin joulupäivänä?![]()
Nimenomaan!!
Peesi.Olis saanu ukkokin käyttää omaa järkeään. Aika moni ei tykkäisi siitäkään, että sinkkukaveri tulee JOULUPÄIVÄNÄ kylään ryypiskelemään. Mutta noinhan se aina menee, mies keksii ääliöajatuksen, nainen ei oikein tykkää, homma peruuntuu jo oman älyttömyytensäkin vuoksi ja mies saa siitä hyvän syyn mököttää ja syyttää vaimoa. Vaimo sitten pyytelee anteeksi ja pahoittelee, vaikka alunperin koko typerä ajatus oli miehen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:olisin antanut mennä, mikään ei ole sen typerämpää kuin unohtaa "oma" elämä ja alkaa elämään yhteistä elämää 24/7, toki kiva ei olis ollu että joulupäivänä menee, mutta teksitsä sain sen kuvan että se ei niinkään haitannu vaan se että ei ilmottanu ajoissa, oli jo viime vkloppuna ja et päässy mukaan..
eli siis anna mennä ja mene itsekin kun sille tuntuu, koska nyt sun miehes pitää joustaa jos sullekin tulee extempore lähto jonnekin, ne on just niitä parhaita![]()
Juu, se joulupäivä ei ollu niinkään se asian ydin vaan tuo muuten-vaan-meneminen ja tuleminen.
Ja olen ite haudannu sen "oman elämän", toivosin siis vähän mieheltä edes jotain sen suuntasta kanssa. En aio selviytyä näistä "ruuhkavuosista" yksin, en. Se istuu täällä mun kans jos minä en pääse lähtemään ja on itse käynyt yksin viimeiset 168 kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta ihan rehellisesti, kuka pienten lasten isä lähtee joulupäivänä sinkkukaverinsa kanssa baariin joulupäivänä?![]()
Nimenomaan!!
Mitäs vitun välii sillä päivällä on, jolloin lähtee? Siinähän ne joulunpyhät on päiviä muiden joukossa. Jos eukon on naristava asiasta, se narisee vaikka olis tiistai 5.8.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta ihan rehellisesti, kuka pienten lasten isä lähtee joulupäivänä sinkkukaverinsa kanssa baariin joulupäivänä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mutta ihan rehellisesti, kuka pienten lasten isä lähtee joulupäivänä sinkkukaverinsa kanssa baariin joulupäivänä?![]()
Mun mies sais ihan vapaasti mennä, oltais molemmat tänään menty mutta lapsenvahti perui.. En ymmärrä tällasta nipottamista..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Te, jotka sanotte, että sais mennä teidän mies vapaasti, niin ilmeisesti teillä asiat on niin että sinä (äiti) pääset myös joskus käymään jossain?
Minä en käy edes kaverieni luona kahvilla ilman lapsia, enkä kaupassa, enkä missään, koska tilanne on mikä on. Se pikkusen kyllä sapettaa, kun kaiken panttailun huipuksi mies pyytelee vähän väliä että pääsis sinne ja tänne ja tuonne. Se on kyllä suoraan sanottuna suolaa haavoille. Sen takia jo se KYSYMINEN ottaa kupoliin erittäin voimakkaasti!! Samperi sais kykkiä täällä kotona saman ajan kuin minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse kävin viimeksi työpaikan pikkujouluissa parisen viikkoa sitten, ennen sitä joskus keväällä, ennen sitä edellis jouluna..eli n. 2 kertaa vuodessa. Lapsi tulee suurimmaksi osaksi mukaani minne vaan;ostoksille, kauppaan, kavereiden luo.., miehellä paljon duunia sekä raksalla illat, minä hoidan lasta kotona, laitan ruokaa, pesen vaatteet ym..olen mielelläni lapsen kanssa, mies tekee paljon töitä ja jos joulupäivänä haluaa lähteä kavereiden kanssa ex-tempore baariin niin antaa mennä vaan, kyllä hänkin sitä vapaata tarvii.. Mieluummin säilytän kotirauhan kuin nipotan kotona miehen menemisiä, on itelläkin silloin parempi mieli..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Te, jotka sanotte, että sais mennä teidän mies vapaasti, niin ilmeisesti teillä asiat on niin että sinä (äiti) pääset myös joskus käymään jossain?
Minä en käy edes kaverieni luona kahvilla ilman lapsia, enkä kaupassa, enkä missään, koska tilanne on mikä on. Se pikkusen kyllä sapettaa, kun kaiken panttailun huipuksi mies pyytelee vähän väliä että pääsis sinne ja tänne ja tuonne. Se on kyllä suoraan sanottuna suolaa haavoille. Sen takia jo se KYSYMINEN ottaa kupoliin erittäin voimakkaasti!! Samperi sais kykkiä täällä kotona saman ajan kuin minäkin.
Itse kävin viimeksi työpaikan pikkujouluissa parisen viikkoa sitten, ennen sitä joskus keväällä, ennen sitä edellis jouluna..eli n. 2 kertaa vuodessa. Lapsi tulee suurimmaksi osaksi mukaani minne vaan;ostoksille, kauppaan, kavereiden luo.., miehellä paljon duunia sekä raksalla illat, minä hoidan lasta kotona, laitan ruokaa, pesen vaatteet ym..olen mielelläni lapsen kanssa, mies tekee paljon töitä ja jos joulupäivänä haluaa lähteä kavereiden kanssa ex-tempore baariin niin antaa mennä vaan, kyllä hänkin sitä vapaata tarvii.. Mieluummin säilytän kotirauhan kuin nipotan kotona miehen menemisiä, on itelläkin silloin parempi mieli..
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse kävin viimeksi työpaikan pikkujouluissa parisen viikkoa sitten, ennen sitä joskus keväällä, ennen sitä edellis jouluna..eli n. 2 kertaa vuodessa. Lapsi tulee suurimmaksi osaksi mukaani minne vaan;ostoksille, kauppaan, kavereiden luo.., miehellä paljon duunia sekä raksalla illat, minä hoidan lasta kotona, laitan ruokaa, pesen vaatteet ym..olen mielelläni lapsen kanssa, mies tekee paljon töitä ja jos joulupäivänä haluaa lähteä kavereiden kanssa ex-tempore baariin niin antaa mennä vaan, kyllä hänkin sitä vapaata tarvii.. Mieluummin säilytän kotirauhan kuin nipotan kotona miehen menemisiä, on itelläkin silloin parempi mieli..
Niin! Se lastenhoito ja kodin ylläpito on kun naisten hommaa. Jos siitä pitää valittaa, olisi kannattanu miettiä ennen lastenhankintaa. Naisen paikka kun on kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:No mutta jos emäntä on kotona lasten kanssa, kyllä se sen tehtävä on lapset ja koti hoitaa. Vai pitääkö miehen vielä oman päivätyönsä lisäksi ruveta paapomaan kakroita ja keittämään puuroja ja pesemään sukkia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Te, jotka sanotte, että sais mennä teidän mies vapaasti, niin ilmeisesti teillä asiat on niin että sinä (äiti) pääset myös joskus käymään jossain?
Itse kävin viimeksi työpaikan pikkujouluissa parisen viikkoa sitten, ennen sitä joskus keväällä, ennen sitä edellis jouluna..eli n. 2 kertaa vuodessa. Lapsi tulee suurimmaksi osaksi mukaani minne vaan;ostoksille, kauppaan, kavereiden luo.., miehellä paljon duunia sekä raksalla illat, minä hoidan lasta kotona, laitan ruokaa, pesen vaatteet ym..olen mielelläni lapsen kanssa, mies tekee paljon töitä ja jos joulupäivänä haluaa lähteä kavereiden kanssa ex-tempore baariin niin antaa mennä vaan, kyllä hänkin sitä vapaata tarvii.. Mieluummin säilytän kotirauhan kuin nipotan kotona miehen menemisiä, on itelläkin silloin parempi mieli..
Joo minäkin kyllä tykkäsin kulkea kun oli yksi. Mutta kun on enemmän ja ikäero pientä, niin mitä sitten? Otat useamman lapsen kaverilles kylään, talvella puet ne kaikki ja pienimmän vielä kannat joka paikkaan? Kaupassa tosi kiva käydä kun järkevien ostosten ja hintavertailun sijaan kohdistat energian siihen että homma pysyy edes jotenkin kasassa?
Ja, voin sanoa että mulla on kyllä huono hermokin. Että sen takia vissiin kaikki tuntuu niin vaikealta. En tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Te, jotka sanotte, että sais mennä teidän mies vapaasti, niin ilmeisesti teillä asiat on niin että sinä (äiti) pääset myös joskus käymään jossain?
Joo minäkin kyllä tykkäsin kulkea kun oli yksi. Mutta kun on enemmän ja ikäero pientä, niin mitä sitten? Otat useamman lapsen kaverilles kylään, talvella puet ne kaikki ja pienimmän vielä kannat joka paikkaan? Kaupassa tosi kiva käydä kun järkevien ostosten ja hintavertailun sijaan kohdistat energian siihen että homma pysyy edes jotenkin kasassa?
Ja, voin sanoa että mulla on kyllä huono hermokin. Että sen takia vissiin kaikki tuntuu niin vaikealta. En tiedä.
Varmaan on ihan toista useamman lapsen kanssa, uskon sen. En vaan ymmärrä miten se ois ollu sulta pois jos miehes ois lähteny tänään viihteelle??..lapset varmaan nukkuu jo, enkä voi kuvitella että aamut olisivat niin vaikeita, että et pärjäisi ilman miestä jos hän nukkuisi kerrankin vähän pidempään.. Olisit itse sitten mennyt seuraavat kaksi kertaa kavereiden kanssa viihteelle, ja jättänyt aamuhommat miehellesi.. Miksi tehdä kaikesta niin vaikeaa, kun se ei todellakaan ole sitä..kompromisseja joutuu lapsiperheessä muutenkin tekemään.. Ja kai miehelläsi saa olla myös muuta elämää kuin pelkkä perhe?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Te, jotka sanotte, että sais mennä teidän mies vapaasti, niin ilmeisesti teillä asiat on niin että sinä (äiti) pääset myös joskus käymään jossain?