Meniskö kaupaksi? ostaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedustelen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedustelen..

Vieras
Meneekö itse neulotut villaasusetit vauvoille kaupaks?
esim. paketti: villatakki, villahousut, tumput, töppöset ja myssy/pipo
ja paljonko maksaisit paketista?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos myyt, niin kirjoita villa-asusetti.
Ostaisin ja ostinkin, maksoin 25 euroa ihanista vaaleanpunaisista töppösistä, tumpuista, myssystä ja villahaalarista. <3

:) pahoittelen kirjoitusvirhettä. Mistä ostit?

En ostais ja jos jostain syystä ostaisinkin niin en kyllä yli 10e maksaisi. Toi on vähän vanhojen ihmisten juttuja, ei nuoremmat arvosta ellei oo tunnearvoa. Joka halpahallista saa töppösiä ja tumppuja joka sateenkaaren värissä ja halvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedustelen..:
Jos myyt, niin kirjoita villa-asusetti.
Ostaisin ja ostinkin, maksoin 25 euroa ihanista vaaleanpunaisista töppösistä, tumpuista, myssystä ja villahaalarista. <3

:) pahoittelen kirjoitusvirhettä. Mistä ostit?

Ostin joulun alla erään yhdistyksen myyjäisistä. :)

Sellaiset, jotka itse ei neulo, eivät maksaisi niistä paljoakaan ja ne jotka maksaisivat, niin osaavat itsekin neuloa ja tietävät työn määrän.. Omasta kokemuksesta sanon noin.. Itse kyllä ostaisin, jos olisi tarvetta enkä pystyisi itse neulomaan..

Sellaiset, jotka itse ei neulo, eivät maksaisi niistä paljoakaan ja ne jotka maksaisivat, niin osaavat itsekin neuloa ja tietävät työn määrän.. Omasta kokemuksesta sanon noin.. Itse kyllä ostaisin, jos olisi tarvetta enkä pystyisi itse neulomaan..

Kyl mää maksan vaikken itse neulo. Ja vauvalla kyl paljon käytin villasta vaatetta.

Mä toivoisin, että joku väsäis niiden housujen ja takkien sijasta haalareita. Pienellä se haalari on helpompi.
Setistä saattaisin 20-25e maksaa, jos mieluisat olisivat.

Mäkään en ostaisi, mutta se johtuu vain siitä, että tykkään tehdä itse. Ellen osaisi neuloa, tilaisin joltakin tutulta, jotta saisin mukaan myös "tutun tekemä"-tunnearvoa.

Jos laitat myyntiin, laita hinnaksi ihan kunnon hinta. Noissa on suuri työ, vaikka pienikokoisia ovatkin.

Yhteistyössä