Menkat synnytyksen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hmm

Vieras
Eli synnytyksestä nyt 2kk, täysimetän ja nyt pe alkoi menkkamaiset vuodot. Mitkä oli melko lievät, kesti pari päivää ja tosi niukat. Nyt hiukan vielä jotain tihrutteluvuotoa tulee. Olisko olleet menkat vai jotain ihan muuta?
Viimeks ei menkat alkanu yli ½vuoteen..
 
Mulla alkoi menkat kummastakin noin 3 viikkoa synnytyksen jälkeen.toista täysimetin ja toista en.
...
ainakin jälkitarkastuksessa sanoivat että menkat olivat kun kestivät 4-5 päivää.välillä tihrutteli ja välillä tuli kunnolla.
 

Yhteistyössä