Menkat tuli jo kerran mutta silti heräili epäilys testin jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bebei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bebei

Vieras
Tilanne siis hieman ikävän sorttinen. Aikalailla puolessa välissä ovulaatiota tapahtui vahinko, jonka jälkeen menkat tuli 3pv myöhäsä mutta tulivat kuitenkin, ehkä hieman miedommat kuin yleensä. Olin tehnyt odotettuna päivänä negatiivisen testin. Jatkoin elämää ihan normaalisti ja unohdin koko asian helpotuksen jälkeen, koska tässä kohtaan lapsi ei ole suunnitteilla.

Noh, nyt jo seuraavan kieron loppupuolella heräsin, että voiko olla mahdollista sitten kuitenkin: valkovuotoni on lisääntynyt, se on pöyristyttää määrältään, olen huimaillut niin pahasti, että sairaslomalle jouduin (diagnoosi tosin oli hyvälaatuinen asentohuimaus, vaikka lääkäristä oireet ei olleet perinteiset hänestä - en kyllä kertonut koko raskausasiasta, koska olin sulkenut sen jo pois), pää on särkyillyt, mitä ei yleensä tapahdu koskaan, rinnat ovat turvonneet ja olo muutenkin turpeinen. Ajattelin jo, että olen ihan vain rehellisesti lihonut. Olen aika hoikka ja tivaamalla olen saanut muiltakin kommentin, että olen kauttaltaan turvonnut, mahan seutu erityisesti. Eihän nämä vielä mitään raskausoireita ole mutta eilen illalla tuli vain kumma tunne ihan jostain tyhjästä ja aloin taas hätäilemään. Olen kuullut, että raskauden alkupuolella voi tulla menkatkin jopa useamman kerran ennen kuin jäävät pois.

Ja juuri äskettäin tein testin: clearblue antoi selvän poikkiviivan mutta niin hennon pystyn, että epäilen jo omaa mielenterveyttä!!! Onko teillä kokemuksia vastaavasta? Näkyykö se pystykin kuitenkin ihan selvästi, onko sekin aina sininen vai voiko olla, että näkyy 'haamuna' tai vain ääriviivat vahvemmin? Rasti siinä minusta oli mutta ei pystyviiva sininen... Tuo oli kuin hologrammi, välillä näkyi, välillä olin varma ettei ole. Tein täysin ohjeen mukaan enkä pissalla käynyt moneen tuntiin. Hulluksi kai tulen. Ja juuri satuin yksin olemaan kotona etten saanut toista mielipidettä...

Voiko olla, että täällä onkin masussa elämää? Kannattaisiko varata aika neuvolaan tai työterveyteen raskaustestiin? Vai onko asia täysin pois suljettu, kun edellisistä 'menkoista' on jo kuitenkin kohta sen neljä viikkoa ja tulos edelleen 'hento'?

Mulle ei ole mitään viivanpaikkoja tai muuta tullut tuohon clearbluen testiin, kyllä se on ollut ihan puhdas nega tai sitten plussa on ollut ihan plussa. Oletko kokeillut sitä saman merkin digitaalista versiota? Tai sitten vaan marssit verikokeeseen, siellä asia viimeistään varmistuu suuntaan tai toiseen.

heippa.. apuja tarvis =) Erittäin outa kirtoa meinaan pukkaa..kierrot kyllä ollutkin hieman epäsäännöliset alkuvuoden keskenmenon jälkeen, mutta suunnilleen 30-33pv..nyt edellinen kirto olikin vain 26pv ja nyt sitten oli mensun myöhässä ja kierto kesti 37pv? Lämmöt korkealla kuten alkuvuodesta oli, oksennus jo kerran tuli ja minun vahvat pms oireet puuttuivat kokonaan (kiukku, kipu ja itku)..menkat kestivät kyllä about 4pv, mutta olivat aivan erilaiset kuin yleensä? Normisti kovat vuodot, paljon hyytyää ja limoja..nyt ei kerrassaan mitään noista! Kirkasta verta kylläkin ja sidettä piti pitää..mensut loppuivat tiputellen eilen ja tästä seurasi nipistelyt ja vihlonnat vatsassa, jotka jatkuva edelleen, myös muut pms oireet tai sen tyyliset hyppäsivät eilen/tänään kuvioihin..itkua, alaselkäkipua ja kiukkua..huono-olo on vaivannut aaltomaisesti jonkun aikaa myös. Tässä kierrossa ei ole yritetty tulla raskaaksi, kondomit ehkäisynä ja vain muutaman kerran on miehekkeen kanssa sillain oltu. Tein eilen kuitenkin varmuudelta parikin testiä kun jostain syystä sama olo kuin alkuvuodesta ja oli röntgeniin aika. Olin näkevinäni jotain pientä, totesin että olisi viivapaikka (myöhemmin kylläkin roskishaamuja molemmat) ja luin näin negaksi, vaikka häiritsemään jäikin. Voisiko minulla olla ollut ovuloimaton kierto? vai mikä selittäisi asian..kuinka pmms oireet voivat hyökätä mensujen loputtua :D ? Niin ja vessassa saa rampata kokoajan..

Mites alkueräsellä kirjottajalla kävi?

Yhteistyössä