Menkkakivut ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuraskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuraskaus

Vieras
Hei !

Olen vasta äskettäin plussannut ja haluaisin tietää kuinka kauan menkkamaiset kivut jatkuvat ? Millä viikolla loppuvat ? Mulla kivut alkoivat n. viikkoa ennen plussausta ja vieläkin tuntuu n. viikon jälkeen plussauksesta kipuja. Pelottaa, että vuoto alkaa, vaikka tiedän, että kivut ovat ihan normaaleita !
Kertokaa te , jotka olette jo pidemmällä !

Olen jo nyt viikolla 37, mut muistan hyvin alkuraskauden ja ne kuukautismaiset kivut. Mul ne kesti aika kauan ja neuvolasta pelottelivat että keskenkin voi mennä. No kaikki kuitenkin hyvin kivuista huolimatta...ehkä elimistö ei vaan ollu tottunu uuteen tilaan=)
Mukavaa odotusta sinulle! Älä stressaa liikoja!

Heippa...

Älä turhaan stressaile asialla.
Kyllä itsekin monena iltana olin ihan jäykkänä sängyssä kun pelkäsin niitä kipuja joksikin muuksi.
Nyt on alkanut helpottamaan mutta vielä joskus nippailee yhä.
Kyllä se näköjään ohi menee, alkuun vain keho ei ole tottunut tuollaiseen kasvamiseen niin tuntuuhan se...
Voimia sinulle ja nauti täysillä raskaudestasi!

älä huolestu, ne ovat kohdun kasvukipuja. Itselläni kesti lähes puoleen väliin asti ja sitten muuttuivat toisenlaisiksi. Poika kohta 6kk. Nipistelyt ja viiltelyt kuuluvat asiaan. Nauti raskaudestasi, aika menee nopeasti ja masua tulee jälkeenpäin ikävä.

Yhteistyössä