Menkkamainen olo ja mulla tärisee kädet pelosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karhuntassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karhuntassu

Jäsen
03.05.2010
94
0
6
Mitään muuta oiretta mahdollisesta keskenmenosta ei ole, koskaan sellaista en ole kokenut. Nyt vaan on välillä hassu olo alapäässä, kuin menkkojen alussa. Ei kipua, vain outo tunne. Neljäs raskaus ja olen enemmän kuin koskaan peloissani, en halua menettää tätä vauvaa. Rv vasta 4-6, varmuutta ei ole kuin että OLEN raskaana. Eikai menkkamainen olo ole huono merkki??? (tiedän että koskaan ei voi tietää, olen vain paniikissa)

Mulla oli viikkoja menkkamainen tunne, kun olin raskaana. Uskoin,että kyllä ne menkat sieltä alkaa,kun näin sattuu, mutta eivätpä alkaneetkaan. Oon kuullu, että aika monella on tuota menkkamaisia tunteita raskauden alussa. Eli tuskin sulla on syytä huoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja outius:
Mulla oli viikkoja menkkamainen tunne, kun olin raskaana. Uskoin,että kyllä ne menkat sieltä alkaa,kun näin sattuu, mutta eivätpä alkaneetkaan. Oon kuullu, että aika monella on tuota menkkamaisia tunteita raskauden alussa. Eli tuskin sulla on syytä huoleen.

Miten sitä onkin enemmän peloissaan joka raskauden myötä... kai sitä aattelee että todennäköisyys kasvaa.

Mulla on 2 viimeisintä ollut täysin oireettomia, nyt on aikamoiset pahoinvoinnitkin alkaneet (tosin en ole oksentanut, mutta lähellä on)... että kai nää on raskausoireita nää menkkaolotkin.

Kiitos vastauksista, yritän jaksaa itse uskoa että tämä pieni pysyy matkassa mukana. On vaan lähipiirissä tapahtunut niin kurjia juttuja, että olen alkanut uskoa omallekin kohdalle sattuvan jotain vastaavaa.

Ihanaa olla raskaana, olen ainakin kunnes toisin todistetaan onnellisesti pieniin päin :heart: :heart:

Yhteistyössä