menkkaoireet - raskausoireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli nimenomaan eka oire tissit mutta melko nopeasti hävisi, varmaan imetyksestä johtuen. Tietty joillain se kertoo myös menkkojen alkamisesta, voi se kiertokin myöhässä olla vaikka aina olis ollut säännöllinen.

Harmi jos teillä ei ole toivottu asia tämä, tsemppiä nyt testailuun että tulee haluamasi tulos! Kuitenkin suosittelen sen testin tekemään että on sitten aikaa miettiä jatkoa, siis jos menkat ei ole alkaneet.

No, kävi mitä kävi niin kaikkeen sopeudutaan. En vaan pidä siitä, että asiat tapahtuu ilman mun lupaa :D Huonoon saumaan siinä mielessä, että mä olen väliaikaisesti työtön ja mies opiskelee, sekä muutettiin just kaupunkiin missä meillä ei ole minkäänlaista tukiverkkoa, eikä mulla ole edes kavereita...

No, alan raivomaalaamaan seinää ja ajattelen jotain muuta. Päätin juuri, että teen testin sunnuntaina ellei luonto tee sitä ennemmin.

:D No jos positiivista tulee ja haluat positiivisesti ajatella, niin niitä mammakavereitahan voi sillä varjolla sitten etsiä, myöhemmin voi sitten vuorotellen ottaa/viedä lapsia hoitoon. Harmi sinänsä jos juuri on noin hankala tilanne, uskon että aiheuttaa aika ristiriitaisia fiiliksiä.

:D No jos positiivista tulee ja haluat positiivisesti ajatella, niin niitä mammakavereitahan voi sillä varjolla sitten etsiä, myöhemmin voi sitten vuorotellen ottaa/viedä lapsia hoitoon. Harmi sinänsä jos juuri on noin hankala tilanne, uskon että aiheuttaa aika ristiriitaisia fiiliksiä.

No nykyaikaan on kyllä hyvä siinä mielessä, että aina niitä uusia, samassa tilanteessa olevia tuttuja kyllä löytää, ei sitä oikeasti yksin tarvi olla jos edes hieman yrittää.
Liikaa muutoksia vaan yhdelle vuodelle. Ei meillä edes ole kunnollista perheasuntoa, enkä jaksa lähteä sellaiseen myyntiosto -rumbaan, en ainakaan tähän taloustilanteeseen.
Nyt on draamainen fiilis, mutta kyllä asioilla on tapana järjestyä jos jotain suurempaakin tapahtuu.

Mites muiden ketjuun kirjoittaneiden tilanne?

• Tykkää
Reactions: Kultapupu
Täällähän kiinnostavat keskustelut! Onnea kaikille plussaajillej a tsemppiä kaikkien tilanteisiiin.

Itsellä näyttää negaa muttei näy kyllä kuukautisiakaan. Onkohan nuo raskauskeijun ohuet liuskatestit kuinka luotettavia? (nimim. toiveikas)

Millä perusteella saa verikokeeseen lähetteen, kokemuksia?

Yhteistyössä