Menkkojen "rakenteesta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Tuleeko teillä aina hyytymiä/lima(a/kalvon palasia)? Minulla on yleensä aina jotain klönttejä tms.. joukossa, jotka jää esim. siteeseen siihen päälle.

Eilen alkoi menkat ja on ihan vetistä ja kirkkaan punaista, joukossa ei ole yhtään mitään. On pelkkää nestettä, siteeseen ei jää yhtään mitään kaikki imeytyy siihen, jne..

Voiko se vaikuttaa asiaan että menkat alkoivat viikon myöhässä? Omasta mielestäni kyllä noita "kalvonpalasia/limaa" ei kyllä ole tullut ollenkaan edes silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa..

Tietääkseni klöntit ja kalvonpalaset ovat ihan normaalia. Itselläkin niitä tulee. Jotain semmosta, että se veri ehtii esim. yön aikana hyytymään ja valuu sitten klönttinä ulos.

Ja cothis, kyllä ne klönttisen vuodon huomaa pakostakin, vaikka pyyhkiessä. Ei sitä tarvii sen kummemmin tiirailla.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Jaa-a, en mä tiiraa niitä tamponeja niin tarkkaan.

No juu, siteestä sen huomaa ilman tiirailuakin. Nyt huomaa jo eron siinäkin että ei jää mitään kuivunutta verta ihoon, ja alapää sen näköinen kuin ei menkkoja edes olisi kun muuten se on sidettä käyttäessä aivan järkyttävää kun kuivunutta verta yms jää kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Tietääkseni klöntit ja kalvonpalaset ovat ihan normaalia. Itselläkin niitä tulee. Jotain semmosta, että se veri ehtii esim. yön aikana hyytymään ja valuu sitten klönttinä ulos.

Ja cothis, kyllä ne klönttisen vuodon huomaa pakostakin, vaikka pyyhkiessä. Ei sitä tarvii sen kummemmin tiirailla.

Juu, sen tiedän että ne on ihan normaaleja, mutta nyt niitä ei ole. Se on vähän se ongelman nimi. :D Että onko normaalia että niitä ei joka kierrossa tule? Ja yönkään jälkeen ei hyytymiä valunut, mutta yöllä oli kyllä sitä verta valunut ihan reippaasti sekä siteeseen että sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, sen tiedän että ne on ihan normaaleja, mutta nyt niitä ei ole. Se on vähän se ongelman nimi. :D Että onko normaalia että niitä ei joka kierrossa tule? Ja yönkään jälkeen ei hyytymiä valunut, mutta yöllä oli kyllä sitä verta valunut ihan reippaasti sekä siteeseen että sänkyyn.

Joo, on mulla tuollaisiakin vuotoja. Joskus on ollut kevyemmät menkat, eikä ole ollut mitään hyytymiä. En tiedä miksi, ehkä kohdun limakalvo ei ole ollut niin paksu??

Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, on mulla tuollaisiakin vuotoja. Joskus on ollut kevyemmät menkat, eikä ole ollut mitään hyytymiä. En tiedä miksi, ehkä kohdun limakalvo ei ole ollut niin paksu??

Okei hyvä, mä en vaan muista että mulla olis koskaan ennen näin käynyt. :D

Yhteistyössä