mistäe tietää jos saa vaikka keskenmenon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ihan alkuvaiheessa siis..

menkat alkoivat viikon myöhässä,epäilin että olen raskaana..mutta en ole varma,miksi menkat olisivat olleet sitten myöhässä.
aina alkaneet menkat ajoissa tai pari päivää ennenkin kun olen odottanut.

alkoi eilen kova vuoto,tänään tuli semmosia klimppejä :(
ensin tuli verta aamusta heti ja pääsin pöntölle niin sinne tuli sitten semmosia klönttejä vähän.
on ennenkin tullut kyllä pieniä klönttejä mutta siis nämä oli isompia.

Olen kyllä harrastanut seksiä pari kertaa ilman ehkäisyä joten raskaus oli siis mahdollinen.
kaksi lasta on jo ja suunnitelmissa ei ollut nyt ainakaan lisää lapsia.
tein kyllä testin pari päivää sitten kun menkkoja ei kuulunut mutta se oli negatiivinen.
mitään raskausoireita ei oikeastaan ollut.

kahdesta muusta raskaudesta oli aina kauhea pahoinvointi heti kun olin raskaana.siis se pahoinvointi alkoi ihan alusta heti ja oli kyllä kauheeta.
mutta nyt ei mitään tuntemuksia.

tulipahan vaan mieleen että mistä nää klöntit ja kauhea verenvuoto tulee..
vaikka kyllä yleensä tulee paljon vuotoa kun on menkat mutta nyt tulee reilummin minusta.
saa laittaa jo pienemmän muksun vaipan että pysyy hallinnassa ja ei tule heti läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sillä sitten väliä onko keskenmeno vai kuukautiset????

no kyllä sitä miettii tollasia juttuja..

kannattaa katsoa keskenmeno,vaikka googlettaa :)

No ei se ollut keskenmeno, negatiivinen raskaustesti ja ei vielä tuon ikänen alkoi aiheuta klönttejä paljonkaan, olis ollut ihan alussa ja jos muista ollut pahoinvointia eikä nyt mitään, niin ei tosiaankaan ollut raskaus.

Aika ajoin kohdun limakalvo uusiutuu "enemmän" jolloin tulee noita klimppejä enemmän vuodon mukana. Usein myös tuohon sitten sattuu se, että menkat on kivuliaammat mikä on tietty aika ymmärrettävää.
Voi olla, luulenkin että sinulla on nyt siitä kyse, menkat on nyt tehneet siellä omaa tehtäväänsä pidempään että saavat uusittua paksummalti kohdun seinamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaus:
no jos viikon menkat on myöhässä niin miksei sitä voisi olla raskaana?yleensähän ne menkat on silloin myöhässä jos on raskaana.

Ei ole yleisin syy, vaan se että on stressi tms.

Mulla ainakin ovulaatio jätti siinä vaiheessa tulematta kun jouduin sairaalaan, tuli vasta kun pääsin kotiin. Kuukautiset oli pari viikkoa sitten myöhässä.

Yhteistyössä