V
vieras
Vieras
ihan alkuvaiheessa siis..
menkat alkoivat viikon myöhässä,epäilin että olen raskaana..mutta en ole varma,miksi menkat olisivat olleet sitten myöhässä.
aina alkaneet menkat ajoissa tai pari päivää ennenkin kun olen odottanut.
alkoi eilen kova vuoto,tänään tuli semmosia klimppejä
ensin tuli verta aamusta heti ja pääsin pöntölle niin sinne tuli sitten semmosia klönttejä vähän.
on ennenkin tullut kyllä pieniä klönttejä mutta siis nämä oli isompia.
Olen kyllä harrastanut seksiä pari kertaa ilman ehkäisyä joten raskaus oli siis mahdollinen.
kaksi lasta on jo ja suunnitelmissa ei ollut nyt ainakaan lisää lapsia.
tein kyllä testin pari päivää sitten kun menkkoja ei kuulunut mutta se oli negatiivinen.
mitään raskausoireita ei oikeastaan ollut.
kahdesta muusta raskaudesta oli aina kauhea pahoinvointi heti kun olin raskaana.siis se pahoinvointi alkoi ihan alusta heti ja oli kyllä kauheeta.
mutta nyt ei mitään tuntemuksia.
tulipahan vaan mieleen että mistä nää klöntit ja kauhea verenvuoto tulee..
vaikka kyllä yleensä tulee paljon vuotoa kun on menkat mutta nyt tulee reilummin minusta.
saa laittaa jo pienemmän muksun vaipan että pysyy hallinnassa ja ei tule heti läpi.
menkat alkoivat viikon myöhässä,epäilin että olen raskaana..mutta en ole varma,miksi menkat olisivat olleet sitten myöhässä.
aina alkaneet menkat ajoissa tai pari päivää ennenkin kun olen odottanut.
alkoi eilen kova vuoto,tänään tuli semmosia klimppejä
ensin tuli verta aamusta heti ja pääsin pöntölle niin sinne tuli sitten semmosia klönttejä vähän.
on ennenkin tullut kyllä pieniä klönttejä mutta siis nämä oli isompia.
Olen kyllä harrastanut seksiä pari kertaa ilman ehkäisyä joten raskaus oli siis mahdollinen.
kaksi lasta on jo ja suunnitelmissa ei ollut nyt ainakaan lisää lapsia.
tein kyllä testin pari päivää sitten kun menkkoja ei kuulunut mutta se oli negatiivinen.
mitään raskausoireita ei oikeastaan ollut.
kahdesta muusta raskaudesta oli aina kauhea pahoinvointi heti kun olin raskaana.siis se pahoinvointi alkoi ihan alusta heti ja oli kyllä kauheeta.
mutta nyt ei mitään tuntemuksia.
tulipahan vaan mieleen että mistä nää klöntit ja kauhea verenvuoto tulee..
vaikka kyllä yleensä tulee paljon vuotoa kun on menkat mutta nyt tulee reilummin minusta.
saa laittaa jo pienemmän muksun vaipan että pysyy hallinnassa ja ei tule heti läpi.