Menkkojen siirtäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tietoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidä tauko aiemmin tai siirrä myöhemmäksi (eli lopetat levyn kesken tai jatkat yhden levyn päätteeksi toisesta levystä tarvittavan määrän). Tarkista kumminkin pillereiden ohjeesta tarvitko lisäehkäisyä, jos teet siirtoja!

Pillereitä voi syödä kaksi laattaa putkeen, niin jää ne yhdet menkat pois siitä. Itse syön aina kolme laattaa putkeen ja sitten pidän viikon tauon. Menkat on vaan neljä kertaa vuodessa, kätevää! Niin ja pillerimerkki on Yasmin.

Mulla ei ole pillereitä käytössä, kun ehkäisyä en tarvitse joten en voi niitä tuosta vain jättää syömättä tai syödä.

Eli jos menkkojen pitäis alkaa vaikka 29.12 niin koska mun pitää pillereitä alkaa syömään?

Terolut-nimisellä lääkkeellä voi siirtää, mutten nyt muista, missä vaiheessa kiertoa piti aloittaa. Reseptilääke on, joten lääkärillä on joka tapauksessa käytävä --> samalla saat ohjeet.

Mene lääkäriin tai terkalle, jollet tunne koko asiaa! Ethän edes tiedä, millaisia mahdollisia sivuoireita saat pillereistä...
Toiseksi, ei ehdi tämän vuoden puolelle enää!

Tuo Terolut ei ole ehkäisyvalmiste, vaan sitä käytetään mm. kuukautiskierron säännöllistämiseen (olisko se keltarauhashormonia vai mitä, en nyt muista). Menkkojen siirtäminen sillä onnistui muistaakseni ihan lyhyelläkin varoajalla, olisko ollut niin että n. viikko ennen menkkojen alkamista piti aloittaa - saattoi olla vähemmänkin. Soita ihmeessä terkkarille ja kysy!

Yhteistyössä