Merciloni käyttäjät plussat ja miinukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle aiheutti migreenin ja painon nousua. Käytin niitä 4 vuotta ja menkat oli kyllä kellon tarkat, että se oli plussaa. Migreeni loppui kuin seinään Mercilonien lopettamisen jälkeen.

Mä käytin Mercilonia ennen raskauksia ja nyt taas. Mä tykkään. Verenpaine pysyy normaalina, painoa ei tule lisää, menkat tulee ajallaan. Mulle tää merkki sopii (kolmia ennen näitä kokeilleena+h.kierukkaa).

Olin aika raivohullu kun käytin Merciloneja. Menkat kylläkin tuli melkein samaan kellonaikaankin joka kuukausi tiettynä viikonäivänä. Mutta pipoa kyllä kiristi kummasti aina. vaihdoin sitten gynen suosituksesta femodeniin ja ne oli mulle paremmat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 21:20 jada kirjoitti:
Olin aika raivohullu kun käytin Merciloneja. Menkat kylläkin tuli melkein samaan kellonaikaankin joka kuukausi tiettynä viikonäivänä. Mutta pipoa kyllä kiristi kummasti aina. vaihdoin sitten gynen suosituksesta femodeniin ja ne oli mulle paremmat.

Mulla ihan sama juttu olin ihan raivohullu! Sain kilareita pienimmistäkin asioista, halut katos kokonaan, paino nousi n.10kg viidessä vuodessa, itkin melkein joka asiaa. Tajusin vasta lopetettuani noi pillerit että noi kaikki jutut oli johtunu niistä ja oli kyllä helpotus huomata että olin ihan eri ihminen kun noita en syönyt. En kyllä itse suostuisi kyseisiä nappeja enää naamaani tunkemaan mutta jokainen ihminen on erilainen ei sitä tiedä ennen kun kokeilee. Eli yhteenvetona mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa noista pillereistä.

Yhteistyössä