Merkkilaukku äidillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja carru:
Käytän,mutten omistakkaan muita laukkuja saatikka vaatteita. Tänään oli Polon nahkainen käsilaukku ja vaatteeina; polon paita, burberryb farkut ja rillsin neule sekä henry loydin kengät. mitä ihmeellistä.typerä keskustelun aihe.kuhan vastaisin.

ÄLÄ OTA OSAA TYPERIIN KESKUSTELUIHIN!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mistä te ostatte noita merkkilaukkuja?? ja about hintaa??

Itse en ole yhtaan laukkua Suomesta ostanut. Jenkeista ja Sporesta tuli varsinkin paljon ostettua. Olen hyodyntanyt alennusmyynteja. Yksi mun suuri suosikki on tuo Coach Bags.

http://www.coachworlds.com/index.php?main_page=index&cPath=1

Alkuperäinen kirjoittaja curry:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mistä te ostatte noita merkkilaukkuja?? ja about hintaa??

Kaupasta.Usein sieltä mistä vaatteetkin. Ulkomailta aika usein. Hinta? en tiedä/muista.Mutta veikkaan että siinä 500e-1500e keskihintaa laukut on.Tänään ostin farkut 680e ja paituiksen 1200e.

Mistä kaupasta suomessa saa??

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Musta nää alotukset on vähän turhaa itsetehostusta, ei tulisi mieleenkään alkaa luetella tähän jotain veskojani :xmas:

Kuule ihan mielenkiinnosta kysyin, enkä siksi, että SÄ voisit tulla tänne kertomaan, että olet parempi kuin muut, kun SÄ et täällä kertoile, mitä KAIKKIA merkkilaukkuja SULLA on!

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
Musta nää alotukset on vähän turhaa itsetehostusta, ei tulisi mieleenkään alkaa luetella tähän jotain veskojani :xmas:

Kuule ihan mielenkiinnosta kysyin, enkä siksi, että SÄ voisit tulla tänne kertomaan, että olet parempi kuin muut, kun SÄ et täällä kertoile, mitä KAIKKIA merkkilaukkuja SULLA on!

:laugh: Just joo.

Ja ainiin, mä oon edelleen se "säälittävä tyyppi" (joidenkin palstalaisten mielestä), jolla on 10 vuotta vanha merkkivaate, yksi talvitakki. Käytän sitä vieläkin, nyt tulee siis 11 talvi, kun sama takki on käytössä. Ei toki ainoana, mutta kuitenkin. NOLOO!

En löydä sitä ketjua, mutta siellä mielipiteet oli et mieluummin joka talvi uusi H&M takki, kuin vanha laadukas vaate...

Mielenkiinnosta tämän avauksen tein...myönnän, oli virhe. Taas kerran. Ei täällä mitään normaalia keskustelua saa aikaiseksi.

Mielenkiinnosta tämän avauksen tein...myönnän, oli virhe. Taas kerran. Ei täällä mitään normaalia keskustelua saa aikaiseksi.

Anteeksi, jos vastaukseni oli epänormaali, kun en osaa laukuista perustaa :) Toisilla kyllä näen nättejä tai tosi hienoja laukkuja, mutta en vaan itse osaa niitä käyttää, sen harvan kerran, kun otan laukun mukaani, unohdan sen varmana jonnekin, kun en tajua että se väsky on minun. :D

:laugh: Just joo.

No sähän selkeästi tuossa ilmaisit, että juu, merkkilaukkuja löytyy, mutta olen AP:tä parempi ihminen, koska en Kaksplussan HÄ?-palstalla kerro muille, kuinka paljon kalliita laukkuja mulla on! Tämänhän sä vaan halusit kertoa. Kiitos siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

Anteeksi, jos vastaukseni oli epänormaali, kun en osaa laukuista perustaa :) Toisilla kyllä näen nättejä tai tosi hienoja laukkuja, mutta en vaan itse osaa niitä käyttää, sen harvan kerran, kun otan laukun mukaani, unohdan sen varmana jonnekin, kun en tajua että se väsky on minun. :D

Ja ma myonnan olevani niin turhamainen, etta mulla laukku vaihtuu asusteiden mukaan. Ja mita suurempi laukku sen parempi.

:) Ei sun vastauksessa ollut mitään epänormaalia. Hyvä vastaus. Ei kaikkien tartte olla kaikesta kiinnostuneita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Ja ma myonnan olevani niin turhamainen, etta mulla laukku vaihtuu asusteiden mukaan. Ja mita suurempi laukku sen parempi.

Minulla on oma turhamaisuuden juttuni, tykkään kamalasti erilaisista kasseista, ostan niitä reissuista, kangaskasseja, joissa otetaan asioihin kantaa tai ovat ihan mainoskasseja, niissä minä Kassi-Alma sitten tavaroitani kuljetan :D Työkaveri, laukuista kiinnostunut, nauraa minulle usein, että jaaha, Alma saapuu. :D

Sama täällä, mulla on kunnon kokoelma laukkuja, yhtä merkkiä. Ja vaihtelen niitä sen mukaan mikä on tarve tai vaatteiden mukaan. Mulle se on osa pukeutumista.

:) Ei sun vastauksessa ollut mitään epänormaalia. Hyvä vastaus. Ei kaikkien tartte olla kaikesta kiinnostuneita. :)

Kun olin 18-vuotias ja aloin päästä baareihin, yhden kesän minun bilelaukkuni oli sellainen lasten läpinäkyvä muovilaukku, jossa oli jotain Hello Kittyn edeltäjä-elukan kuvia, semmoinen jota lapset käyttivät uimarannalla, kun piti viedä rantapalloa tai pillimehua :D Nykyisin makuni on tismalleen yhtä sofistikoitunut.

Minulla on oma turhamaisuuden juttuni, tykkään kamalasti erilaisista kasseista, ostan niitä reissuista, kangaskasseja, joissa otetaan asioihin kantaa tai ovat ihan mainoskasseja, niissä minä Kassi-Alma sitten tavaroitani kuljetan :D Työkaveri, laukuista kiinnostunut, nauraa minulle usein, että jaaha, Alma saapuu. :D

Mulla kanssa alkoi sellainen ekokassien keraily Sporessa. Siella kaupasta kun kaupasta sai sellaisen mukaan aina. En minakaan ruokaostoksia enaa muovikasseissa kanna kotia. Noita ekokasseja taitaa mulla olla joku 30 kpl.....

Welcome to browse our website:www.greplica.com/ We are specialized in wholesaling and retailing Tiffany,wallet and handbag ect.Such as Chanel, Louis Vuitton, Coach, Gucci, Fendi, Burberry, Prada, Chloe,Juicy Choo,Polo, Miumiu, etc Handbags.Brand Handbags with superior quality and worldwide reputation. If you have any question about our products please send E-mail to me!
We can offer you vailable price.
site: www.greplica.com
msn: goreplicas@gmail.com
email: goreplica@yahoo.com

Itselläni jokapäiväisessä käytössä LV, ihan niin kuin ennen lapseni syntymääkin. Mitenkä se asian muuttaisi? Ja tuo ylläoleva feikkilaukkujen myyjä voisi pysytellä hiljaa. Mun mielestä ostetaan sitä mihin rahat riittää, eikä feikata mitään mihin ei ole varaa.

Yhteistyössä