Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Tosiasissa rikas ei käy edes kapphala,lindex, seppälä, anttila kaupoissa, vaan ihan muut putiikit on rikkaiden suosimia.
kyllä mun tuntemat rikkaat vaan käy... niiden kalliiden merkkiliikkeiden lisäksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Tosiasissa rikas ei käy edes kapphala,lindex, seppälä, anttila kaupoissa, vaan ihan muut putiikit on rikkaiden suosimia.
Alkuperäinen kirjoittaja carru:Käytän,mutten omistakkaan muita laukkuja saatikka vaatteita. Tänään oli Polon nahkainen käsilaukku ja vaatteeina; polon paita, burberryb farkut ja rillsin neule sekä henry loydin kengät. mitä ihmeellistä.typerä keskustelun aihe.kuhan vastaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mistä te ostatte noita merkkilaukkuja?? ja about hintaa??
Alkuperäinen kirjoittaja curry:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mistä te ostatte noita merkkilaukkuja?? ja about hintaa??
Kaupasta.Usein sieltä mistä vaatteetkin. Ulkomailta aika usein. Hinta? en tiedä/muista.Mutta veikkaan että siinä 500e-1500e keskihintaa laukut on.Tänään ostin farkut 680e ja paituiksen 1200e.
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Musta nää alotukset on vähän turhaa itsetehostusta, ei tulisi mieleenkään alkaa luetella tähän jotain veskojani :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MB:Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Musta nää alotukset on vähän turhaa itsetehostusta, ei tulisi mieleenkään alkaa luetella tähän jotain veskojani :xmas:
Kuule ihan mielenkiinnosta kysyin, enkä siksi, että SÄ voisit tulla tänne kertomaan, että olet parempi kuin muut, kun SÄ et täällä kertoile, mitä KAIKKIA merkkilaukkuja SULLA on!
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Marc Jacobsin laukku käytössä ihan arkilaukkuna. En ole ostanut itse vaan saanut äidiltäni.
Alkuperäinen kirjoittaja MB:Mielenkiinnosta tämän avauksen tein...myönnän, oli virhe. Taas kerran. Ei täällä mitään normaalia keskustelua saa aikaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Alkuperäinen kirjoittaja MB:Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Musta nää alotukset on vähän turhaa itsetehostusta, ei tulisi mieleenkään alkaa luetella tähän jotain veskojani :xmas:
Kuule ihan mielenkiinnosta kysyin, enkä siksi, että SÄ voisit tulla tänne kertomaan, että olet parempi kuin muut, kun SÄ et täällä kertoile, mitä KAIKKIA merkkilaukkuja SULLA on!
Just joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja MB:Mielenkiinnosta tämän avauksen tein...myönnän, oli virhe. Taas kerran. Ei täällä mitään normaalia keskustelua saa aikaiseksi.
Anteeksi, jos vastaukseni oli epänormaali, kun en osaa laukuista perustaaToisilla kyllä näen nättejä tai tosi hienoja laukkuja, mutta en vaan itse osaa niitä käyttää, sen harvan kerran, kun otan laukun mukaani, unohdan sen varmana jonnekin, kun en tajua että se väsky on minun.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja MB:Mielenkiinnosta tämän avauksen tein...myönnän, oli virhe. Taas kerran. Ei täällä mitään normaalia keskustelua saa aikaiseksi.
Anteeksi, jos vastaukseni oli epänormaali, kun en osaa laukuista perustaaToisilla kyllä näen nättejä tai tosi hienoja laukkuja, mutta en vaan itse osaa niitä käyttää, sen harvan kerran, kun otan laukun mukaani, unohdan sen varmana jonnekin, kun en tajua että se väsky on minun.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ja ma myonnan olevani niin turhamainen, etta mulla laukku vaihtuu asusteiden mukaan. Ja mita suurempi laukku sen parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja MB:Mielenkiinnosta tämän avauksen tein...myönnän, oli virhe. Taas kerran. Ei täällä mitään normaalia keskustelua saa aikaiseksi.
![]()
Ja ma myonnan olevani niin turhamainen, etta mulla laukku vaihtuu asusteiden mukaan. Ja mita suurempi laukku sen parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja MB:Ei sun vastauksessa ollut mitään epänormaalia. Hyvä vastaus. Ei kaikkien tartte olla kaikesta kiinnostuneita.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ja ma myonnan olevani niin turhamainen, etta mulla laukku vaihtuu asusteiden mukaan. Ja mita suurempi laukku sen parempi.
Minulla on oma turhamaisuuden juttuni, tykkään kamalasti erilaisista kasseista, ostan niitä reissuista, kangaskasseja, joissa otetaan asioihin kantaa tai ovat ihan mainoskasseja, niissä minä Kassi-Alma sitten tavaroitani kuljetanTyökaveri, laukuista kiinnostunut, nauraa minulle usein, että jaaha, Alma saapuu.
![]()