Merkonomit mitä teette työksenne? Vai opiskeletteko lisää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Minä olen työttömänä taas tällä hetkellä. Olen tehnyt vaan määräaikaisia töitä nyt neljä vuotta. Koulusta valmistuin 2006. Töitä ei tahdo täältä löytyä ja jos löytyy edes haastatteluun ei soiteta. Parissa haastattelussa olen käynyt muttei ole poikinut töitä. Olen ajatellut jos menisi sihteerin ammattitutkintoa lukemaan, olisikohan siitä mitään hyötyä?

Ja ikää mulla on jo 36v ja lapsi on jo iso eikä enempää tule etten ole lapsen takia koskaan töistä pois. Vai pitäisiköhän alaa vaihtaa...
Missä päin te työskentelette tai opiskelette vai oletteko työttömänä?
 
Suosittelen tota sihteerin ammattitutkintoa kyllä.Se on itselläkin suunnitelmissa jossain kohtaa.Tällä hetkellä en ole töissä kun olen äitiyslomalla,mutta muuten olen ollut toimistoapulaisen hommissa.Eli postitusta,puhelinta,reskontraa,alustavaa kirjanpitoa yms on työnkuva sisältänyt.Toivon,että saan samanlaista työtä äitiysloman/hoitovapaan jälkeenkin hommattua itselleni.
Yks muuten mitä kautta voi hakea töitä sitten on tuo ecam consulting tai joku semmoinen.Yks entinen työkaveri sai sen kautta ihan vakiotyöpaikan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25061965:
Assareille riittää aina hommia. Yksi harkinnanarvoinen voisi olla laskentatoimi, kirjanpitoa hallitseville on myös aina töitä.

Se tässä ongelma onkin, kun en ole matematiikassa hyvä! Kaikki matematiikkaan liittyvät numerot on todistuksessa tyydyttäviä.
 

Yhteistyössä