V
"Vieras"
Vieras
Minä olen työttömänä taas tällä hetkellä. Olen tehnyt vaan määräaikaisia töitä nyt neljä vuotta. Koulusta valmistuin 2006. Töitä ei tahdo täältä löytyä ja jos löytyy edes haastatteluun ei soiteta. Parissa haastattelussa olen käynyt muttei ole poikinut töitä. Olen ajatellut jos menisi sihteerin ammattitutkintoa lukemaan, olisikohan siitä mitään hyötyä?
Ja ikää mulla on jo 36v ja lapsi on jo iso eikä enempää tule etten ole lapsen takia koskaan töistä pois. Vai pitäisiköhän alaa vaihtaa...
Missä päin te työskentelette tai opiskelette vai oletteko työttömänä?
Ja ikää mulla on jo 36v ja lapsi on jo iso eikä enempää tule etten ole lapsen takia koskaan töistä pois. Vai pitäisiköhän alaa vaihtaa...
Missä päin te työskentelette tai opiskelette vai oletteko työttömänä?