mesessä estetty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Jos joku on torjunut mesessä, niin sehän tarkottaa vaan sitä, että ko. tyypin kanssa ei kannata enää kanssakäydä =D

jos joku on torjunut mesessä. se tarkoittaa vai nsitä että ko henkilö ei juuri nyt jaksa jutella... ei sellaisesta tarvitse heti vetää herneitä nenään :attn:

Miks joku torjuu mesessä, jos ei jaksa jutella? Siis ko. ohjelman voi laittaa pois päältä ;) Myös voi laittaa itsensä muille offline-tilassa näkyväksi, jos haluaa valita keille juttelee. Jos joka kerta meinaa aina blokata sitä sun tätä, nin helposti unohtuu aika moni blokkaukseen. Ratkaisu kuulostaa vähän omituiselta kyllä. Hirveä vaiva laitella henkilöitä blokkaukseen ja takas ees taas sen mukaan, kuka millonki kiinnostaa..helpompaa vaan nakata itsensä offlinena näkyvään tilaan ja jutella niille, joille jaksaa. Saa ne asiat tehdä yksinkertaisesti ja helpostikin ;)

Joo ihmettelen kanssa, että uskooko oikeasti joku, että tollainen ohjelma on toimiva. Viruksia noi vaan lähettää.

Vituttaa vaan, kun omallakin listalla on tampioita, jotka noita linkkejä availee ja laittaa vielä salasanankin sinne |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Jos joku on torjunut mesessä, niin sehän tarkottaa vaan sitä, että ko. tyypin kanssa ei kannata enää kanssakäydä =D

jos joku on torjunut mesessä. se tarkoittaa vai nsitä että ko henkilö ei juuri nyt jaksa jutella... ei sellaisesta tarvitse heti vetää herneitä nenään :attn:

just näin. mulla muutama aina sillon tällöin blokattu kun ei ymmärrä jos sanoo ettei just nyt jaksa jutella. |O jos siitä vetää herneet niin voi aina poistattaa ittensä mun listoilta. :whistle: :kieh:

mä just torjuin meseen yhden, joka olisi halunnut mun kanssa meseen. Mutta kun oli outo s-postiosoite ja nikkikin oli mulle vieras, niin enpä uskaltanut hyväksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä sen nettisivun osote on jossa näkyy jos joku on estänyt mesessä?

ÄLKÄÄ NYT HERRANJUMALA OIKEESTI USKOKO TUOLLASIIN OHJELMIIN!!!! SE KOPIO TEIDÄN MESEKAVERIT JA LÄHETTÄÄ TEIDÄN NIMIS KAIKKEE PASKAA; LINKKEJÄ SIVUSTOILLE JOILLA ESIM VIRUKSIA TAI SIT MAINOKSIA ET ILMAINEN SITÄ JA SITÄ JA SIT ET HUOMAAKKAA SITÄ ET SE ILMANEN MAKSAAKI JA TOSI PALJON JA SIIN VAIHEES ON TURHA ITKEE KU JUTTU ON TYYLIIN ALANKOMAINEN TMS. SEN TAKIA MULLA ON MONTA TYYPPII ESTOSSA, KOSKA NIITTEN TILISTÄ TULEE HELVETISTI KAIKKEE PASKAA!!!!!

tuolla on, että pari tyyppii jotka vihaa mua, on estäny mut. Eli ihan ymmärrettäväähän se on että ne on estäny mut. Joten miks se ei ois totta?
Mun koneeseen ei ainakaa oo tullu viirusta, vaikka oon käyny nuilla sivuilla monet kerrat.

Kyllä sen näkee omasta mesestä jos joku on estänyt kun vaan osaa katsoa,,,senverta vinkkiä et tässä keskustelussa se on jo aiemmin kerrottu kuinka näkee. Toimii varmasti,,testattu on,,,noi sivustot on ihan huuhaata.

Alkuperäinen kirjoittaja siten:
Alkuperäinen kirjoittaja ei osaa:
Alkuperäinen kirjoittaja piipiip:
http://www.blockstatus.com/msn/stchecker

kirjoitat sen jonkun osoitteen tuohon kenttään mihin voi kirjoittaa ja jos tulee näkyviin että hän onkin "online" vaikka sinun meselistallasi hän on offline tilassa, niin olet estetty.

Mulla tuo näyttää väärin. Näyttää niinku kaveri ois estäny mut, vaikka se istuu tossa mun vieressä eikä oo estäny mua.

Yhteistyössä