Metalli mammat ja mikseipä muutkin=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rockmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rockmama

Vieras
niinpä....eli mistä ostatte pienokaisillenne bändipaitoja tai muunlaisia "rock" henkisiä vaatteita.
Koluttuna nyt rankkavauva,hellsinki ja sisukas ja ja kaikki mitkä olisin suinkin halunnut olivat loppu.
Kiitoksia

imamessKH.jpg

En varmaan osta tommosta molemmille pojille, ja laita päälle kun menevät isänsä luo.. :xmas:

mullakaan oo kuin muutama,alkaa vaan tökkimään kaikki nalle puhit ja mikki hiiret sun muut.
mutta joo sanotaanhan sitä että lapsi pitää pukea lapsimaisesti mutta onhan noikin vaatteet yhtä mukavan tuntuisia varmasti käytössä ja se että on vaan enemmän niin oman näkösii mitä muut hömpät=)

tää on just tätä nykyajan teinimammojen hömpötyksiä, laitetaan ipanalle vielä tatskatkin niin hyvä tulee!! kauheen näköistä kun pikkunassikat tai peräti vauvat kulkee mustissa liekkipaidoissa, tulevia natural born killerssin alkuja, kyllä lapsien pitää saada olla lapsia, eikä niitä tarvitse pukea aikuisten vaatteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
tää on just tätä nykyajan teinimammojen hömpötyksiä, laitetaan ipanalle vielä tatskatkin niin hyvä tulee!! kauheen näköistä kun pikkunassikat tai peräti vauvat kulkee mustissa liekkipaidoissa, tulevia natural born killerssin alkuja, kyllä lapsien pitää saada olla lapsia, eikä niitä tarvitse pukea aikuisten vaatteisiin.

Mä voisin ottaa ton nimityksen teinimamma jopa kiitollisena vastaan, näin ku seuraava oma kymmen joka lähestyy on 50, eikä toi neitikään enää vauvaikänen ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:

Näin juuri

Minäkin metallimamma, mutta ainoo hevivaate on esikoisella ollut Teräsbetonin paita, enkä edes muista mistä se tilattiin... Mutta tuolla Backstreetissä mäkin olen nähny vaikka mitä :)

Ja täällä, ei vissiin mainittu vielä...
http://www.blackgroup.fi/cat/

tuolla leather heavenissa oli aika niukasti kamaa mun mielestä.
Mulla siis juippi vasta 1v et noinkin pienelle pitäs saada.
Olihan tuollakin komioita nahkarotseja mut ei nuin peinelle...ja onkohan tollanen ees viel noin pikkaselle ihan hybäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja rockmama:
Olihan tuollakin komioita nahkarotseja mut ei nuin peinelle...ja onkohan tollanen ees viel noin pikkaselle ihan hybäkään.

Mä muuten näin tässä päivänä yhtenä HM:ssä pienten nahkarotsin, ihan sellasen prätkämallisen =) :D

Prismassa näytti olevan levyosaston kupeessa jotakin paitoja ja bodeja, sellanen iso hylly oikein, eikä mitään him-kamaa, vaan ehkäpä juuri teille sopivia, jotka haluavat lapselleen pukea hevimpää vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja rockmama:

Mä muuten näin tässä päivänä yhtenä HM:ssä pienten nahkarotsin, ihan sellasen prätkämallisen =) :D

Juu näin myös samaisen "nahkatakin" ja hieno oli.

Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Prismassa näytti olevan levyosaston kupeessa jotakin paitoja ja bodeja, sellanen iso hylly oikein, eikä mitään him-kamaa, vaan ehkäpä juuri teille sopivia, jotka haluavat lapselleen pukea hevimpää vaatetta.

juuh...sais olla maidenia, ozzya, waspia,metallicaa ja ah niin ihanaa bodomia.
ei oikeen himit iske=/

Yhteistyössä