Mie en ymmärrä... *kiukkuinen äiti ja sairas lapsi*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ahdistaa elimäkeläistä:
Suurperheen hermo menee taas sossun kanssa. Mikähän siinä on, kun 2 lasta perii isänsä vian, niin heti on sossu "huutamassa" Eli kaksi lasta hitaammin kehittynyt. (isänsä samanlainen)

Olis ees ystäviä, niin näin ehkei sossu olis näin perässä.
Kukaan kun ei puolusta mua ja mun ujoa miestä. Sossu luulee mm ettei lapsia komenneta, kun mies ei uskalla komentaa "julkisesti".

:hug:
Tuohon sossuun mie en osaa ottaa kantaa, mutta kaveriksi mie voin koittaa alkaa.
Jos sie voisit kirjautua, ja laittaa vaikka y-viestiä, niin vois tutustua vähän paremmin?

Tulosta tästä yks vahva syy niihin tulehduksiin ja jätä kaikki sellainen pois, missä sitä on:
http://www.ehponline.org/members/2001/109p983-994tobacman/tobacman-full.html

Tuoteselosteissa koodattu E407 tai karrageeni tai carrageenan, aiheuttaa tulehduksia eikä saa ainakaan raskaan olevat käyttää, kska se on levää.

Ei se antibiootti heti kuitenkaan ala vaikuttaa. Huomenna tai ylihuomenna alkaa auttaa, kun tänään aloitat. KIPULÄÄKETTÄ, mielellään Panadol+Burana, antaisin sen pari päivää ennen kuin antibiootti alkaa auttaa.

Juu, siis nyt pääsin taas takas koneen ääreen... juotin tyttöä ja käytiin vähän suihkuttelemassa, kun ei halunnut vannailla -> väsyttää kai nuo särkylääkkeet ja toki kellokin on parasta nukkuma-aikaa terveelle lapselle.

Siis pariinkin otteeseen on kysytty syytä noihin useisiin tulehduksiin. Rakennevikaa ei ole löytynyt, ei mitään takaisinvirtausta tmv.
Lääkärit totesivat aikanaan, että toiset niitä vaan saa herkemmin kuin toiset.
Tyttö on saanut "huonot geenit", kun mulla itselläkin noita tulee ajoittain piilevänä ja sit ykskaks akuutiksi pamahtaen, ja samoin on äidilläni.

Hyvä jos pikkuinen juo jotain.

Itse juon nyt Aten karpalomehua ja kyllä puistattaa niin, että meinaa mennä niskat sijoiltaan. Ei varmalla maistu lapsille.

Tsemppiä

"...lisäainetta, joka voi saada aikaan makeisen turpoamisen ruoansulatuskanavassa, jolloin hyytelömakeiset saattavat aiheuttaa yhdessä tuotteen koon ja muodon kanssa tukehtumisvaaran.

Ruokavirasto on tiedottanut, että tällaisia lisäaineita ovat E400, E401, E402, E403, E404, E406, E407, E407a, E410, E412, E413, E414, E415, E417, E418, E425 ja E440."-IL-

Yhteistyössä