Mie haluaisin nähdä enterorokko näpyistä kuvia?

Usko pois, niin minäkin. Eilen kyselin jo, että mitkä on ensioireet, mutta vastauksia ei tullu. Siis lähinnä ihon ensioireet. Punotusta on iholla nuoremmalla taas, lämpöä se 37... Katotaas puhkeaako se kohta. Hoitokaverilla oli vasta, joten eiköhän se meilleki eksy.

mietin just et mikä rokko meijän 2.5v:llä on. kuumetta oli 3 päivää, korkeimmillaan yli 40. nyt noussu sit näppyjä. kuulostaa vauvarokolta mutta poika sairasti sen jo vuosi sitte. niin ja näppyjä on selässä, mahassa ja kasvoissa.

vesirokossa kuume ei nouse kovin korkeaksi (tavallisesti) ja enterorokossa ne rakkulat painottuu pääasiassa jalkoihin, käsiin ja suuhun/suun ympärille.. joten ei ainakaan enterorokolta tai vesirokolta vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
mietin just et mikä rokko meijän 2.5v:llä on. kuumetta oli 3 päivää, korkeimmillaan yli 40. nyt noussu sit näppyjä. kuulostaa vauvarokolta mutta poika sairasti sen jo vuosi sitte. niin ja näppyjä on selässä, mahassa ja kasvoissa.

Mun tytöllä 2v3kk ollu vauvarokko kolme kertaa ja aina kans näpyt seläs,mahas ja kasvoilla!

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:

Mun tytöllä 2v3kk ollu vauvarokko kolme kertaa ja aina kans näpyt seläs,mahas ja kasvoilla!

oon aina luullu että se tulee vaan kerran ja 6-24kk ikäsellä. noh hyvin mahdollista et tuo on sit vauvarokkoa.

Yhteistyössä