Mie itken.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Nonii, mies tuli äsken ja sano että se naikkonen oli kuulema viihtyny hyvin ja ehottanu että huomennaki tavattais.
g040.gif

Minen löyvä sanoja. :o

Ei jumakauta :o ... Älä ota sitä uudestaan :(

No en... Tässä mie olen samalla tuolle miehelle kerrannu päivän tapahtumia, samaa mieltä on ko mieki että parempi ko jotenki nätisti vaan hankkiutuu eroon koko akasta...

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
No sen eukon varmaan tartti pönkittää omaa egoaan ensin ja se kokee nyt itsensä sun yläpuolella olevaksi. Sano ehdoton EI uudelle tapaamiselle!!

Mulla kävi mielessä seki että jos se oli vaan hermostunu tai yritti keksiä juttua, mut olkoot vaikka sitte niin, mien sitä ennää halua nähä. :$ Koska loppujen lopuksi, aika kepeästi ne sanat sen suusta lenteli... :kieh:

Voi millainen vieras. Mutta kuule, sulla vielä varmasti hormoonitkin jyllää, ja en ihmettele. että mielesi pahoitit. Mutta mulla aikanaan kävi vähän samanlainen juttu, ja usko pois, nyt kun asiasta on aikaa, niin parhaat naurut saan kun tätä muistelen :hug:

Tuttavuus saati ystävyys on vapaavalintaista, "Ystävänsä ihminen valitsee itse." Joten mikään pakko sinun ei moista törkymöykkyä ole enää tavata jos et itse halua.

Mukavia hetkiä vauvelin kanssa :)

Nonii, mies tuli äsken ja sano että se naikkonen oli kuulema viihtyny hyvin ja ehottanu että huomennaki tavattais.
g040.gif

No en... Tässä mie olen samalla tuolle miehelle kerrannu päivän tapahtumia, samaa mieltä on ko mieki että parempi ko jotenki nätisti vaan hankkiutuu eroon koko akasta...

Lappilaiset on kyllä aikaste suorapuheisia!

Tuo siun vieras saattaa olla hiukka ujokin, keksi sitten puheenaiheet hiukka väärästä päästä, jos sinäkin enimmäkseen olit hiljaa.

Voisitkohan vielä vähän kuulostella?

Alkuperäinen kirjoittaja No:
g040.gif

Tuo siun vieras saattaa olla hiukka ujokin, keksi sitten puheenaiheet hiukka väärästä päästä, jos sinäkin enimmäkseen olit hiljaa.

Mä olen lappilainen. Ikinä en sanoisi noin. Karjalainen anoppini kyllä laukoo päin näköäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
g040.gif

Mä olen lappilainen. Ikinä en sanoisi noin. Karjalainen anoppini kyllä laukoo päin näköäkin.

Aito lappilainen taitaa hyytiskin olla.

Elä suotta itke.

Miekään en tule kovinkaan monien naisten kanssa toimeen. Ilkiän olla lökäpöksyissä, kun meille tulee vieraita. Ujo olen kuoreltani ja kestää aikansa että tutustun ja annan muiden tutustua minuun.

Tiijätkö hyytikyppynen, mikä meijän etu on? Meijän ympärillä on vain oikeita, aitoja ystäviä, muut ei meitä kauaa katsele ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
typerä, typerä ja lapsellinen akka. Älä välitä.... mulle ei tulis mieleenkään alkaa arvostella kenenkään kotia tms! Pääasia on se, että viihdytään yhdessä, ei mikään muu!

No niinpä, onneksi ei ole minun sisustus silmästä kiinni tämän mökin sisältö, muuten varmaan parkuisin pitkälle ens vuoteen :ashamed:

Onko teillä joku väliaikainen sisustettu asunto. Älä välitä moisista. Mullakin ollut pojalla punaset potkarit kun hyvin kävi väreihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
mistä näitä immeisiä oikein tulee?
eikö sun mieskään sua sen vertaa tunne ettei edes yritä tutustuttaa tollasen kanssa? :O

No mies tuntee minut mut ei se ollu tuota akkaa tavannu ikinä.. :snotty: Aatteli kai että se varmaan on mukava ko kerta työkaverinsakki on mukava. Vitjake, mie mielummin vietän tämän 2kk yksin vauvan kans ne ajat ko mies on töissä, se ämmä voi painella ketun perseeseen... :headwall:

Hienosti sanottu :laugh:

Ehkä sekin jänniti eikä ajatellut mitä sanoi? Olet herkässä mielen tilassa. eihän se sinua henkilökohtaissti haukkunut, jos kerran et ole edes vaikuttanut taloon saati sisustukseen vaan pakkoraossa asut pari kk?

Sulle oli tulossa vieras.Vieras, jota et edes tunne. Ja sä olet ottamassa häntä vastaan VERSKOISSA JA VANHASSA T-PAIDASSA. Anteeksi, mutta se on todella ju7nttia. Sulla ei ole mitään käytöstapoja.6

Sori, mutta itse olisin pöyristynyt jos vierailulle kutsuva olis pukeutunut noin.

Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
Ehkä sekin jänniti eikä ajatellut mitä sanoi? Olet herkässä mielen tilassa. eihän se sinua henkilökohtaissti haukkunut, jos kerran et ole edes vaikuttanut taloon saati sisustukseen vaan pakkoraossa asut pari kk?

eikä haukkunut lastasi vaan sen potkareita. sellaisia kai suurin osa ihmisistä on. pinnallisia, tyhmiä ja massan mukana kulkevia. siltihän sillä voi olla suuri sydän? mistä sen tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Sulle oli tulossa vieras.Vieras, jota et edes tunne. Ja sä olet ottamassa häntä vastaan VERSKOISSA JA VANHASSA T-PAIDASSA. Anteeksi, mutta se on todella ju7nttia. Sulla ei ole mitään käytöstapoja.6

Sori, mutta itse olisin pöyristynyt jos vierailulle kutsuva olis pukeutunut noin.

No eihän ole.Saa olla ja pitää saada olla oma itsensä!

Alkuperäinen kirjoittaja no voi:

Tota tota, noi jutut nyt ei millään tavalla oo kyllä normaalin ihmisen kommentteja. Tai siis, ei kai kukaan kuvittele tutustuvansa ihmisiin tuolla tavalla, vaikka miten jännittäis? :o Saa olla kyllä aika tunnevammanen muutenkin välittääksen toisen tönön paikasta tai potkarien väreistä, muusta puhumattakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:

Ja piru vie, minä otan vieraat vastaan vaikka alushoususillani. Minun koti! En ole siis ap.

Yhteistyössä