Mie itken.

Et sä oo tyhmä, vaan se vieras. Itteeni ärsyttää kans todella paljon tollaset ihmiset, enkä itekkään seuraa muoti juttuja... Vaikka oonkin 23v, käytän niitä vaatteita missä viihdyn ja tunnen olevani minä itte. Älä itke tollasten idioottien takia, ties vaikka olis ollu jostain sulle kateellinen. Sä oot sentään aito ja teeskentelemätön, tollaset hienostelijat ja pellet voi suksia kuuseen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
mistä näitä immeisiä oikein tulee?
eikö sun mieskään sua sen vertaa tunne ettei edes yritä tutustuttaa tollasen kanssa? :O

No mies tuntee minut mut ei se ollu tuota akkaa tavannu ikinä.. :snotty: Aatteli kai että se varmaan on mukava ko kerta työkaverinsakki on mukava. Vitjake, mie mielummin vietän tämän 2kk yksin vauvan kans ne ajat ko mies on töissä, se ämmä voi painella ketun perseeseen... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
mistä näitä immeisiä oikein tulee?
eikö sun mieskään sua sen vertaa tunne ettei edes yritä tutustuttaa tollasen kanssa? :O

No mies tuntee minut mut ei se ollu tuota akkaa tavannu ikinä.. :snotty: Aatteli kai että se varmaan on mukava ko kerta työkaverinsakki on mukava. Vitjake, mie mielummin vietän tämän 2kk yksin vauvan kans ne ajat ko mies on töissä, se ämmä voi painella ketun perseeseen... :headwall:

oli kyllä tosi kammottava tapaus, eiköhän niitä kavereita löydy jostain muualta sitten ettei tarvii miehen kavereiden hulluja naikkosia kattella

luulen,että tulisin sun kaa toimeen...
en yleensä tuu naisten kans,kun en ole mikää turhamainen...
vaan samanlainen tollanen verkkareissa ja vanhassa paidassa kulkeva...
niin,ja lisäks olen ylipainoinen.uskon ettet kattois mua sen takia pitkin nenänvartta.
harmi et asut niin kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
no olipa röyhkeä vieras, mä olisin varmaan sanonut jo pahasti

Mie olen jotenki pehmentyny vaavin syntymän jälkeen ko en ennää ossaa avata suutani, ennen kyllä sanoin tuosta noin vaan takas ja osasin kettuilla kunnolla enkä ees loukkaantunu helposti, tiä sitte jos tosiaan hormonit vielä jyllää :ashamed:

No olipahan vieras :o
Mie olisin jo antanu lähdöt tai sanonut pahasti. Jos tuollaista seuraa olisi tarjolla ni kyllä miekii viettäsin ennemmin lapsen kanssa kahden ku kuuntelisin tuollaista arvostelua.
Tuollaset ihmiset sais suksia .... sanonko minne?!? :kieh:
:hug: siulle!

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
no olipa röyhkeä vieras, mä olisin varmaan sanonut jo pahasti

Mie olen jotenki pehmentyny vaavin syntymän jälkeen ko en ennää ossaa avata suutani, ennen kyllä sanoin tuosta noin vaan takas ja osasin kettuilla kunnolla enkä ees loukkaantunu helposti, tiä sitte jos tosiaan hormonit vielä jyllää :ashamed:

No parempi ehkä, ettet sanonut. Sanomisesta ei myöskään jää mikään kiva olo. Mut ei sun tartte sitä naista enää nähdä.

typerä, typerä ja lapsellinen akka. Älä välitä.... mulle ei tulis mieleenkään alkaa arvostella kenenkään kotia tms! Pääasia on se, että viihdytään yhdessä, ei mikään muu!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
niin,ja lisäks olen ylipainoinen.uskon ettet kattois mua sen takia pitkin nenänvartta.

Mie en ihmisten ulkonäöstä välitä, enkä vaatteista, en siitä meikkaako joku vai ei, en siitä onko vauvalla minkä väriset vaatteet, ajaako joku minkälaisella autolla ja onko rahaa vai ei... Kyllä se on ihan joku muu juttu joka mulle ihmisessä merkittee. :snotty:

typerä, typerä ja lapsellinen akka. Älä välitä.... mulle ei tulis mieleenkään alkaa arvostella kenenkään kotia tms! Pääasia on se, että viihdytään yhdessä, ei mikään muu!

No niinpä, onneksi ei ole minun sisustus silmästä kiinni tämän mökin sisältö, muuten varmaan parkuisin pitkälle ens vuoteen :ashamed:

Mie en ihmisten ulkonäöstä välitä, enkä vaatteista, en siitä meikkaako joku vai ei, en siitä onko vauvalla minkä väriset vaatteet, ajaako joku minkälaisella autolla ja onko rahaa vai ei... Kyllä se on ihan joku muu juttu joka mulle ihmisessä merkittee. :snotty:

Peesailen... meillä se muija olisi varmaan seonnut kokonaan, mä en tosiaan jaksa panostaa tukkaan tai meikkiin ja kuljen kotiverkkareissa päivät pitkät, lapsilla vaatteet kirpparikamaa ja poika nukkui jopa ensimmäiset kuukautensa isosiskon vaaleanpunaisessa toppapuvussa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:

Peesailen... meillä se muija olisi varmaan seonnut kokonaan, mä en tosiaan jaksa panostaa tukkaan tai meikkiin ja kuljen kotiverkkareissa päivät pitkät, lapsilla vaatteet kirpparikamaa ja poika nukkui jopa ensimmäiset kuukautensa isosiskon vaaleanpunaisessa toppapuvussa. :D

No juu, ois vissin pitäny tälläytyä tätä vierasta varten oikein juhlameikkiin ja kaivaa farkut ym esille. Aattelin että saan olla kotivaatteissa ko ei mihinkään olla menossa... Ja jos ulos oisin menny nii olisin kiskonu toppahousut jalkaan, tadaa. Slaagin se ois saanu :snotty: Ko minen vaan jaksa hienostella tyhjää. Pääasia että hiukset on pois silmiltä enkä ommaan nokkaan haise kovin pahalle nii hyvä tullee :saint: Ja mieski sanonu että olen jumalaisen kaunis omana ittenäni :D

Mietin että jos toisen kerran jouvun sen muijan kans tekemissiin nii vedän nassuun sotamaalaukset ja laitan hiukset viimisimmän päälle ja kaivan parhaimmat vaatteet esille. Ja vaaville unelmahöttöä pinkkiä prinsessavaatetta päälle toki. :whistle:

kuin joku aikuinen ihminen KEHTAA ?? mennä toisen kotiin ja arvostella? tyhmnä et ole sinä vaan tämä vieras! todella mnoukka ihminen jolla ei ole käytöstapoja lainkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:

Nyt siitä tulee homo takuuvarmasti ;)

Ukon veli ei voinut kastaa poikaansa koska pojallehan ei kastemekkoa pueta ( ja tää on ihan tosi tarina )
Ja nyt mulla on pakkomielle pukea aina kun nähdään niin meidän omalle jätkälle jotain punaista päälle. Ihan tuollaisen idiootin kiusaksi. Poika tykkää itsekkin punaisesta joten sitä käytetään muutenkin. Mutta varsinkin silloin kun ukon veljeä nähdään niin vedetään punaista päälle.

Huh huh mikä akka, ei oo todellista! Ei ois uskonu että tuollaisia on olemassakaan. Että kehtaa, eikö hänellä itsellään ole mitään sosiaalisia taitoja ja sosiaalisten tilanteiden tajua.

Nonii, mies tuli äsken ja sano että se naikkonen oli kuulema viihtyny hyvin ja ehottanu että huomennaki tavattais.
g040.gif

Minen löyvä sanoja. :o

Yhteistyössä