Mie koitan hillitä itseni ja olla hiljaa viel 3,5 viikkoa...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
|O Hermot menee sen saman työkaverin kanssa, josta täällä jo joku aika sitten valitin. Oon siis työharjoittelussa ja tää nainen osaa sit olla niin tympee. Kirjotin jo, et kuin nipottaa joka asiasta ja jurputtaa asiakkaista ym. mut nyt teki semmoisenkin jutun miulle suoraan asiakkaan nenän edessä, et moni ihminen jäi siinä suu auki tuijottamaan. Harmi, ku pomo ei ollu paikalla näkemässä :/

Olin siis laittamassa asiakkaalle laskulle tavaraa koneella ja tein sit siinä uutta laskua ja yhden ainoan kysymyksen kysyin: "laitanko mie tähän viitteen kohdalle tuon toimitusosoitteen (joka on ollu yleensä tapana) vai jonkun muun?"

Ja siinä vaiheessa tää nainen alko puhisee ja tuhisee tympeenä ja tokas tosi kiukkusena: " No voi hyvänen aika!! Etkö sie vieläkään muista??" Ja sit jatkoi asiakkaalle: "Odota sie siinä hetki, et saan tän valmiiks, ni tuu sit tähän miun koneelle, ni mie laitan siulle tuon listan!" Ja miulla oli siis muuten koko juttu valmis, vaan tuo viitteen kohta puuttui...

Teki niin mieli ärähtää sille samantien, mut päätin olla kunnolla ja hillitsin itseni. Asiakkaan edessä kun ei tuollaista tehdä. Ja kaiken lisäks tää nainen tekee varmaan 50-60 tuntista työviikkoa useimmiten ja valittaa, ku tarvis toisen tekemään hänen kanssaan noita töitä ja sanoi miulle jo ekana päivänä, et hän puhuu pomolle, et jos mie sit jäisin kesäkskin tuonne hänen avukseen töihin... hetken kyl harkitsen viel :whistle: :D

Ikävää:( Mä en oikeasti tajua, miten kukaan jaksaa tuolla asenteella edes itseään. Nykyään suuri osa töistä on sellaisia, jotka vaativat jatkuvaa opettelemista ja uusien asioiden selvittämistä. Eihän tuollainen ihminen selviäisi monessa työssä ollenkaan, kun aina joku tai itse tarvitsee apua tai on kysyttävää. Minultakin tullaan (olen aika uusi) joskus kysymään jotain asioita, jotka satun muuten vaan osaamaan hyvin. Ja tietenkin autan. Eräänkin mielestäni yksinkertaisen asian neuvoin sinänsä fiksulle työkaverilleni juuri kolmatta kertaa, kun eivät samat asiat näemmä pysy kaikkien päässä.

:hug: kuulostaa tutulta! minä olen ollut jo monta vuotta samassa työpaikassa ja siellä on yksi tuollainen joka selkeesti ottaa kaikki uudet silmätikuiksi.... :kieh: se on todella raivostuttavaa!!!

Jos oon koneella töissä ja etsin vaikka jonkin asiakkaan listaa sieltä, ni tää nainen ei neuvo siinä vieressä, et mistä pitää klikata ja mihin mennä, vaan tuskastellen tulee pikasesti näpyttämään itse miun nenän edestä oikeeseen paikkaan...silleenhän mie parhaiten opinkin, et mistä minkäkin asiakkaan listan löytää... :whistle: Ja kun oon oikeesti tuolla töissä vaan yhteensä 6 viikkoa työharjoittelussa...

Yhteistyössä