Oletko sä se alkuperäinen? Ja oletko tosissasi?
Jos se mun veikkaukseni osui oikeaan, niin on varmaan ainakin jotakin järkeä tässä teoriassa.
Jos on yhtään totta mitä veikkasin siitä syyllisyydestä, ja kun että se ei ole mitään hulluutta, että haluaa hyvitystä, niin sehän selittääki paljon.
Mutta,
Muistatko, mikä on se keino näyttää satuttajalle, mikä on hänen statuksensa?
Eli, se, että me olla missään koulun pihalla, missä on aita ympärillä, eikä pääse pois, kun pojat kiusaa.
Vaan: on vapaus valita se oma olinpaikka.
Eli voit osoittaa että et ole käytettävissä, sillä, että yksinkertaisesti et ole hänen ulottuvillaan. No, tuo on jo sanottu täällä moneen kertaan.
Mä en tiedä, miten muiden ihmisten logiikka menee , mutta tuli mieleen seuraavanlaista...eli...:
Ajattelispa huvikseen sellaista suojamuuria ympärillään, että vaikka hän mitä sanoisi ja huutaisi, niin hän ei pääse sen lävitse, koska sinulla on ovi lukossa.
... Hän hakkaa siellä ulkona, ja sinä nukut, vähän jännittyneenä ehkä, mutta tiedät, että hän ei pääse koskaan sisälle, jos joku ei avaa ovea.
Ajattele, ja kuuntele, mitä hän sanoo, ja mieti, että jos avaisit oven, ja hän tulisi sisälle, niin se olisi hirveää, ja miten paha hän olisi sinulle.
Sinä voit kuitenkin olla turvassa, jos tahdot, olet vain siellä sisällä, etkä avaa ovea.
Ootteko koskaan miettineet, sellaista, että kirjoittaisi itselleen kirjeen niistä asioista, millä hän on sinua loukannut?
Kaikki sanat ja lauseet, mihin tahtoo hyvitystä?
Mutta sen sijaan, että lähettäisit sen kirjeen Hänelle, eli sille pahoinpitelijälle,niin lukisit ja vastaisitkin siihen itse,(vaikka kuulostaakin ehkä kummalta) niillä sanoilla, kuin mitä haluaisit, tai olet aina hyvityksenä häneltä halunnut kuulla. Eli olet muka niinkuin hän , vaikka hän ei koskaan sinulle mitään hyvää sanoisi oikeasti.
MItä olet aina halunnut kuulla juuri häneltä, sen takia, että hän on se , joka sinua loukkasi..? Anteeksi , Rakas Kulta, en tarkottanu, ja rakastin sinua ..? Anteeksi, että minusta ei ole siihen, vaikka en edes i tajua...jne
Kyllä minä pärjään, vaikka sinä minut jätät, kyllä sinun ystävyytesi vaikutti minuuun, vaikka en koskaan sano sitä ääneen, Hyvästi kultaseni
Jos vastaa siihen kirjeeseen itse, niin vois olla, että saisitte kuulla juuri ne asiat, mitä olet ollut kerjäämässä häneltä, ja sen jälkeen
tuntisit, että olet saanut, mitä olet halunnutkin, mutta olet omavarainen, ja sitten kun tulee uusi kaveri, niin et ole niin altis sille hyväksikäytölle, kun olet itse-kirjoittamana lukenut, mitä Sinä haluat..En tiedä, onko ihan hullua teidän mielestä, mutta sitä voi kokeilla.
Ja anteeks kovasti, jos tämä vaikuttaa susta tunkeilevalta,
mutta en tiedä miten sitä sanoisi täällä keskustelupalstalla
ihmiselle, mutta tunnen kyllä syvää myötätuntoa.
Itse eiole sellainen tilanne nyt, mutta ehkä jokin läheltä liippava on joskus koskettanut.i