tein sen vihdoin!!!... melkein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin multa oli jäänyt sun ap yksi viesti lukematta.
Olen 24-v ja asun yksin. Tämä oli toinen pidempi seurustelu, oikeastaan lyhyitä ei ole ollutkaa.

Puhuin muutama päivä sitten exän kanssa ja se ei tällä hetkellä halua palata, kun on kuulemma hyvä olla näin ja sillä kun on se toinen nainen siinä lohduttamassa. Oltiin kyllä sängyssä hänen kanssaan, mikä tuntui todella hyvältä molemmista. Mikä taas kertoo paljon niiden suhteesta.

Nyt on taas oikeestaan hyvä olla mutta en tiedä mikä mut sais unohtamaan entisen ei ilmeisesti auttanut vaikka hän sanoi minulle ettei halua kanssani tällä hetkellä mitään.

se on kyl viimenen virhe et on tollanen tilanne ja suostuu menee sänkyy sen kaa.... sillon annat sille merkin että sä oot aina käytettävissä ja et kun se vaan soittaa ni sä hyppäät sen kaa panee......... sillon sillä miehellä on kaikki ihan huippuhyvin: uus tyttö kainalossa, vanhaltakin saa jos haluu, sillon se ei halua muuttaa mitään omassa tilanteessaan. jos et suostu menee sänkyy, ja muutenki näytät sille ettet enää kuulu sille, ni sillon voi olla ettei se enää ookkaa tyytyväinen omaan tilanteeseen ja joutuu valinnan eteen. sil ei näköjään VIELÄ ole kunnon suhdetta sen uuden kaa mut jos sä jatkat niin et soittelet sille ja ahistat sen nurkkaan ja et anna omaa tilaa ni voi olla e se haluu susta eroon ja kehittää uutta suhdettaan

kiitos ap mieli piteestäsi. Olen miettinytkin todella paljon teinkö virheen. Ja toi anto mulle vastauksen, en ole osannu tai halunnut ajatella asiaa tolta kantilta.

hyvä että täältä saa rehelliset vastaukset, kun tuntuu että kaverit sanoo välillä niin kuin haluaisin kuulla eikä mitä olis järkevin tehdä.

mullakin on ihan sekopäinen suhde poikaystäväni kanssa, joskus me jopa erotiin ja palattiin muutaman kk päästä, ero oli mulle rankkaa, pääsin silti hyvin eteenpäin ja yhden kaverini kanssa sovittiin että aina kun haluaisin soit taa jätkälle soitankin kaverilleni, iltamyöhät oli vaikeita ja kun jätkä ei itsekkään päästänyt kunnolla irti. nyt joskus kun tulee kunnon riita ni jos mun tulee semmonen olo etten jaksa enää kitutaan itseäni suhteessa kun poikakaveri on puhunut tulevaisuudesta ja kun on suunniteltu kaikkea ni en pysty eroamaan, vaik mua sattuukin joskus niin hemmetisti.. epäselvä selitys?

Niin Liisa mites teidän suhde on edennyt?

Mulla on todella vaikeaa taas. Miten hitossa pystyis kuollettaan rakkauden siihen ukkoon? se on sanonu mulle ettei halua palata mun kanssa yhteen ainakaan tällä hetkellä.Ajattelin että pystyn unohtamaan kun kuulen sen siltä suoraan, mutta en pysty. kaipaan vaan entistä enemmän häntä, vaikka en haluaisi. Haluaisin unohtaa ja jatkaa elämää ja saada sydän ehjäksi, elämän taas raiteilleen.

Nyt sentäs tiedän etten saa ottaa yhteyttä siihen. Mutta haluan hänet takaisin, en vain tiedä onko siihen mitään keinoa? Onko kellään ehdotuksia?

Mun ongelma on se, että en halua jäädä yksin. Mun poikaystävällä on vähän noita piirteitä, ollaan oltu yhdessä jo 7 vuotta enkä oo koskaan nähnyt sen itkevän. ONko se normaalia? Itkevätkö miehet yleensä? Koskaan mun mies ei sano mitään hirveen ilkeetä, mutta lupauksia voi joskus pettää ja on aika ailahtelevainen. Musta tuntuu, että mä olen roikkujaluonne ja ennen pitkää tukahdutan mun miehen. Mä haluan hirveästi hellyyttä ja paijailua. Mieheni kyllä antaa mulle sitä ja silloin olen onnellinen. Musta tuntuu, että rakastan liikaa. Haluan olla koko ajan yhdessä. Haluan naimisiin. Hän ei, vielä. Hän ei halua lapsia, vielä. Ja mä odotan. Ja jos suhteemme loppuisi, vaipuisin pohjattomaan pimeään onkaloon, mistä en pääsisi pois. Se pelottaa. Olen toivottoman rakastunut, mutta luulen että väärällä tavalla, liian riippuvaisesti ja se voi olla suhteellemme lopun alkua. Mutta mitä tehdä? Pitäisikö rakastaa vähemmän? Pitäisikö ajatella, että jos tää loppuu ei se mitään, joku muu löytyy? Onko se silloin rakkautta?

niin mää taisin olla ja olen vieläkin samanlainen kun sinä annoit itsestäsi ymmärtää. Tällä hetkellä olen syvällä jossain pimeässä kuopassa ja yritän päästä ylös.

Sulle antaisin neuvon että yritä antaa miehellesi tilaaa kun vielä voit. Minä tukahdutin oman mieheni rakkauden. Vaikka en voi kaikesta itseäni syyttää. Mutta nyt olen joutunut kohtaamaan omat virheeni..

no meijän suhde.... sillon viimeviikolla nähtiin joku kerran ja oli ihan kivaa.... mut sit se taas alko... se haukkuminen ja se et :""mä en enää haluu nähä sua"" -homma.... no nyt en oo kolmeen päivään pitäny yhteyttä.... sen miehen kaikki kaverit yrittää kokoajan jankuttaa mulle sitä et kyl se OIKEESTI tykkää susta ja välittää susta jne.... ja et viikon päästä ootte taas onnellisesti yhessä..... on aika vaikeeta ku sen kaverit on munki hyvii kavereita... no pitää vaa jaksaa päivä kerrallaan..... ja pitää saada se mies tajuamaan omat virheensä

EN VAIN PÄÄSE MILLÄÄN IRTI TÄSTÄ MIEHESTÄ JOLLA ON JOKU USKOMATON OTE MINUUN!!!!

Hei onko sinulla omaa elämää ollenkaan? onko sinulla tarpeeksi tekemistä harrasuksia/ystäviä jne jne

jos itsellä on ihana oma elämä ja arvostaa itseään niin ei kukaan saa sinuun tuollaista "" uskomatonta otetta""
so simple.

tommosta tyyppiä haikailet takaisin! kohtelee sinua huonosti kuin paskaa ja sitten vielä pettääkin!
ja sinä vaan itket VIELAKIN tyypin perään!
niin kuin edellinen jo kirjoitti :
No eikös se tee asiasta vielä helpomman?
missä sun rajasi menee??

ei taida mennä missään!

Rakastatpa miestä tai et niin ei vaikuta siltä että hän rakastaa sinua. Haluatko väkisin nöyryttää itseäsi sellaiselle ihmiselle tyrkyttämällä joka ei sinua halua? Entä voitko kuvitella kuuntelevasi vastaavia kommentteja mieheltä loppuelämäsi? Olisiko mahdollista saada jotain parempaa?

Kyse ei ole nyt siitä että odotat miehen ottavan yhteyttä sinuun ennen kuin sinä häneen. Kyse on siitä että sinun pitäisi todella ja ehdottomasti laittaa välit poikki mieheen lopullisesti. Tee hänelle selväksi että suhteenne on loppu ja ala sitten kasata itsetuntoasi uudestaan. Ja ala tapailla uusia miehiä niin huomaat minkälaisia helmiä löytyy.

Paitsi että viestisi sisältö kertoo omasta luonnehäiriöstä, sen loppu kertoo, ettei sinun todellakaan kannata kommentoida kenenkään tapaa kirjoittaa. Sanan ""Isot"" alkuun ei tule isoa i-kirjainta paitsi lauseen alussa. ""Jokaväliin"" ja ""seksuaalisiahaaveita"" eivät ole yhdyssanoja.

Ja nyt, mene kasvamaan henkisesti.

Taas yksi syy siirtyä eteenpäin. Tee itsellesi selväksi ettei kyseinen mies ole mikään vaihtoehto elämässäsi. Sellaista vaihtoehtoa ei ole kuin hänelle soittaminen.

just joo, sitten huomaat vielä, että on olemassa miehiä jotka antaa sulle arvoa!,ja sitten toteat miten idiootti olet ollut kun annoit kohdella itseäsi kaltoin! ja arvokasta aikaa ja parhaat vuodet meni hukkaan sille paskiaiselle joka ei ole edes sen arvoinen kävellä sun varjossa!

No voi luulis että sekin olis tajunnu jo!

No määkin toivon kun exä on muuttamassa nyt omaan kotiin (asui tähän asti porukoillaan) niin että se joutuis nyt pikkuhiljaa miettimään asioita kun joutuu oleen yksin kotona. Ellei sitten ole sen uuden kanssa kaikki illat.

No jos se on ollu noin typerä se ei ole oikea sinulle!! Niin minäkin olen yrittänyt itseeni taota. SE ei ole helppoa päästä yli mutta onhan meillä toisemme täällä.. Tsemppiä!!

eli.... minä itse otin yhteyttä mieheen ja nähtiin... tein selväksi ettei mulle riitä se että mua rakastetaan pari päivää viikossa ja muulloin en merkitse mitään. tein myös selväksi sen että pettäminen on asia jota en ikinä anna anteeksi, ja vaikka voisin antaa anteeksi, en unohda ja mies tulisi kärsimään aina luottamukseni puutteesta. eli nyt sanoin itse miehelle ettei meidän suhde voi jatkua näin (ja hänhän ei tule muuttumaan)... mies otti tällä kertaa puheeni tosissaan eikä vain nauranut(yllätys) ja keskusteltiin siitä että miten suhteemme on tällaiseen jamaan joutunut....... mies ei mielipiteitään sanonut, hän sanoi ettei tiedä haluaako vaiko eikö halua jatkaa kanssani... no minä joka tapauksessa sanoin etten itse halua jatkaa enää...... nyt on vain pysyttävä päätöksessä...... onneksi meidän töissä on eräs joka on jo jonkun aikaa näyttänyt kiinnostuksen merkejä, jos vaikka alkaa tehdä mieli takaisin miehen kainaloon .... ;)

No on se ainakin hyvä että se kertoi sulle kuitenkin että oli pettänyt. Voimia sulle ei se ehkä ole hyvä että jatkaisitte, aika näyttää.. Se tuo aina piristystä pieni flirtti.. voimia sulle.

Yhteistyössä