Mie lukitsin meidät sisään - mies pelasti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie kävin lukitsemassa ulko-ovea, ja kiskaisin sit kahvasta huolella, että vanha ja kieroontunut ovi tulee kunnolla kiinni. Hups, mie olin lentää selälleni, kun ykskaks mulla oli kahva kädessä :o
Sit mie työnsin kahvaa siihen "reikään", ja hups... Se ulkopuolen osa tippui ulkopuolelle terassille.
No eihän se ovi sit auennut kun hitusen raolleen enää, kun se kahva kanitti siellä ulkopuolella jumittamassa.

Mies sit meni varaston kautta ulos poistamaan kahvaa... mutta kun varaston ulko-oven edessä on n. metri pakkaantunutta lunta (kiitos tuulen ja tuiverruksen), niin hänen piti hypätä varaston ikunasta hankeen :whistle:

Mutta nyt on kahva paikoillaan... ja toivottavasti pysyykin, kunnes saadaan joskus uus eteinen valmiiksi, uusine ulko-ovineen :D

Minä pelkään tuota samaa kun nimittäin meidän ulko-ovea saa nykyään ihan tosissaan paiskoa kiinni tai sit väen vängällä avata :/ Joku mikä lie vikana...
Niin nin sit kun käyn tupakalla niin pelkään aina sitä että entäs jos se kahva joskun ottaakin itteensä ja jää käteen. Toivottavasti kuopus osaa sit avata takaoven.

Meillä kun on se ongelma, että on vaan tuo 1 ovi ulos... ja sit sisältä pääsee varastoon, jonka kautta pääsee kyllä ulos - jos ei oo kinosta oven edessä.
Ja tuo varastoon vievä ovi on täältä sisältä aina lukossa (siis lapset ei saa / eivät osaa avata ), kyseessä on siis kylmä tila - ei siis mitenkään asuintilaa - vielä ainakaan.

Yhteistyössä